عشــــــــــــق شکستـــــــــــــه
درد ودل عاشقانه


صفحه قبل 1 ... 14 15 16 17 18 ... 20 صفحه بعد

دوست داری هرجی میخواهی بدست بیاری این حتما بخون6

بزرگترین راز 16

هر روز این کتاب را بخوانیدهر روز این کتاب را به نحوی با خود همراه سازید، هر وقت که وارد اینترنت می شوید سری به وبلاگ بزنید و آنرا بخوانید تا آنکه کاملا حفظ شوید. آنقدر با این اصول و ایده ها زندگی کنید تا تحت هر شرایط از زبان شما جاری شوند. بخشهای 1 و 2 کتاب را آنقدر بخوانید تا نحوه فکر کردن شما شود. چرا اینکار مهم است؟ برای اینکه شما در جامعه ای بر اساس ترس، تردید و کمبود رشد کرده اید. چون شما اینطور شرطی شده اید که فکر کنید منابع محدود هستند و ثروت دست افرادی است که انتخاب شده اند. شاید عقاید این کتاب برای شما خیلی جدید باشند و تا آنرا به عنوان حقیقت بپذیرید، که منجر به باورهای جدید شما شوند، ممکن است در ابتدا در خلق آرزوهایتان موفق نباشید.

وقتی که شروع کردید به درک و باور این کتاب، شروع می کنید به خلق باورهای جدیدتان که انرژی لازم را به کائنات ارسال می کند تا آرزوهای شما را جذب کند. باورها وضعیت ذهنی هستند و وضعیت ذهنی خودشان را در زندگی شما باز تولید می کنند. اگر باور دارید که با انرژی فکرتان هر آنطور که می خواهید می توانید باشید یا انجام دهید (همان قدرتی که هر چیزی را در جهان خلق کرده) آنوقت هر چیزی را که بخواهید می توانید خلق کنید.مفاهیم این کتاب چیزهایی است که لازم است در مورد نحوه چگونگی خلق آرزوهایتان بدانید. لازم نیست که دنبال روشهای دیگر باشید. لازم نیست که پول خود را خرج سمینار، مجلات و کتابهای دیگر نمایید مگر انکه بدانید آنها با اصول کائنات مکمل هستند. این نکته عملکرد اصول کائنات یا حقیقت است. حقیقت حقیقت است. این روشی است که اشیاء وجود دارند و کار می کنند. وقتی که فهمیدید که جهان چگونه کار می کند، دیگر لازم نیست به دنبال تکنیک دیگری بگردید. به حقیقت بچسبید و تمام آرزوهایتان را عملی کنید. همچنین لازم است که بیشتر وقتتان را صرف خلق آرزوهایتان بکنید تا اینکه صرف مطالعه چگونگی خلق ارزوهایتان بکنید.بسیاری از مردم در تحقیقات و تحلیل نحوه خلق آرزوهایشان گم می شوند. پشت سر هم کتاب می خوانند بدون آنکه یکی از اصول را هم بکار ببرند. سعی می کنند به دنبال راههایی جدیدتر، بهتر و سریعتر برای خلق آرزوهایشان باشند بدون آنکه اقدامی بکنند. اما همانطور که گفتم، حقیقت حقیقت است. حقیقت شما را آزاد می کند. این کتاب حقایقی دارد که شما را ازاد می کند.این کتاب نقشه رسیدن به آرزوهایتان را در زندگی نشان می دهد. این حقایق همیشه کار می کنند، همچنان که هم اکنون در زندگی شما وضعیت خوشایند یا بد را بوجود آورده اند. شما فقط این انتخاب را دارید که آگاهانه این قدرت را برای خلق چیزهای خوب در زندگی هدایت کنید یا آنرا بدست شانس و اقبال بسپارید. اگر روشهای این کتاب را بکار ببندید، تمام چیزهایی که آرزو دارید را در زندگی خلق می کنید به روشنی حقیقت طلوع خورشید در صبح. این اصول نمی توانند کار نکنند چون این روشی است که جهان اداره می شود. اینها حقایق علمی محض هستند. باید بدانید که چگونه از آنها به طور پیوسته برای خلق آرزوهایتان در زندگی استفاده کنید. بنابراین همیشه این کتاب را همراه همیشگی خود بدانید تا باورهای قدیمی و محدود کننده را دور بریزید و با تمام وجود پتانسیل نا محدود کائنات را باور کنید.اگر زندگی تان در شرایط حاضر مطلوبتان نیست، شاید این کتاب کمکی باشد تا بفهمید تا چرا به آرزوهایتان نرسیده اید و برای رسیدن به آن چه کار باید کنید.

چرا در گذشته نتوانسته اید به آرزوهایتان برسید؟اگر در رسیده به آرزوهایتان چندان موفق نبوده اید، دلایلی زیادی برای آن وجود دارد. اگر از روش های مثبت اندیشی و کمک به خود سالها استفاده کرده اید و نتیجه ای نگرفته اید، برای این دلایل و راه حل هایی وجود دارد.
دلایلی که چرا شما نتوانسته اید در گذشته به آرزوهایتان برسید:
1 مشکل: باور ندارید که می توانید چیزی را که می خواهید داشته باشید. اول از همه شاید به درستی باور ندارید که می توانید به آرزوهایتان برسید. شاید تکنیکها و روشهای مختلفی امتحان کرده باشید، در حالی که در شک بودید که خلق این معجزات ممکن است و همانطور که فهمیدید، اگر باور داشته باشید که چیزی درست نیست و یا شک کنید آنوقت انرژی به کائنات می فرستید که آن چیزها از شما دور می شوند. باور اینکه نمی توانید چیزی را که می خواهید داشته باشید، انرژی این فکر عمل می کند و به شما اطمینان می دهد که چیزی را که می خواهید بدست نمی آورید.
راه حل: باور کنید که می توانید با استفاده از انرژی فکر هر آنچه را که می خواهید خلق کنید. این کتاب را بارها و بارها بخوانید تا این باور منفی را پاک کنید. از تکنیک حذف باور در قدم 2 استفاده کنید و سپس به تقویت باور جدیدتان با خواندن پیوسته این کتاب ادامه دهید. باید در ذهنتان حقایق جدید را به عنوان باورهایتان بپذیرید و نگهدارید. بله، شما می توانید هر آنچه که بخواهید در زندگی تان خلق کنید و این کتاب آنرا ثابت می کند.
2 مشکل: تمرکز شما روی ترس بوده است. به جای طلب کردن آرزوهایتان شاید می ترسیدید که به آرزوهایتان نرسید. توجه کنید که بر روی آرزویتان تمکز کنید نه روی چیزی که می ترسید. اگر بر روی چیزی که می ترسید تمرکز کنید، از آنچه که می ترسید سرتان خواهد آمد. پس اگر می ترسید نتوانید پول دربیاورید، نتوانید به عشقتان برسید، سلامتین باشید آنوقت فقر، تنهایی و بیماری را در زندگی تان تجربه می کنید.
راه حل: فقط روی چیزی که می خواهید تمرکز کنید. تمرکزتان را روی ترس از نرسیدن به چیزی قرار ندهید. شاید این کار مشکلی باشد اما باید توجهتان را فقط روی چیزهایی که می خواهید متمرکز کنید نه بر روی چیزهایی که نمی خواهید. این به انجام کار منظم نیاز دارد بویژه اینکه شما قبلا همیشه در حالت نگرانی بودید اما می توانید از پس این کار بربیایید. همیشه توجهتان را روی آرزویتان بگذارید و وقتی که افکاری مخالف آن به ذهنتان آمد بگویید توقف و افکارتان را به جایی که می خواهید برگردانید.
3 مشکل: مطمئن نبودید که چی می خواهید. شاید هرگز تصمیم نگرفتید که واقعا چی می خواهید. اغلب مردم به چیزی که می خواهند نمی رسند چون واقعا نمی دانند که چی می خواهند. تا وقتی به وضوح ندانید که چه چیزی را می خواهید خلق کنید، به کائنات دستورات واضحی برای انجام آنرا ارسال نمی کنید. شما نمی توانید انرژی فکر مشخصی برای جذب چیزهایی که می خواهید ارسال کنید. در عوض، در حالی که آرزوهای مبهمی را ارسال می کنید در نتیجه نتایج مبهمی در زندگی شما رخ خواهد داد.
راه حل: باید به وضوح بدانید که چه چیزهایی که در زندگی تان می خواهید. همانطور که همیشه گفته ام تا جایی که می توانید باید آرزوهای مشخص داشته باشید، کائنات مثل یک دستگاه بزرگ فتوکپی است که افکار شما را به زندگی تان کپی می کند. اگر دقیقا بدانید که چی می خواهید و افکارتان را روی آنها متمرکز کنید آنوقت به نتایج با ارزشی خواهید رسید، برای اینکه دستورات شما واضح هستند. پس تصمیم بگیرید که دقیقا چی می خواهید و توجهتان را بر روی جزئیات مشخص آرزوهایتان قرار دهید.
4 مشکل: فکرتان را عوض می کنید. حتی اگر هم تصمیم گرفتید که چی می خواهید شاید فکرتان را در مورد آن تغییر میدهید و باعث ارسال پیامهای گیج کننده به کائنات می شوید. وقتی که به تولید انرژی در یک جهت خاص برای خلق آرزویی پرداختید، انرژی کنونی شما برای جذب چیزهایی است که برای رسیدن به آرزویتان لازم است. اما اگر در مورد چیزی که می خواهید مدام فکرتان را عوض کنید، مجبورید که از اول شروع کنید و هیچگاه انرژی کافی برای خلق چیزی را ندارید.
راه حل: همیشه همان چیز را انتخاب کنید. اول تصمیم بگیرید که چی می خواهید سپس به آن بچسبید تا در زندگی شما رخ دهد. طرح و تصمیم را عوض نکنید. در مورد چیزی که می خواهید مشخص باشید و انرژی دائمی و پیوسته فکر آرزویتان را تا زمان رسیدن به آن تولید کنید. در زیر چک لیستی از تمام قدمهای اصلی برای خلق آرزوهایتان در زندگی است.

بزرگترین راز 17

در رویایتان زندگی کنیدرویای شما چیست؟ نهایت آرزوی شما در زندگی چیست؟ دوست دارید در زندگی چه کاری انجام دهید؟ ایده هایی دارید؟

اگر از اکثر مردم سوال شود که می خواهند در زندگی شان چکار کنند، اغلب جوابی ندارند. شما چی؟ چه آرزویی دارید؟ بیشترین کاری که می خواهید در زندگی انجام دهید چیست؟
این موضوع در قدم سوم کتاب توضیح داده شده و من در اینجا خلاصه ای از آنرا بیان می کنم:
می خواهید در زندگی چه کاری انجام دهید
چه شغلی، کاری یا موقعیتی را می خواهید؟ چطوری وقتتان را می گذرانید؟ می خواهید چه تعهدی داشته باشید؟ برای اغلب مردم پاسخ به این سوالات مشکل است. اغلب مردم در مورد اینکه چی می خواهند گیج هستند. بدانید که رویای شما به نسبت قطعیت شما نسبت به آنها محقق می شود. اجازه بدهید بگویم که، به آرزوهایتان نخواهید رسید مگر اینکه بدانید آرزوی واقعی شما چیست.
در اینجا دو سوال مطرح می کنیم تا به شما کمک کند که فکر کنید می خواهید در زندگی چکار کنید: 1 اگر می دانستید که هرگز در هیچ کاری شکست نمی خورید چکار می کردید؟اگر خدا به شما می گفت که هر شغلی یا هدفی انتخاب کنی تضمین داده می شود که حتما موفق می شوی چه چیزی را انتخاب می کردی؟ لحظه ای فکر کنید و سپس جوابتان را بنویسید. اگر هر کاری می توانستید انجام دهید آنگاه چکار می کردید؟2 اگر پول و زمان مطرح نبود، اگر قرار بود کاری یا هدفی را انتخاب کنید چه چیزی انتخاب می کردید؟
اگر پول مساله نبود چه حرفه ای را انتخاب می کردید؟ چه هدفی برای زندگی داشتید؟ برای زندگی رویای خود کمی فانتزی فکر کنید. برای چه چیزی هیجان دارید؟ چه چیزی شما را شعله ور می کند؟ تمام آنها را با جزئیات بنویسید. اگر تمام پولها و زمانهای دنیا را داشتید چکار می کردید؟ وارد دنیای فانتزی خود شوید و به سوالات جواب دهید تا به آرزوهای نهایی زندگی تان برسید.
خیلی مهم است که برای جهت دادن به زندگی تان وقت بگذارید. قدم سوم را مجددا بخوانید و زمانی را به تامل در مورد آنچه که می خواهید انجام دهید اختصاص دهید. اگر به این سوالها فکر کردید و هنوز هم نمی دانید که چه کاری می خواهید انجام دهید اجازه بدهید "راز" شما را راهنمایی کند.
اجازه بدهید رویاها به سوی شما بیایند
اگر هنوز مطمئن نیستید در زندگی چکار می خواهید بکنید، مهم نیست. فقط به جهت یا هدف ایده آلتان بیاندیشید و اجازه دهید انرژی خود راه برای شما بیاورد. برای نمونه، شاید می خواهید کار کنید، زندگی کنید، تجارت کنید یا زندگی هیجان انگیز، شاد، احساسی یا هر چیزی که دوست دارید انجام دهید داشته باشید. خوب می دانیم که کائنات آنچه را می اندیشیم یا می گوییم به ما بر می گرداند، آنوقت به کائنات اینها را بگویید. جملات زیر را بنویسید و بگویید:
من کاری که دوست دارم انجام می دهم- من در پی علایقم هستم-   کار من تفریح و تفریح کار من است- من برای کاری که دوست دارم انجام دهم مثل فنر می پرم و در آن موفق هستم
با گفتن این جملات یا جملات مشابه انرژیی را ایجاد می کنید که قبلا کاری، تجارتی یا هدفی برای انجام دادن دارید که دوست دارید. آنگاه انرژی دست به کار می شود تا آنچه که برای انجام این فکر لازم است را جذب کند. به معنای دیگر، شما هدف نهایی زندگی را با قراردادن این احساسات و افکار که قبلا اینها را دارید آنها را جذب می کنید. این تکنیک به شما کمک می کند تا موقعیت کامل خود را در کائنات پیدا کنید. چه منبعی بهتر از آن است؟
شاید احمقانه به نظر رسد، اما اگر بدانید که کائنات چگونه کار می کند آنوقت کاملا آنرا درک می کنید. متوجه می شوید که انرژی می تواند هر چیزی مرتبط با افکار، اهداف یا تجسمات شما جذب کند. همچنین وقتی در مورد برخی از مسائل زندگی مطمئن نیستید می تواند جای خالی آنها را پر کند. با بکار بردن جوهر یا احساسات چیزی که دریافت خواهید کرد (مثل شادی، هیجان، اشتیاق، عشق و ...)، این انرژی برای جذب چیزهایی که این احساسات را حمایت می کنند از جمله زندگی، تجارت یا جهت های دیگر زندگی بکار می رود.
البته اگر علایق دیگری مثل موسیقی، نویسندگی، نقاشی، حیوانات، محیط زیست، طبیعت، کمک به دیگران و غیره هم دارید می توانید در این جملات بگنجانید تا جهت یا زندگی خاصی جذب شما شود. بدین نحو است که کارگر ساده داستانهای واقعی ما یک دامپزشک شد. پیشخدمت می خواست دامپزشک شود چون کار کردن با حیوانات را دوست داشت. اما نه پول داشت برود دانشکده نه وقت آن را. بجای تلاش برای پیدا کردن پول و زمان برای رفتن به دانشکده، به او گفته شد جمله ای را بنویسد که اینطور خوانده می شود "من هر روز با حیوانات سر و کار دارم".بعد به او گفته شد که تمرکزش را روی این فکر قراردهد به نحوی که قبلا به واقعیت پیوشته و اجازه دهد کائنات بقیه کارها را انجام دهد. و همانطور که در داستان واقعی ما متوجه شدید او عاشق مردی شد که هزینه های او را پرداخت کرد و بقیه ماجرا. نکته در این است که وی نگران این نبود که چگونه و چکاری باید انجام دهد، فقط انرژی ذهنش را در کائنات آزاد کرد (که میدان بازی انرژی است) تا موقعیت مناسب برای حمایت از افکارش جذب شود.
پس حتی اگر مطمئن نیستید که چکاری می خواهید انجام دهید و چگونه انجام دهید، وقتی که فهمیدید بسیار عالی است. تنها جوهر چیزی را که می خواهید (افکار، احساسات، علایق، اشتیاق) بگیرید و آنها را با استفاده از جملات، افکار و تجسمات و غیره وارد کائنات کنید و بقیه کار را دست کائنات بسپارید. آنگاه همیشه در زندگی تان در زمان و مکان درستی قرار خواهید گرفت.
بزرگترین راز 18
سلامتی کامل:
از راز می توانید برای خلق هر چیزی از جمله داشتن سلامتی و جوانی استفاده کنید. برای سالم و سرزنده بودن باید به سلامتی و سرزندگی "فکر" کنید. شاید این کار خیلی به نظر برسد اما نمی دانید که چقدر از مردم در فکر خستگی و مریضی در مقابل سلامتی و انرژی به سر می برند.هرجا را که نگاه کنید گزارشهایی می بینید از اینکه چقدر غذا، هوا، استرس، نحوه زندگی و غیره ما را مریض می کنند. گزارش پشت گزارش که ما را متقاعد کند که ما در دنیای پر چربی زندگی می کنیم. بعد از هفته ها بمباران با این اطلاعات، به طور خودآگاه یا ناخودآگاه باور می کنیم که که سرنوشت ما مریضی است از اینرو چیزهایی را در زندگی خلق و جذب می کنیم که این باور را حمایت کند. از اینرو مریض تر، خسته تر و عموما ناخوش تر هستیم.من می پذیرم که امروزه عوامل بسیاری هستند که به ناخوشی ما کمک می کنند مثل ژنتیک و محیط اطراف مان. اما اگر به جای ناخوشی به سلامتی فکر کنیم همه ما این توانایی را داریم که مواد اولیه کاملی برای سلامتی جذب کنیم. یادتان باشد که انرژی و کائنات چطوری عمل می کنند. به هر چیزی تمرکز کنید واقعیت شما می شود. اگر به ناخوشی و موضوعات مرتبط با آن فکر کنید آنوقت مریضی را در زندگی جذب می کنید.
لحظه ای توقف کنید و به مردمی که در مورد موضوعات منفی سلامتی و مسائل آن در زندگی و جهان صحبت می کنند بیاندیشید. خیلی خوب است که از این موارد با خبر باشیم اما زندگی کردن در ایدز، سارس، سرطان، بیماری قلبی و غیره شما را بهتر نمی کند. بله باید پیشگیریهای مناسب را انجام دهید، اما آنوقت روی سلامتی فکر کنید. در واقع، فراموش کنید. روی سلامتی کامل تمرکز کنید !پس سلامتی و جوانی شما چگونه است؟ معنی اینها را برای خودتان توصیف کرده و بنویسید. بنویسید که چگونه به نظر می آیید و چه حسی داشتید اگر سلامت کامل، انرژی و درخشش جوانی داشتید. وزن، سایز، فیزیک بدنی و عضلانی خود را توصیف کنید. سطح انرژی و سنی که دوست دارید احساس کنید را بنویسید. در این جا سوالاتی است که به شما کمک می کند:
1 – تعریف من از سلامتی کامل این است .... (توصیف کنید)2 – حد ایده آل انرژی من ..... (توصیف)3 – دوست دارم حس کنم ........ ساله هستم.
4 – سایز کمر ایده آلم ..... سانت است.5 – سایز ایده آل لباسم ..... است.6 – وزن ایده آلم ..... کیلو است.7 – وضعیت فیزیکی من ...... (توصیف)
هر سوال یا توضیح دیگری که به تعریف سلامت کامل از نظر شما کمک می کند اضافه کنید. بعد از پاسخ به این سوالات و تکمیل توضیحات آنها را به صورت جملات مثبت بنویسید. برای نمونه:
من سلامتی کامل دارممن سالم هستم-   من جذاب و خوش اندام هستممن پر انرژی و سر زنده هستم-   من شبیه یک 23 ساله هستم-   من 70 کیلو هستم و غیره ....
نکته مهم این است که ابتدا سلامتی کامل را توصیف بعد روی آن تمرکز کنید. تصویر ایده آل خودتان را ببینید حتی در میان انبوه اطلاعات منفی که در دنیا وجود دارد.به سلامتی فکر کنید نه مریضی. به پرتوانی فکر کنید نه ضعیفی. به سرزنده بودن فکر کنید نه خستگی. انرژی فکر شما در کائنات آزاد می شود و هرآنچه که می اندیشید را جذب می کند، پس باید به سلامتی فکر کنید تا سالم باشید. وقتی به سلامتی آیده آل خویش فکر می کنید متوجه می شوید که غذاهای مناسب، مردم سالم، برنامه های ورزشی مناسب و غیره را جذب خود می کنید.
همانطور که در بخش داستنهای واقعی زندگی گفتم، من از این راز برای سلامتی خودم استفاده کردم. ابتدا به سوالات قبل پاسخ دادم و سپس تصویر کامل و سنی که دوست داشتم داشته باشم را برای خودم ساختم. یادم هست که در ابتدا دوست داشتم در دوران 20 سالگی ام باشم (الان 41 سال دارم). شرح دادم که چه حسی می خواهم داشته باشم و سپس ظاهر فیزیکی ام را توصیف کردم و مانند جادو اینها شروع کردن به رخ دادن.
سالها از چربی اضافه دور شکمم ناخوشنود بودم اما در عرض 2 ماه استفاده از راز مقداری زیادی از چربی های دور شکمم برای همیشه آب شد. اینطور شد چون من به جای رژیم و برنامه های ورزشی که برایم فایده ای نداشتند راه سلامت خوردن و ورزش کردن را که برای من کارساز بود را جذب کردم. اتفاقی مقاله یا کتابی می دیدم که برای من مناسب بود. برنامه تلویزیونی را در زمان مناسب یا مصاحبه با فردی را میدیدم که به سوالات من پاسخ می داد. اینها بدین دلیل رخ می داد چون بر روی تصویر نهایی که از سلامتی ام داشتم متمرکز بودم، و من اجازه دادم انرژی فکرم وسیله لازم برای رسیدن به مقصد را جذب کند.
ظاهر من هم شروع کرد به تغییر کردن و امروز مردم فکر می کنند من جوانتر هستم. حتی جوانتر هم فعالیت می کنم. و این تنها به دلیل تمرکز من بود. توجهی به سن زیاد و خستگی نداشتم و از اینرو فقط انرژی جوانی و سرزندگی را جذب می کردم.
امروز چنان انرژی دارم که تا حال حس بهتری نداشتم. حتی به طور جالبی دکتر به من یک تست کامل خون داد و از نتایج آن بسیار متعجب شد. به من گفت من فیزیولوژی یک شخص 20 ساله را دارم. و در ک کردم که راز قدرتمند چگونه برای من سلامتی دائمی را خلق کرد. من به قرص یا رژیمی احتیاج ندارم، من فقط از قدرت انرژی کائنات استفاده کردم و فکر متمرکزم تا آنچه برای سلامتی بهتر نیاز دارم را خلق و جذب کنم.
در انتها اشاره می کنم: فقط روی سلامت کامل و سرزندگی خودتان تمرکز کنید نه چیزی خلاف آن. بگذارید افکارتان فقط سلامتی و خوشی را برای شما جذب کنند. وقتی که دیگران سعی می کنند تا شما را از ناراحتی های دنیا با خبر کنند از رفتن به آنجا خودداری کنید بگویید "تمام این چیزهایی منفی وجود دارند اما من فقط سلامتی کامل را برای خودم انتخاب می کنم". یادتان باشد، صحبت کردن در مورد بیماری و ناخوشی فقط بیماری و ناخوشی بیشتر را تولید می کند. پس روی سلامتی همیشگی تمرکز کنید و آنگاه سلامتی شما همیشگی خواهد بود.
 
بزرگترین راز 19
میلیونر ساز :این قاعده مالی، میلیونر کننده بسیاری از بزرگترین ثروتمندان تاریخ است !
موفق ترین و ثروتمندترین افراد دنیا همه می پذیرند که این تنها عنصر موفقیت آنهاست. بسیاری از افراد موفق هم جملاتی در حمایت از این راز گفته اند. این راز بزرگ چیست؟
اگر هنوز نتوانستید حدس بزنید، باید چیزی مربوط به "فکر" باشد. ما از تمام کسانی که خود به ثروت رسیدند پرسیدیم مهمترین عامل موفقیت آنها چیست و گفتند "وضعیت ذهنی". هنری فورد گفت اگر تمام امپراطور خودروسازی اش را از دست می دادم، به چیزی دیگری فکر می کردم که هرکسی تا 5 سال به آن نیاز داشته باشد. چطور نگرشی است؟ اما چیزی بیش از مثبت فکر کردن است. در استفاده از این نوع فکر علمی وجود دارد و قاعده ای که بسیار قدرتمند است.
فکر کنم که تا کنون موافق هستید که فکر نیروی پست واقعیت است، از جمله موفقیت مالی شما. حرفی که قبلا گفته شده، به چیزی که فکر می کنید، آنرا خلق می کنید. چیزی را که فکر می کنید جذب می کنید، اگر فکر می کنید که از ثروت و فراوانی لذت می برید و آن با افکار نگرانی مالی و فقر برخورد داشته باشد، حتی اگر آرزوی ثروت داشته باشید، در نهایت فقر و بی پولی را در زندگی جذب می کنید. اصول زیر را برای ارزیابی افکارتان بکار ببندید:هر فکری برایتان سودی داشته باشدچند لحظه به این جمله فکر کنید. هر فکری برایتان سودی داشته باشد. مطمئن باشید که اغلب افکارتان درباره سود، ثروت، افزایش مالی و غیره باشد و روی افکاری که بیانگر ضرر، فقر، کاهش مالی، نگرانی و غیره باشد مکث نکنید. من فهمیدم که این آنقدر ساده است که به نظر درست نمی آید اما همین مورد است که افراد موفق از نظر مالی را از دیگران جدا می کند. افراد موفق مالی ذهنشان پر است از ثروت، سود، بهرمندی، فراوانی و غیره. مردم ناموفق مالی ذهنشان پر است از نگرانی، ترس، کمبود، تقلا و غیره.
حال تصور کنید که این افراد ناموفق مالی تمرکز فکرشان بر چیزی بود که برایشان سودی داشت. اگر اغلب افکار سودآور بود، الزاما و از نظر علمی، سود جذب این مردم می شد. برای شما هم همینطور است! اگر تمرکزتان بر هر فکری باشد که برایتان سودی داشته باشد، در زندگی تان به افزایش مالی می رسید به درستی طلوع خورشید در صبح. انتخاب دیگری وجود ندارد. این نحوه کار جهان است.
انرژی فکر شما از بدنتان رها و وارد کائنات می گردد و هرآنچه مربوط به این افکار است را جذب می کند. اگر اغلب افکار شما سودی به شما میرساند، اگر بر روی افزایش مالی متمرکز است، آنگاه سود، ثروت، افزایش مالی در زندگی دریافت می کنید. نکته کلیدی این است که به یاد داشته باشید افکارتان در سمت + باشد. هر فکرتان باید سودی داشته باشد، هر فکرتان را بشمارید! هیچ فکری را تباه نکنید. اگر واقعا درک کنید که آینده شما از جمله آینده مالی شما بسته به فکری است که دارید، آنوقت مراقب هر فکری هستید. خوب چی حدس می زنید؟ آینده شما سوار بر هر فکرشماست، پس هیچکدام را ضایع نکنید!
یک نوشته بزرگ در جایی که کار می کنید نصب کنید که "هر فکری برای تو سودی داشته باشد"
بزرگترین راز 20
جذابیت غیرقابل مقاومت:انرژی مثل آهنرباست. همانطور که در بخش اول درباره دانش پشت آن صحبت کردیم، افکار انرژی خالص هستند و انرژی مغناطیس است. یکی از قوانین انرژی این است: انرژی تمایل دارد انرژی ای با کمیت و ارتعاش خودش را جذب کند. این قانون جذب نامیده می شود.قانون جذب می گوید انرژی مشابه جذب یکدیگر می شوند، مثل آهنربا. چون فکر انرژی است، افکار هر چیزی مربوط به آنرا جذب می کند. بنابراین افرادی که فکر خاصی را دارند مثل مغناطیس می شوند و افراد دیگر، عشق یا روبط دیگر را جذب می کنند.هرکسی دوروبر کسی بوده که احساس کرده او انرژی ؛غیرقابل مقاومتی دارد.مردم به سمت او جمع می شوند چون نوعی مهره مار دارد که مردم حس خوبی به او دارند. اگر شما چنین فردی هستید به شما تبریک می گویم هر چند توصیه می کنم تا آخر این متن را بخوانید. اما اگر فکر می کنید کسی نیستید که مردم به راحتی جذب شما شوند،
الان وقت آن است که به یک مغناطیس قوی تبدیل شوید.
مغناطیس شوید:مانند همه افراد میزان مغناطیس شما بستگی به سطح فکر شما دارد. اگر فکر می کنید که واقعا دیگران جذب شما می شوند، پس همینطور هستید. اما اگر شک، ترس یا تردید دارد که توانایی جذی دیگران را دارید آنوقت نگرانی هایتان را جذب می کنید نه دیگران را. زندگی شما از افکارتان جاری می شود و مردم بر اساس فکر شما جذب شما می شوند یا از شما فرار می کنند.تمام افکار و باورها که شاید بتوان "نگرش" نامید چیزی است که شما در جهان پخش می کنید. این نگرش از نظر فیزیکی (ارتباط با دیگران) یا از نظر سطح انرژی (انرژی فکر) می تواند بسیار قدرتمند باشد. در یک برنامه تلویزیونی که درباره برنده شدن در بازی بود می گفت "شما باید نگرش بردن داشته باشید". آنها آزمایشی با یک میهمان برنامه کردند که از او خواستند هنگام بازی با دستگاههای بخت آزمایی نگرشی با اطمینان به برنده داشته باشند. به او 200 دلار پول دادند پس نگرانی برای باخت نداشت و او با نگرش برنده بودن وارد بازی شد. خوب حدس بزنید چی شد؟ او برد، برد و برد. دیگر تماشاچیان مجذوب اعتماد به نفس، کاراکتر و پیروزی او شدند.
او هم از اینکه چگونه این "نگرش برد" مردم موفق را جذب کرده بود شگفت زده شده بود. وی تصمیم گرفت که این نیرو را قوت ببخشید در بازیهای دیگر هم پیروز شد. متخصص برنامه گفت وی همانطوری بازی کرد که می بایست بدون ترس و نگرانی و در سطح "انرژی حس" وی نیروی شگفت انگیزش را به کار انداخت و همه چیز به نفع او حرکت کرد.
این نشان می دهد که نگرش یا افکاری که نگرش شما را می سازند چقدر قوی هستند. اگر توجه شما روی خواسته تان باشد (جذب همسر، برنده بودن، تک بودن) و از هیچی نترسید (خجالت کشیدن، ترسیدن، ناراحت بودن، باختن و غیره) آنوقت نگرش شما تغییر می کند که که نه تنها تغییرات فیزیکی در شما ایجاد می کند (انجام کار با اطمینان) بلکه انرژی فکر را در جهتی قرارمیدهد که موجب جذب افراد و موقیعتهایی شوند که شما را حمایت کند. این یک وضعیت برنده/برنده برای شماست.
در اینجا چند پیشنهاد برای روشن کردن نیروی مغناطیس تان مطرح می کنیم
شما هم همانند دیگران آرزوهایی دارید که باید نسبت به آنها کاملا مشخص باشید. خواسته های خود رد رابطه با دیگران را بنویسید. می خواهید جذاب باشید؟ بدنبال رابطه عاشقانه هستید؟ می خواهید روابط با همسرتان را زندگی بهبود بخشید؟ دوستان بیشتری جذب کنید؟ مشتریان، میزان فروش و روبط کاری بیشتری جذب کنید؟ آنچه را که می خواهید مشخصا بیان کنید. سپس جملاتی را بنویسید گویی که قبلا آنها را جذب کرده اید. ابتدا کلی بگویید سپس جزئی تر. برای نمونه:
من جذاب هستممن دوست داشتنی هستممن مغناطیسم. من جذب می کنم .... (توصیف)من خونگرم و دلنشین هستممن به همسر رابطه زیبایی در زندگی دارم
بنویسید که چگونه می خواهید باشید و چه چیزی جذب کنید. سپس روی آنها تمرکز کنید و اجازه ندهید ذهنتان مشغول فکرهای خلاف آنها شود. وقتی افکار شک و تردید در توانایی در شما وارد ذهنتان شد آنها را به سطل آشغال بیاندازید. افکارتان را به جهت این حقایقی که نوشته اید برگردانید. شما در حال تبدیل شدن به یک شخص دیگر هستید، خودتان را یک شخص جدید فکر کنید با نگرش جدید و نیروهای جذب کننده جدید که در این دنیای پر از چیزهای منفی و ترس شما را به فردی غیر قابل مقاومت تبدیل می کند.
مثل دیگر انسانهای با اعتماد به نفس باشید و بایستید چون دیگر افکار ترس و تردید در شما راه ندارد. شما با افکار زیبا، دوست داشتنی، اطمینان حرکت می کنید که مردم و موقعیتهایی را جذب می کنید که شما را حمایت کنند. این صرفا به انتخاب شما بستگی دارد. خود را همانند یک نیروی جذاب تجسم کنید آنوقت جذب می کنید. بدانید که چه چیزی را می خواهید جذب کنید و روی آن تمرکز کنید و سپس در زندگی تان آنرا جذب خواهید کرد. در زندگی "نگرش برنده" داشته باشید آنوقت در سراسر زندگی تان برنده خواهید بود
 


ادامه مطلب

شنبه 3 اسفند 1392برچسب:,

|
 

صفحه قبل 1 ... 14 15 16 17 18 ... 20 صفحه بعد

دوست داری هرجی میخواهی بدست بیاری این حتما بخون5

بزرگترین راز12

قدم هفتم:ذهنتان را بر روی شک و ترس ببندید

روی هرچی تمرکز کنید همان خلق می شود چه خوب چه بد. هر چه فکر کنید همان را بدست می آورید. وقتی که فهمیدید چیزی را که فکر می کنید خلق می کنید باید خیلی مراقب افکارتان باشید.خبر خوب این است که می توانید با افکارتان هر چه می خواهید را بوجود آروید.خبر بد این است که می توانید با افکارتان هر چه می خواهید را بوجود آروید. این بستگی دارد که افکارتان کجا باشد، جای خوب یا بد.

لحظه ای که بر خلاف آرزوهایتان فکر می کنید، حضور در جای ناخوشایند، فقر یا هر چیز منفی، شما به عقب بر می گردید. با تثبیت افکارتان بر روی چیزهای منفی، ذهن شما تصویری از آنها را به کائنات ارسال می کند تا چیزهای ناخوشایند جذب زندگی شما شوند. هر دقیقه ای که در شک، ترس، نگرانی، بی اعتقادی و  غیره می گذرانید باعث دورشدن آرزوهایتان می گردد.در کلاسم برای آموزش این اصول به کودکان من از ماشین اسباب بازی استفاده می کنم تا این پدیده را نشان دهم. به کودکان می گویم این ماشین شماست و افکار شما باعث به جلو یا عقب حرکت کردن آن می شود. هرچه بر روی چیزی که می خواهید متمرکزتر باشید، شما (ماشین) بیشتر به سمت چیزی که می خواهید حرکت می کنید (البته در واقع چیزهایی که شما می خواهید به سمت شما حرکت می کنند اما اینجا سخت نمی گیریم). وقتی در مورد چیزی که می خواهید فکر نمی کنید، ماشین (شما) در حالت خلاص هستید. اما اگر از گرفتن چیزی که می خواهید ترس داشته باشید یا خلاف آن فکر کنید در واقع دارید از آن دور می شوید. وقتی که نگران می شوید، می ترسید، شک می کنید که آیا چیزی را که می خواهید می توانید داشته باشید، آنوقت ماشین (خودتان) را در دنده عقب گذاشته اید و از چیزهایی که آرزو دارید دور می گردید و غمگین ترین بخش آن است که اغلب مردم در دنده عقب زندگی می کنند. کل زندگی شان را در ترس، شک و نگرانی از آرزوهایشان زندگی می کنند. اما اگر انتخاب جدید کردید چی؟اگر تصمیم گرفتید که فقط روی آرزوهایتان تمرکز کنید چی؟ چه اتفاقی میافتد؟ شما ماشینتان را در جهت آرزوهایتان به حرکت در می آورید و در جای خوبی پارک خواهید کرد. اینجا جایی است که رهبران، الهام بخشان و مردم موفق قراردارند. هنری فورد، انیشتین، مسیح، بودا، راکفلر و تمام رهبران بزرگ دنیا آنجا پارک کرده اند. آنها این قدرت را دارند که بر روی آرزوهایشان تمرکز کنند و واجازه ندهند افکار منفی آنها را خراب کند. شما همین قدرت را دارید. من دکتر وین دایر را بسیار دوست دارم، وی می گوید:شما نمی توانید چیزی را که می خواهید خلق کنید اگر تمرکز شما بر روی چی هست باشد:اگر توجه شما بر روی چی هست و احوالات پیرامونتان باشد، آنوقت آنرا خلق می کنید. پس اگر وضعیت کنونی شما چیزی نیست که می خواهید، اما بازهم بر روی مشکلات متمرکز هستید، بازهم دارید مشکلات را مجدد خلق می کنید. به همین دلیل است که زندگی شما شکست خورده، تکراری و با مشکلات به نظر می رسد. باید توجهتان را از چی هست به چی می خواهید برگردانید. هر وقت که افکارتان به سمت چی هست حرکت کرد، باید آنرا به سمت چی می خواهید برگردانید.

شما نمی توانید چیزی را که می خواهید خلق کنید، اگر تمرکز شما بر روی همیشه چی بوده است باشد:اگر چیزی که در گذشت شما اتفاق افتاده است را دوست ندارید، پس دست از سرش بردارید! اگر توجه به چیزهای منفی گذشته ادامه دهید، آنها را بازهم خلق و تجربه خواهید کرد. دوباره، باید توجه خود را از روی گذشته به چیزی که می خواهید برگردانید.

  شما نمی توانید چیزی را که می خواهید خلق کنید، اگر تمرکز شما بر روی دیگران چی می خواهند باشد:اگر همیشه سعی دارید دیگران را راضی نگهدارید و خلاف آرزوها و خواسته هایتان عمل کنید، آنوقت به جای خودتان چی می خواهید همیشه در حال خلق دیگران چی می خواهند باشید. باید بایستید و تصمیم بگیرید که چی می خواهید و بر روی آن تمرکز کنید. تمام !

تمرکز خود را از روی چیزی که نمی خواهید به چیزی که می خواهید برگردانید:
وقتی که تمرکزتان روی چیزی که نمی خواهید باشد، چیزی که نمی خواهید اتفاق می افتند. اما اگر تمرکزتان بر روی چیزی باشد که می خواهید، آنوقت آنرا دریافت خواهید کرد. مردم موفق به ندرت اجازه می دهند افکارشان بر روی چیزی که نمی خواهند حرکت کند، برای همین است که موفق هستند.
مایوس نشوید اگر گاهی اوقات شک می کنید یا دچار نگرانی می شوید. این طبیعی است. مجبور نیستید 100 درصد همیشه بر روی چیزی که می خواهید فکر کنید. اجازه بدهید بازهم مثال ماشین را بزنم. اگر بر روی چیزی که می خواهید بیش از آنچه که نمی خواهید تمرکز کنید، چیزی را که می خواهید بدست می آورید. سوال میزان اندازه آن است. اگر 60 درصد زمان بر روی آرزوهایتان تمرکز کنید و 40 درصد بر روی ترس و نگرانی، شانس بیشتر بر آن است که به چیزهایی که می خواهید برسید. اما اگر 80 درصد بر روی چیزهایی که می خواهید و 20 درصد بر روی چیزهایی که نمی خواهید فکر کنید، سریعتر و راحتر به نتیجه می رسید.
پس از زمانی را متوجه شدید که در شک و نگرانی هستید مایوس نشوید. فقط با تمرکز به چیزهایی که می خواهید، آرزوهایتان و نه از چیزی که می ترسید به مسیر درست برگردید.
حساب هر فکری را داشته باشید. اجازه ندهید هیچ فکری شما را از آرزوهایتان دور کند.
شاید مشکل به نظر برسد.شاید کنترل فکر مشکل ترین کاری باشد که شما انجام خواهید داد، اما در عوض پر فایده ترین کار خواهد بود. بسیار راحتر است تا یک عادت فیزیکی را بشکنیم تا یک عادت ذهنی را. برای ترک یک عادت فیزیکی مثل ترک سیگار کافی است که شما سیگار دیگری را برندارد. می دانم این بسیار مشکل است اما حداقل این است که فیزیکی می توانید عادت را کنترل کنید.
در مورد عادتهای ذهنی مثل ترس و نگرانی اما این کار بسیار سخت تر است چون به طور نمونه ممکن است شما بدون اینکه خبر داشته باشید در حال فکر به افکار منفی باشید. گاهی اوقات بسیاری خودشان را ساعتها درون نگرانی و دلواپسی نگه می دارند بدون اینکه حتی متوجه آن شوند. این افکار به آرامی رشد می کنند و غالب می شوند. برای همین گفته شده است که کنترل دائم افکار سخت ترین کار دنیاست. اما این کلید غلبه بر دنیاست.
برای مراقبت از افکار و تنها نگهداشتن افکاری که می خواهید لازم است که لحظه به لحظه، دقیقه به دقیقه بویژه در ابتدا، وقتی که ممکن است دچار نگرانی یا ترس شوید مراقب افکارتان باشید. به این مراقبت می گویند: عمل هوشیاری برتر روز به روز، ساعت به ساعت و لحظه به لحظه. این خلق آگاهانه است. در ابتدای اکثر افکاری که حاکم بر زندگی شما هستند با خبر می شوید. این بیداری واقعی است.
بیشتر ما در حال قدم زدن در خواب هستیم. از هزاران افکار ناخودآگاهی که هر روز در ذهن ما می چرخند و می توانند به طور موثری مسیر زندگی ما را عوض کنند خبر نداریم. وقتی که اتفاق ناخوشایندی برای ما رخ می دهد از افکاری که باعث آن اتفاق شده اند خبر نداریم. این فرصتی است تا زندگی در افکار ناخودآگاهانه را ترک کنیم و آگاهانه آرزوهایمان را خلق کنیم !
در اینجا چند روش برای به مسیر برگرداندن افکار گفته می شود:
1 مراقب افکارتان باشید. به چیزی که فکر می کنید فکر کنید. توجه داشته باشید که افکار در سراسر روز در ذهن شما حرکت می کنند.
2 وقتی که متوجه شدید به چیزی که متضاد خواسته های شماست فکر می کنید، دوباره فکر کنید ! فورا به یک فکر جدید تغییر کنید. درون آن فکر نمانید. حتی می توانید بگویید کنسل و سپس به فکر جدید تغییر پیدا کنید، یک فکر خوب.
3 گیج و حواس پرت نباشید. با مردمی که منفی هستند صحبت نکنید بویژه کسانی که این اصول را نمی فهمند و قبول ندارند. کتاب، مجلات و برنامه های تلویزیونی که مخالف کاری است که انجام می دهید را نخوانید و نبینید. اگر تردید دارید که این روش کار می کند، آنوقت هیچ چیزی برای شما کار نمی کند، چون افکاری را دارید که این روش کار نمی کند و با استفاده از این افکار منفی به تجربه کار نکردن این روش خواهید رسید. افکار بسیار قوی هستند.
بسته به انتخاب خودتان، افکار می توانند برای شما یا علیه شما کار کنند. پس به یاد داشته باشید که بر روی چیزهایی که می خواهید متمرکز باشید نه چیزهایی که نمی خواهید. بر روی آرزوهایتان متمرکز باشید نه ترسهایتان. این راز اصلی خلقت است. چون چیزی را که می اندیشید، بدست خواهید آورد.
بزرگترین راز13
قدم هشتم:شکرگذاری کنید
 شکرگذاری و سپاسگذاری آخرین وضعیت برای خلق هر چیزی در زندگی تان است. تمام رهبران در سراسر تاریخ این توانایی را داشتند که برای نزدیک شدن به خلق چیزی پیشاپیش شکرگذار باشند. آنها می دانستند که آرزوی آنها برآورده شده، قبل از آنکه بطور فیزیکی شاهد آن باشند. آنها شکرگذاری می کردند چون آرزویی که در حال تحقق بود، تحقق می یافت. تنها چیزی که باقی می ماند تشکر برای موهبتی که در حال آمدن بود.چرا شکرگذاری اینقدر مهم است؟ چون شکرگذاری وضعیتی از ذهن است که بیان می کند چیزی را که آرزو می کنید قبلا بدست آورده اید. اگر ذهن شما پذیرفت که قبلا به آرزویتان رسیده اید، آن انرژی به سرعت در کائنات منتشر می شود و فورا برای خلق یا جذب آرزوی شما دست به کار می شود. شکرگذاری وضعیتی از ذهن است، وضعیت قوی انتشار انرژی، انرژی هایی که خالقان قدرتمندی هستند.وقتی قبلا از حضور چیزی در زندگی تان شکرگذار آن باشید، تصویری جامع از آرزویتان می سازید، گویی که قبلا اتفاق افتاده و انرژی لازم برای خلق آن را ایجاد می کند. برای همین است که تمام بزرگان، شاکران بزرگی بودند. اول از همه اینکه پی بردند که اشیاء چگونه در زندگی رخ می دهند و تنها کاری که باید بکنند تمرکز بر آن است با نیت و ایمانی که قبلا بوجود آمده است و آن چیز رخ می داد. دوم اینکه تنها کار باقی مانده این بود که از خدا، کائنات، نیروی زندگی، انرژی (نیروی خلاق) برای توانایی خلق آرزوها از روی اراده تشکر کنند. این تشکر با نشان دادن پذیرش کامل شخص از دریافت پیشاپیش آرزو باعث تقویت انرژی خلق می شد. این وضعیت بزرگان بود حتی در انجیل آمده است که برای هر چیزی که دعا می کنی، ایمان داشته باش که آنرا دریافت می کنی، آنوقت آنرا داری. این موجب رشد دعا کننده می شود. اگر از دعا برای خلق چیزهایی که دوست دارید استفاده می کنید، آنوقت باید به شیوه درست دعا کنید. دعا کننده ای که برای خواسته هایش گدایی و التماس می کند آنوقت تجربه گدایی کردن و التماس کردن برای خواسته هایش را بدست می آورد. هرگز درخواست نکنید. این نوع درخواست وضعیت نداشتن آنرا ایجاد می کند و تجربه خواستن آرزوهایتان را بوجود می آورد نه داشتن آنها را. قوی ترین دعا کننده، دعا کننده شکر گذار است. پیشاپیش از خدا به خاطر اجابت آرزوهایتان تشکر کنید، در واقع در ذهنتان آنها قبلا اجابت شده اند.
 این را به خاطر بسپارید:فکر واقعیت شماست. تمام چیزهای اطراف شما نتیجه افکار شماست. تمام چیزهایی که اطرافتان می بینید ابتدا در فکرتان ایجاد شده اند. بنابراین، فکر خالق است و هرآنچه فکر می کنید قبلا در ذهن ایجاد شده اند. بقیه آن قوانین فیزیکی است که چگونه انرژی فکر انرژی همانند خودش را خلق و جذب می کند تا آرزوهای شما را به واقعیت تبدیل کند. اما واقعیت و زندگی شما در ذهنتان ایجاد شده است. همیشه این را به یاد داشته باشید.
 باید همیشه باور این دانش که افکار شما واقعیت شما را می سازند را قوی تر کنید، اگرچه شما قبلا شاهد اینها در زندگی تان بوده اید. وقتی که این اصل را یاد گرفتید و شناختید، آنوقت باید به سمت مهارت حرکت کنید. شما فهمیدید که زندگی تان، واقعیتتان در افکار شما وجود دارند و توانایی فکر کردن همان توانایی باید برای خلق هر چیز است. وقتی به درستی آنرا شناختید تنها کاری که باقی مانده این است که شکرگذار آرزوهایتان باشید که دوست دارید افکارتان خلق کند.
 در کتاب گفتگو با خدا بیان شده است:این مرحله از شناخت، مرحله شکرگذاری فراوان و بی وقفه است. باید پیشاپیش شکرگذار بود. شاید این بزرگترین کلید خلقت باشد: شکرگذاری پیشاپیش و آنگاه خلق آن. چنین شکرگذاری نه تنها چشم پوشی نمی شود بلکه تشویق هم می شود. این نشانه تمام مهارتهاست. تمام بزرگان این را می دانستند.
 گفته می شود مسیح از این دانش استفاده می کرد. او پیش از انجام هر معجزه ای از خدا تشکر می کرد. هیچگاه فکر نمی کرد که معجزه رخ نمی دهد. این فکر هرگز وارد ذهنش نمی شد. در باره این جمله تعمق کنید. این چیزی است که من در این چند فصل اخیر گفته ام، تمرکز بر روی افکار آرزوهایتان و اجازه ندادن به فکر مخالف دیگری تا وارد ذهنتان شود. اجازه ندهید ترس و شک وارد ذهنتان شود و فرایند خلق را نابود کند. یکی از راههای حذف ترس و نگرانی تمرکز بر این عبارت است که آرزوهای شما قبلا در افکارتان خلق شده اند و تنها کاری که باید بکنید شکرگذاری بابت آنهاست.با تقویت وضعیت شکرگذاری ذهن و تمرکز بر حقیقت به حذف ترس و نگرانی کمک می شود، حقیقتی که شما می توانید هرکاری را انجام دهید و آنگونه که می خواهید باشید چون جهان اینگونه است که کار می کند. قوانین جهانی متعددی هستند که حاکم بر واقعیت شما هستند و وقتی که این قوانین را شناختید، یادگرفتید و بکار بستید، می توانید هر چیزی را که بخواهید خلق کنید.وقتی که اصول را به درستی فهمیدید که چگونه و چرا عمل می کند و چگونه آرزوهایتان را برآورده می کند، آنوقت ترس، نگرانی و شک ازبین می روند. با نابودی این احساسات مخرب سراسر شما پر می شود از آرامش و اطمینان، اینکه شما در این کار به درجه استادی رسیدید و چیزهایی که می خواستید در انرژی فکر قبلا خلق شده اند. واو ! چه قدرتی ! چه موهبتی از خداوند، از کائنات، از نیروی زندگی که محرک همه چیز است. تنها کار باقی مانده شکرگذاری است، شکرگذاری برای این توانایی معجزه آسا که در وجود همه هست.هر چیزی را به چشم یک نعمت ببینید. حتی چیزی که به نظر شما در زندگی تان تجربه بدی می آید. در وجود هر بحرانی یک فرصت است. شاید یک بحران یا اتفاق بد شما را به اینجا رسانده است. که باید واقعا یک نعمت باشد، اینطور نیست؟ هیچگاه نمی فهمید که اتفاقات بد چه فایده هایی دارند، بنابراین هرگز آنها را سرزنش نکنید. همه چیز نعمت است. اکثر مردم موفق قبول دارند که موفقیت آنها از نتیجه شکستی است که در طول مسیر داشته اند. بسیاری از ثروتها دست مردمی است که قبل از رسیدن به ثروت دچار ورشکستگی شده بودند.هر تجربه ای نعمتی است. نقطه روشن را در هر چیزی ببینید. به یاد داشته باشید، نعمت دانستن هر اتفاقی حتی اتفاقی که آنرا بد می نامیم وضعیتی از ذهن است و این نوع نگرش انرژی مثبت را به کائنات می فرستد تا تجربیات منفی را به تجربیات مثبت تبدیل کند. چرا؟ چون با نعمت خواندن یک اتفاق منفی، شما در حال قراردان افکار مثبت در کائنات هستید و انرژی فکر مثبت موجب بدست آمدن نتایج مثبت می شود. پس پیشاپیش شکرگذار چیزی باشید که دوست دارید خلق شود و هر چیزی را نعمت بدانید، آنگاه زندگی شما واقعا نعمتی برای خودتان و دیگران خواهد شد.

 بزرگترین راز14

قدم نهم:اقدام کنید و آرزویتان را محقق کنید

همین الان اقدام کنید. وقتی که مشخصا بدانید چی می خواهید و پیوسته انرژی تان را روی آن متمرکز کنید با نیت خلق آن و باور اینکه آن قبلا اخلق شده است، حالا وقت آن است که اقدام کنید. آلان باید اقدام کنید با مردم، چیزها و شرایطی که زندگی شما را می سازد. صرفا فکر کردن در مورد اینکه چی می خواهید کافی نیست. اگر داخل اتاق خودتان را حبس کنید و دائم به این فکر کنید که میلیون ها تومان پول بدست می آورید، آیا فکر می کنید ثروتمند می شوید؟ نه باید از اتاق خارج شوید و وارد دنیا شوید.اگر داستان افرادی که از انرژی فکر برای خلق زندگی دلخواهشان استفاده کردند یادتان باشد، هر کدام از آنها از جمله خودم، معجزات را با دستان دیگران تجربه کردند. مردم یا اتفاقاتی دیگری بودند که نمی توانستیم پیش بینی کنیم آرزوهایشان را برآورده می کنند. البته، این افکار ما بود که این افراد و اتفاقات را جذب کردند، اما داخل اتاق به امید آنکه ما  را پیدا کنند پنهان نشدیم. ما در دنیا بودیم، پیدا، در دسترس و آماده دریافت هر چیزی.حال با اقدام کردن، منظورم این نیست که باید یک برنامه جدیدی برای رسیدن به آرزوهایتان انجام دهید. شاید هیچ ایده ایی نداشته باشید که چگونه آرزوهایتان را خلق کنید و این هیچ اشکالی ندارد. در واقع در بسیاری از موارد بهتر هم هست. معمولا آدمهایی که با طرح های بزرگ پرواز می کنند با صورت می خورند زمین، چون اجازه نمی دهند نیروی جذب کننده کائنات و انرژی فکر آرزوهایشان را برآورده کند. بازهم می گویم داستان آدمهایی که در بخش اول خواندید از جمله خودم، همه، نمی دانستیم که آرزوهایمان چگونه اتفاق می افتند. هیچ طرح اولیه، فکر بزرگ، ایده یا غیره ای نبود. تنها این باور بود که قانون جذب، افکارمان را به حقیقت تبدیل می کند و این کار را هم کرد ! معجزه آسا ! بازهم داستانهای بخش اول را بخوانید.

حرفهای من را بد تعبیر نکنید. اگر ایده هایی برای رسیدن به آرزوهایتان دارید، به هر وسیله ای آنها ار انجام دهید. باید اقدام کرد و از اتاق بیرون آمد. اما به ایده هایتان نچسبید. همیشه در برابر ایده ها، مردم، اتفاقات جدید پذیرا باشید چرا که ممکن است با جادوی فکر پیوسته و متمرکز به سمت شما کشیده شده باشند. بسیاری از چیزها از منابعی جذب شما می شوند که حتی انتظارش را هم ندارید. فقط پذیرا باشید.
 نکته اصلی این است که صرفا خودتان را بدون اقدام کردن به خواندن، فکر کردن و تجسم کردن نچسبانید. بله، فکر کردن چیزهایی را که می خواهید به شما می رساند، اما اغلب آن چیزها توسط دیگران در اطراف شما می رسند و برای آن آدمها و موقعیت ها آماده باشید، باید اقدام کنید. بسیاری از مثبت اندیشان، متفکران متافیزیکی، انجام دهندگان مدیتیشن، نمازگذاران و غیره به خاطر نگرفتن نتیجه نا امید و خسته می شوند، چون نمی توانند اقدام کنند و شکست می خورند. ممکن است در مورد چیزی که می خواهند صبح فکر کنند، اما در بقیه روز بدون تفکر در مورد آرزوهایشان زندگی کنند. یا حتی بدتر، ممکن است دچار مشکلات روزمره زندگی شوند و از رسیدن به آرزوهایشان دچار شک و ترس شوند. آنوقت این افکار برای ایجاد تصاویر منفی که در طول روز در ذهناشن خلق شده خلق شده بکار می رود، که قدرت تفکرات مثبت شان را بی اثر می کند.
 آرزوها و تخیلتان را روی اقداماتتان متمرکز کنیدما موجودات متفکر و عمل کننده هستیم و باید برای رسیدن به آرزوهایمان اقدام کنیم. بنابراین وقتی بیرون می روید تصوراتتان را خانه جا نگذارید. افکارتان، آرزوهایتان، تصوراتتان، صحنه ایده آل تان افکاری را که می خواهید بوجود می آورند و در حالی که در محیط کنونی در حال انجام کاری هستید به آنها فکر کنید.باید تصویر چیزی را که آرزو دارید در ذهنتان نگه دارید و اقدام کنید. سعی نکنید با طرحهای اعجاب انگیز و جدید به نتیجه برسید. اغلب چیزهایی که می خواهید از اقداماتی که در حال حاضر انجام می دهید حاصل می شود. انتظار داشته باشید، شما انرژی قدرتمند فکر را با اقداماتتان برای جذب آرزوهایتان بکار می برید. از محیط کنونی به عنوان ابزاری برای رسیدن به جای بهتر استفاده کنید.
 کتاب علم ثروتمند شدن اینطور خلاصه می کند:هر عملی هنگام انجام آن با نگهداشتن تجسم و قراردادن قدرت نیت و باور کارا و محکم می شود. این نکته ای است که اکثر مردم شکست می خورند چون قدرت ذهنی را از اقدام شخصی جدا می کنند. آنها از قدرت ذهن در مکان و زمانی متفاوت از مکان و زمانی که اقدام می کنند استفاده می کنند. بنابراین اقدام آنها در خودشان موفق نیست و بسیاری از آنها ناکارا هستند. اما اگر تمام نیرو (ذهن، بدن، روح) در هر عملی بکار رود، هر اقدامی موفقیت آمیز خواهد بود. همچنان که در طبیعت اشیاء، هر موفقیتی راه موفقیت دیگری در جهت رسیدن به آرزوهایتان می گشاید و سرعت پیشرفت رسیدن به آرزوهایتان سریعتر می گردد.
 بنابراین مهم نیست که داخل یک شغل، رابطه یا موقعیت گیر افتاده اید، نیت شما این است که صرفا آرزویتان را در شرایط حاضر تجسم کنید و اجازه دهید که باعث شود در بهترین وضعیت و عملکردتان باشید، در حالی که آرزوی شما را جذب می کند. اجازه دهید تجسم آنچه می خواهید محرکی در جهت کارها و مسیر روزانه شما باشد. فکر و اقدام کنید گویی که آن آرزو قبلا اجابت شده، چون قبلا اجابت شده ! به یاد داشته باشید، نقطه قدرت جایی است که افکار و اقدامات شما در کنار یکدیگر باشند.
 افکارتان همراهتان باشد و آنرا با کارهایی که می کنید ادغام کنید. می توانید به خودتان بگویید من اینکار را می کنم چون اینگونه هستم، اینگونه عمل می کنم و این چیزها را در زندگی ام دارم.... و درباره آرزوهایتان فکر کنید. یادتان باشد، چیزهایی که آرزو دارید ممکن است به طور غیر مستقیم توسط همکار، همسر، مشتری، دوست، از محل کار حاضر، فعالیت های اجتماعی، اجتماعات مذهبی، مدرسه، و غیره برسد.هرگز نمی توانید بفهمید که معجزه از کجا رخ می دهد، بنابراین همیشه کارهای خود و زندگی تان را با تجسم آرزویتان قدرت ببخشید و هر روز هر کاری که می توانید به بهترین نحو انجام دهید.
اگر چیزی را در زندگی است دوست داری، آنرا هم به دیگران بده. پس اگر عشق دوست دارید، عشق بدهید. اگر ثروت دوست دارید به دیگران پول بدهید یا راه ثروتمند شدن را بگویید. اگر می خواهید برتر باشید و هر چیزی که می خواهید با اراده خود خلق کنید، به دیگران هم بیاموزید چگونه برتر باشند. اما چرا اینگونه است؟ چرا چیزی را که خیلی دوست دارید باید ببخشید؟
 بزرگترین راز15
قدم دهم: این پیام کار را به دیگران هم بگویید
 اگر چیزی را در زندگی است دوست داری، آنرا هم به دیگران بده. پس اگر عشق دوست دارید، عشق بدهید. اگر ثروت دوست دارید به دیگران پول بدهید یا راه ثروتمند شدن را بگویید. اگر می خواهید برتر باشید و هر چیزی که می خواهید با اراده خود خلق کنید، به دیگران هم بیاموزید چگونه برتر باشند. اما چرا اینگونه است؟ چرا چیزی را که خیلی دوست دارید باید ببخشید؟
 بازهم جواب در وضعیت ذهنی است. وقتی چیزی را می دهید باید آنرا داشته باشد تا شروع کنید. اگر قبلا عاشق نباشد نمی توانید عشق بدهید. اگر پول یا دانش آنرا نداشته باشید نمی توانید به دیگران پول یا توصیه در مورد آن بدهید. نمی توانید به دیگران نحوه استفاده از انرژی فکر برای خلق هر چیزی را بگویید اگر قبلا خودتان آنرا ندانید. کمک کردن به دیگران با بهترین چیزهایی که خودتان می خواهید، به کائنات می گویید که قبلا آنرا دارید و می توانید آنرا به دیگران ببخشید یا هدیه کنید. وقتی انرژی این فکر که قبلا چیزی را که آرزو می کنید دارید، در نهایت چیزی را که آرزو دارید دریافت می کنید. در مورد دریافت پیشاپیش آرزویتان قبلا صحبت کردیم.یک ضرب المثل قدیمی است که می گوید: چیزی را که دوست داری یاد بگیری یاد بده. حالا می فهمید که چرا این حرف درسته. با یاد دادن چیزی که دوست دارید بیاموزید به کائنات می گویید که قبلا آن دانش را دارید و با آموزش دادن یا صحبت کردن در مورد آن این دانش را تقویت می کنید. این انرژی فوق العاده ای به کائنات منتشر می کند که موجب می شود مردم و جریاناتی که یک موجب شود خالق بهتری شوید جذب کنید و در نهایت کمک می کند که یک استاد شوید. پس بسیار خوب است که با دیگران صحبت کنید، به دیگران بیاموزید و داستانها و ایده هایتان را به دیگران در میان بگذارید چون موجب تمرکز انرژی شما بر روی خلق می شود تا ترس. روی هر چیزی تمرکز کنید واقعیت شما می شود. حالا باید چکار کنید؟
1– با دوستانتان یک گروه تشکیل دهید و روی این موضوع کار کنید:با دوستان یک گروه برای خلق چیزهایی که دوست دارید تشکیل بدهید. می توانید دیدگاه، اتفاقات، تجربیات و ثروت دانش را با یکدیگر تبادل کنید. کار دست جمعی بسیار خلاقانه تر و پربهره تر است و همه می توانند به آرزوهایشان برسند. بازهم می گویم، این موجب انتشار انرژی عظیمی به کائنات برای تقویت تلاشهای شما خواهد شد.اعمال جماعت در آیین های مذهبی دلیل محکمی بر این موضوع است. وقتی دو یا چند نفر برای انجام یک کار و یک نیت با هم جمع شوند، میزان انرژی فکر به طور خارق العاده ای افزایش می یابد و قدرت خلق آرزوها قوی می گردد. پس هرچه افراد بیشتری در این راه را همراه خود کنید، تلاشهای شما موثرتر خواهد شد و شما به مردم بیشتری برای رسیدن به آرزوهایشان در زندگی کمک خواهید کرد. این حرفم را باور کنید که آنها هرگز این هدیه و دانش و قدرت خلق که شما به آنها دادید را فراموش نخواهند کرد. شما به آنها کلید کائنات را خواهید داد و آنها همیشه برای این شکرگذار خواهند بود. چه چیزی بهتر از اینکه برای دیگران آنچه که خود بیشتر دوست دارید هدیه کنید.
در اینجا چند نکته برای موثرتر کردن تلاشهای شما گفته می شود:
سعی کنید چیزهای بزرگ و بزرگتر خلق کنیدوقتی که در حال انتخاب چیزی برای خلق هستید، می توانید از چیزهای کوچکتر شروع کنید که سریعتر اتفاق بیافتند. بعضی ها سعی می کنند چیزهای خیلی بزرگ، آرزوهای دست نیافتنی را خلق کنند که این باعث دلسردی آنها می شود چون نتایج سریعی دریافت نمی کنند. جواب آن است که یا با چیزهای کوچکتر شروع کنید یا حداقل چند آرزوی کوچکتر همراه آرزوهای بزرگ داشته باشید. بدین ترتیب پیشرفت کار را هم می بینید.وقتی شروع به خلق کردید دانشی را توسعه می دهید که شما در واقع می توانید زندگی تان را با خواست خود بسازید و هر چه این دانش قوی تر شود، قدرت شما به عنوان یک خالق آگاه بیشتر می شود. مثل دوچرخه سواری است. یکطرف مساله بلد بودن دوچرخه سواری است و مساله دیگر داشتن دانش دوچرخه سواری است. وقتی که یادبگیرید چگونه دوچرخه سواری کنید، دیگر هرگز آنرا فراموش نخواهید کرد. می دانید هر وقت که بخواهید می توانید هر دوچرخه ای را برانید. این در مورد آرزوی های شما هم صادق است. وقتی که شروع به خلق آرزوهایتان کردید، دانشی را افزایش می دهید که می توانید این کار را هر زمانی که خواستید انجام دهید و طبیعتا هم شما به خلق چیزهای بزرگتر و بزرگتر ادامه می دهید. با هر خلقی اعتماد به نفس شما بیشتر می شود و شما به درجه استادی که برای آن بدنیا آمده اید نزدیک می شوید
 
 

شنبه 3 اسفند 1392برچسب:,

|
 

صفحه قبل 1 ... 14 15 16 17 18 ... 20 صفحه بعد

برای جوان ماندن پوست چه کنیم؟

نگرانی از این بابت که پوست شما پیرتر از سن واقعی به نظر رسد می تواند تبدیل به یک نوع اضطراب و استرس پایدار شود. در ادامه به ۲۳ روش پیشگیری و درمان اشاره می کنیم. اغلب روش های پیشگیری مربوط به عادت و سبک زندگی است و بعضی از روشهای درمانی نیز با مراجعه به متخصص پوست و زیبایی انجام شدنی است.

روش های پیشگیری

۱- از قرار گرفتن در معرض نور خورشید اجتناب کنید. زیرا اولین و مهم ترین عامل بروز چین و چروک صورت است. این عامل حتی موثرتر از فاکتور وراثت در این زمینه عمل می کند. ۲- از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. اگر از قرار گرفتن در معرض نور خورشید گریزی نیست از کرم ضد آفتاب مناسب استفاده کنید تا از بروز سرطان پوست جلوگیری شود و مانع از بروز چین و چروک شود ۳- سیگار نکشید. سیگار باعث شکسته شدن کلاژن پوست و از دست رفتن خاصیت ارتجاعی آن می گردد. ۴- به اندازه کافی بخوابید. در غیر این صورت بدن تولید هورمونی به نام کورتیزول می کند که نتیجه ای جز شکستن و آسیب به سلولهای پوستی نمی شود. استراحت کافی منجر به تولید هورمون رشد می شود که پوست را محکم نگه داشته و خاصیت الاستیک آن را حفظ می کند. ۵- به پشت بخوابید. وضعیت بدن در حالت خواب نیز مهم است. مثلا خوابیدن به پهلو باعث ایجاد چین و چروک در گونه ها می شود. ۶- چشمان خود را هم نکشید . اغلب به دلیل ضعف بینایی چنین واکنش خودکاری توسط صورت(ماهیچه های اطراف چشم) انجام می شود. بنابر این بهتر است در صورت ضعف بینایی حتما از عینک استفاده کنید. ۷- ماهی بخورید. این غذای دریایی سرشار از پروتئین و اسید چرب امگا ۳ می باشد که برای سلامت و شادابی پوست لازم است. ۸- سویا بخورید. ترکیبات موجود در سویا به ترمیم آسیب های پوست کمک می کند. ۹- مصرف کاکائو. کاکائو حاوی ۲ نوع فلاونول (اپی کاتچین، کاتچین) می باشد که مانع از آسیب های نور خورشید به پوست می شود و جریان خون به پوست را ارتقا می بخشد و باعث می شود که پوست نرم تر شود. ۱۰- خوردن میوه ها و سبزیجات متنوع. آنتی اکسیدان موجود در این مواد گیاهی مانع از آسیب سلولهای پوست در نتیجه وجود رادیکال های آزاد می شود. ۱۱- از مواد مرطوب کننده استفاده کنید. ۱۲- در شست و شوی صورت زیاده روی نکنید.

روش های موضعی از بین بردن چین و چروک صورت

ترکیباتی که در ادامه به آن اشاره می شود می تواند چین و چروک صورت را برطرف کند . اغلب آنها در هر دو نوع از مواد آرایشی بهداشتی تجویزی و غیر تجویزی وجود دارد. ۱۳- آلفا هیدروکسی اسید(AHAs) : نوعی لایه بردار طبیعی که سلولهای مرده را می زداید و چین و چروک های سطحی را برطرف می کند (به خصوص چروک های اطراف چشم).شواهد نشان می دهد که این ترکیب باعث تحریک تولید کلاژن می شود. ۱۴- رتینوئیدها(Retinoids ): تنها ترکیبی که سازمان غذا و دارو برای از بین بردن چین و چروک های صورت تصویب کرده است. این ماده در واقع فرم طبیعی ویتامین A می باشد و در از بین بردن چروک های سطحی موثر است. ۱۵- ویتامین C موضعی. این ترکیب باعث تولید کلاژن می شود و مانع از بروز اسیب های ناشی از اشعه های خورشیدی می شود.التهاب های پوستی را بهبود می بخشد و مشکلات رنگدانه ای را برطرف می کند. بیشتر محققان شکل اسید آسکوربیک را برای رهایی از چین و چروک پیشنهاد می کنند. ۱۶- آیدبنون (Idebenone) . این ترکیب شیمیایی به گونه ای قوی مشابه آنتی اکسیدان های طبیعی است که استفاده موضعی از این ترکیب برای فقط ۶ هفته منجر به کاهش خشکی پوست به میزان ۲۶% ، افزایش آب رسانی به پوست به میزان ۳۷% ، کاهش چین و چروک به میزان ۲۹% و بهبود آسیب های ناشی از نورخورشید به مقدار ۳۳% است. ۱۷- فاکتورهای رشد. بخشی از پاسخ های ترمیم کننده زخم ها در بدن اگر به صورت موضعی مصرف شود می تواند در این زمینه موثر باشد. ۱۸- پنتاپپتید ها(Pantapeptides ). این ترکیب نیز باعث تولید کلاژن می شود. خطوط چین و چروک را از بین می برد. روش های دیگر از بین بردن چین و چروک

۱۹- بوتاکس . تزریق ماده سمی بوتولینوم که منجر به رلکس شدن ماهیچه های زیر چین و چروکمی شود و در نتیجه چروک ها نیز برطرف می شود. ۲۰- چگال کردن چین و چروک. پزشکان در این رابطه سعی می کنند چین و چروک را با مواد متنوعی مثل کلاژن ، اسید هیالورونیک و سایر ترکیبات سنتتیک پر کنند. ۲۱- لایه گذاری با لیزر. د راین روش به کمک منبع نوری سطح خارجی پوست برداشته می شود و زخم بسیار خفیفی باقی می گذارد . ولی به تدریج پوست جدید بدون چین و چروک و با کیفیت رشد می کند. ۲۲- لایه برداری شیمیایی. در این روش نیز به کمک ترکیبات شیمیایی لایه خارجی پوست برداشته می شود و ایجاد آسیب می کند که پاسخ بدن در مقابل آن تولید کلاژن است. ۲۳- پوست خراشی (Dermabrasion ). در این روش نیز به نوعی لایه برداری از پوست صورت انجام می شود.

داشتن پوستی سفت و با نشاط دشوار است. در اینجا راههایی را ارائه می دهیم که ممکن است برای داشتن پوست دلخواهتان مورد نیاز باشد.

ورزش ورزش کردن بعد از نوشیدن مقدار زیادی اب برای سلامتی و همچنین کشش پوست شما مضر است. همچنین ورزش نکردن باعث میشود که پوست شما خسته به نظر رسد و عضلات شما شروع به شل شدن کنند و این باعث میشود که پوست شما دچار افتادگی شود. برای حفظ سلامتی و زیبائی خود و همچنین برای سفت شدن پوست،  عضلات خود را تقویت کنید.

روغن  شی باتر Shea Butter  (عصاره طبیعی دانه یک درخت آفریقایی) روغن شی باتر یک مرطوب کننده طبیعی موثر است که دارای خاصیت سفت کنندگی پوست میباشد. این بهترین انتخاب برای افرادی است که دارای پوستی خشک هستند تا لوسیون های سفت کننده پوست را از راههای طبیعی تهیه کنند.

lotion.jpgلوسیون سفت کننده پوست لوسیون های بیشماری در بازار برای سفت کردن پوست دردسترس است. این لوسیون ها باعث کاهش کشش پوست و محکم شدن ان در همه قسمتهای بدن می شود. مهم نیست که دارای چه نوع پوستی هستید لوسیونی را انتخاب کنید که دارای حداقل مواد شیمیایی حساسیت زا و رایحه غیرطبیعی باشد.

ماسک آرد جو و ماست می توانید از مواد موجود در آشپزخانه یک ماسک سفت کننده طبیعی پوست بسازید. 2/1 پیمانه آردجو پخته شده و 4/1 پیمانه ماست را به همراه اب مخلوط کنید و آن را روی پوست خود قرار دهید. اجازه دهید ماسک کاملا خشک شود سپس انرا با آب ولرم بشویید. این ماسک باعث بسته شدن منفدهای پوستی می شود همچنین پوست شما را مرطوب می کند. اسید لاکتیک موجود در ماست طراوت و شادابی خاصی به پوست شما می بخشد.

ماسک موز موز را له کنید و به مدت 15 دقیقه روی پوست صورت خود قرار دهید سپس با آب ولرم بشویید. راهی سریع و آسان برای سفت کنندگی پوست شما می باشد.

nivea.jpgبخار آب از بخار آب برای اینکه مواد زائد را از پوست خود خارج کنید استفاده کنید و صورتی گلگون داشته باشید. بخار آب بمدت 10 دقیقه طراوت خاصی به پوست شما می بخشد. سونای بخار بهترین درمان برای سفت کردن پوست شما می باشد.

ماسک قهوه به جای دور ریختن تفاله قهوه می توانید از ان بعنوان یک ماسک نیروبخش صورت استفاده کنید. 4/1 پیمانه تفاله قهوه به همراه یک سفیده تخم مرغ را بر روی پست صورت خود بطور یکنواخت قرار دهید و تا وقتی که روی پوست شما خشک شود صبر کنید سپس انرا با آب ولرم بشویید

 

خانم هایی که دوست دارن خوشگل تر از همیشه باشن و جلوه کنن این مطلب رو تا انتها بخونن ... اول از همه اینکه، زیبایی همیشه از درون افراد نشات می گیرد. بهترین راه برای زیبا شدن، طبیعی به نظر آمدن است اما ایده ها و راه هایی هم هست که به آن کمک می کند. لازم نیست برای زیبا دیده شدن حتماً چشمتان را در سایه و گونه هایتان را در رژگونه غرق کنید. این مقاله به شما نشان می دهد که چطور سایه ها و شکل های طبیعی صورتتان را زیباتر نشان دهید تا هم اعتماد به نفستان بالا رود و هم زیبایی طبیعی داشته باشید. اعتماد به نفس زیباترین ویژگی در دنیاست. اندامتان را صاف و سرتان را بالا نگه دارید چون این حالت احساسی در شما ایجاد میکند که بدانید که هستید، چه می خواهید و چطور باید از زندگی لذت ببرید. مراحل 1. لبخند بزنید. اگر هر از گاهی لبخند بزنید، باعث می شود هم احساس بهتری نسبت به خودتان پیدا کنید و به دیگران این احساس مثبت را منتقل کنید. حتی می توانید جلوی آینه لبخند زدن را تمرین کنید. این می تواند شروع بسیار خوبی برای روزتان باشد و حال و هوایتان را بهتر کند. اما همیشه به یاد داشته باشید که برای تکمیل زیبایی لبخندتان باید دندانهایتان را خوب مسواک کنید. 2. مراقب پوستتان باشید. با یک کرم مرطوب کننده که SPF آن حداقل 15 باشد، پوستتان را پاکیزه و مرطوب نگه دارید. بیشتر از سه بار در هفته روی صورتتان لیف نکشید چون ممکن است پوستتان را اذیت کند مخصوصاً اگر روی پوستتان جوش داشته باشید. برای آنها که پوست مرطوب دارند، استفاده از ماسک می تواند به از بین بردن روغن اضافی پوست کمک کند. البته این ماسک ها را هم بیشتر از یکبار در هفته استفاده نکنید. 3. لایه برداری پوست، یعنی برداشتن لایه کهنه و مرده پوست، می تواند کمک کننده باشد. لایه برداری می تواند آسیب های ناشی از جوش و آکنه پوست را کاهش دهد اما اگر روی پوستتان جوش دارید، بهتر است که از متخصص پوست هم کمک بگیرید. 4. با کمتر کردن آرایش صورتتان، زیبایی طبیعی تابستانی را به پوستتان ببخشید. آرایش برای تقویت شکل و ترکیب صورت شماست نه برای پوشانیدن آن. برای چشمانتان حتماً از خط چشم استفاده کنید چون به چشمانتان شکل می دهد. برای روز از رنگ ها و سایه های جیغ استفاده نکنید اما استفاده از این رنگ ها برای شب اشکالی ندارد. اگر روی صورتتان جوش دارید، برای درمان آن از محصولاتی که پوستتان را بیش از حد خشک می کند استفاده نکنید. لباسهایی انتخاب کنید که اندامتان را متناسب تر نشان دهد. پوشیدن لباسهای خیلی لختی هم همیشه خوب نیست چون باعث می شود دیگران فکر زیاد خوبی درموردتان نکنند. می توانید لباسهایی انتخاب کنید که هم جذاب و در عین حال سنگین به نظر بیایید. یک شلوار جین یا دامن با یک بلوز زیبا بسیار متناسب به نظر خواهد آمد. البته دقت کنید که کفشهایتان هم حتماً باید با لباستان ست باشد. 5. با لوازم جانبی و زینتی ظاهرتان را چشمگیرتر کنید. اما دقت کنید که زیاد هم در این زمینه افراط نکنید. یک هدبند، تل یا گردن بند کافی است. یادتان باشد هرچه کمتر، بهتر. لباسهایی بخرید که اندامتان را لاغرتر و متناسب تر نشان دهد. 6. مراقب موهایتان باشید. به طور منظم موهایتان را کوپ کنید و همیشه دنبال مدل ها و رنگ هایی برای موهایتان باشید که به شکل صورت و نوع موهایتان بیاید. همیشه موهایتان را شانه کنید اما نه بیش از اندازه. مدل موی صاف و فر هر دو را برای خود امتحان کنید. اگر قصد رنگ کردن موهایتان را دارید، دقت کنید که رنگ مورد نظرتان حتماً به رنگ پوستتان بیاید. سعی کنید فقط تا یک تا دو سایه روشنتر یا تیره تر از رنگ طبیعی موهایتان پیش روید. 7. صاف بایستید. اینکار نشان می دهد که به خودتان احترام می گذارید و همه هم دنبالتان خواهند بود. علاوه بر این برآمدگی های اضافی بدنتان را هم کمتر نشان می دهد. طرز ایستادن و نشستن اهمیت زیادی دارد و می تواند به جذابیتتان اضافه کند. 8. اهمیت زیبایی درونتان را درک کنید. آدم های زیبا در دنیا زیاد هستند اما زیبایی خیلی متداول است. بعد از حرف زدن با چند نفر از آنها متوجه می شوید که این آدم ها زیاد هم زیبا نیستند. رفتار بد با دیگران ممکن است درون آنها را خیلی زشت هم نشان دهد و باعث شود دیگران دیگر اهمیت چندانی به زیبایی بیرونشان هم نشان ندهند. پس یادتان باشد اگر با دیگران بد رفتار کنید، همه آرایشهای دنیا هم نخواهد توانست زیبا نشانتان دهد. به خودتان و دیگران احترام بگذارید و خواهید دید که چه حس خوبی پیدا میکنید. 9.  احساس خوبی نسبت به خودتان داشته باشید. وقتی حستان به خودتان خوب باشد، ظاهرتان هم خوب خواهد شد. پس اعتماد به نفس داشته باشید. مردم به سمت کسانیکه به خودشان احترام می گذارند جذب می شوند و با آنها راحت هستند. دوست داشتن و احترام گذاشتن به خودتان به معنی خودخواهی و خودبینی شما نیست. فقط به دیگران نشان می دهد که از ظاهر خودتان راضی و خوشحال هستید.

خودتان باشید، با دیگران گرم و دوستانه برخورد کنید و احساس خوبی پیدا کنید. مطمئن باشید که خیلی زود همه این را متوجه می شوند. 10. اگر دوستانتان تحسینتان کردند، سعی نکنید آنها را منفی کنید، تحسین و تمجید اطرافیان را بپذیرید و از آن برای بالا بردن اعتماد به نفستان استفاده کنید. یک تشکر کردن مودبانه خیلی بهتر از پایین آوردن خودتان است. 11. ورزش کنید. همه کسی را که به خودش احترام می گذارد و مراقب بدن خود است را دوست دارند. خوب به نظر رسیدن فقط به آرایش و لباس محدود نمی شود، سالم بودن و داشتن احساسی خوب نسبت به خود هم بخشی از آن است. حداقل نیم تا یک ساعت در روز وقتتان را به ورزش اختصاص دهید و روزانه 8 لیوان آب بنوشید. آب درخشش زیبایی به پوستتان می دهد. اگر وقت برای باشگاه رفتن ندارید، حداقل 40 دقیقه در روز –در فواصل استراحت های 20 دقیقه ای بین کار هم که شده—را به پیاده روی تند اختصاص دهید. هر ورزشی که دوست داشته باشید خوب است اگر هم ورزشی را تابه حال امتحان نکرده اید، یکی را انتخاب کنید که با شرایطتان جور باشد. 12. خواب کافی داشته باشید. این به شما کمک می کند همیشه بهترین ظاهر را داشته باشید و داشتن یک الگوی منظم برای خواب باعث می شود هر روز سرحال و سرزنده از خواب بیدار شوید و روز خوبی داشته باشید. 13. هر روز بدنتان را برس بکشید. یک برس با موی پلاستیکی یا موی طبیعی برداشته و دایره وار روی بدنتان بکشید. از پاها شروع کنید و بالا تا سینه پیش روید. اینکار پوستتان را سفت کرده، سلولیت را برطرف نموده و پوست های مرده را از بین برده و درخشش خوبی به پوستتان می دهد. بهتر است اینکار را صبحها انجام دهید چون سرحال ترتان می کند. یادتان باشد اینکار را حتماً روی پوست خشک انجام دهید. 14. بهداشتن دندانها را رعایت کنید. بعد از هر غذا دندانهایتان را مسواک کنید و روزی دوبار از نخ دندان استفاده کنید و یادتان باشد هرچه بیشتر مسواک بزنید، بهتر است. البته دقت کنید که مسواک را سفت روی دندانها نکشید. ممکن است فکر کنید اینطوری دندانهایتان بهتر تمیز می شوند اما فقط به آنها آسیب می رساند. حتماً بعد از گذشت 10 دقیقه از خوردن غذا مسواک کنید چون باعث می شود به مینای دندان آسیب برسد و اگر وقت برای صبر کردن ندارید، فقط دهانتان را با آب خالی بشویید. دندانهایتان را سفید کنید. همه با دندانهای سفید و تمیز زیباتر به نظر می رسند. و خرید سفیدکننده های دندان هم چندان برایتان گران تمام نمی شود. همچنین موقع مسواک کردن دندانها حتماً لثه ها، زبان و سقف دهانتان را هم مسواک بکشید. 15. شاخص حجم بدن (BMI) خود را اندازه گیری کنید. اینکار به شما کمک می کند وزن سالم خود را بدانید و دیگر وزن خود را با دیگران مقایسه نکنید. 16. موهای زائد بدن و صورت را از بین ببرید. موهای زائد بدن و صورتتان را به طور منظم با هر روشی که برایتان مقدور است، از بین ببرید. 17. با چشمانتان هم لبخند بزنید. چشمها دریچه روح هستند. پس وقتی با چشمانتان بخندید مردم بلافاصله جذبتان می شوند. 18. با محصولات خاص، موهایتان را براق و درخشان نگه دارید. نکات جالب و حواندنی به مقدار کافی آب بنوشید. از موادغذایی سالم و مغذی مثل ماهی، میوه ها و سبزیجات و غلات کامل استفاده کنید. این مواد به درخشندگی پوستتان کمک می کنند. اگر پوستتان مستعد جوش است از بخار روغن درخت چای استفاده کنید. این بخار منافذ پوستتان را باز کرده و این روغن به از بین بردن جوش ها کمک می کند. بعد از استفاده از بخورهای صورت یا سونا از تمیزکننده پوستی مناسب با نوع پوست خود استفاده کنید. پس از شستشوی پوستتان، یک مرطوب کننده بدون روغن روی آن بمالید. بااینکه ممکن است به خاطر سن پایینتان به نظرتان مسخره بیاید از کرم های ضد چروک استفاده کنید. این کرم ها به پوستتان درخشندگی خاصی می دهد و استفاده مداوم از آن از بروز چروک جلوگیری می کند. استفاده از مومک برای برداشتن موهای بدن بهترین روش است. بهتر است اینکار را در سالن های آرایشی انجام دهید اما به هیچ وجه برای پوست صورتتان از این روش بهره نگیرید. چون پوست صورت بسیار حساس است. بند انداختن برای پوست صورت بهترین روش است. از اسپری، دئودورانت یا لوسیون برای پوستتان استفاده کنید. بااینکه جای دوش گرفتن را نمی گیرد اما باعث می شود دیگران از کنار شما بودن لذت ببرند. یک آرایشگر خوب برای خودتان انتخاب کنید. ممکن است مجبور شوید پول بیشتری بپردازید اما ارزشش را دارد. اگر مطمئن نیستید که چه مدل مویی به شما بیشتر می آید، از آرایشگرتان کمک بگیرید. روی رژلبتان برق لب بزنید. ناخن هایتان را همیشه زیبا و مرتب نگه دارید. حداقل هفته ای دوبار نزد مانیکوریست بروید و اگر از عهده هزینه آن برنمی آیید، خودتان اینکار را یاد بگیرید. انجام فرنچ مانیکور آنقدرها هم که فکر می کنید سخت نیست. ناخن های پاها را هم فراموش نکنید. همیشه موهایتان را تمیز نگه دارید. بااستفاده از شامپوی مناسب موهایتان را درخشان و سالم نگهدارید. اگر موهایتان وز دارد، حتماً از نرم کننده و حالت دهنده و ضد وز برای موهایتان ساتفاده کنید. اگر وقت ندارید که هر روز صبح موهایتان را بشویید، شب قبل آنها را شسته و کار درست کردن را برای صبح بگذارید. وقتی شب موهایتان را می شویید، در همان حالت که خیس هستند آنها را ببافید. اینکار باعث می شود صبح که موهایتان را باز کنید، حالت زیبایی پیدا کند و درست کردن آن آسانتر شود. مدل هایی را برای درست کردن موهایتان انتخاب کنید که با شکل و فرم صورتتان جور باشد. از عطری استفاده کنید که بهترین احساس را در شما ایجاد میکند. همچنین می توانید از لوسیون بدن استفاده کنید. البته دقت کنید که بیش از اندازه عطر به خودتان نزنید. کمی از عطرتان را روی یکی از مچ ها زده، آن مچ را به مچ دیگرتان بمالید و بعد روی بازوها و گردنتان بمالید. مراقب لبهایتان باشید. از رژ لب های خوب و حتماً از برق لب استفاده کنید. به خودتان در آینه نگاه کنید. بهترین ویژگیتان چیست؟ پاها؟ موها؟ دهانتان؟ شانه هایتان؟ ببینید چطور می توانید این ویژگی را برجسته تر کنید. مثلاً اگر موهای زیبایی دارید، هر یک روز در میان آنرا بشویید تا براقتر و زیباتر به نظر برسند. آنها که پاهای بلند و زیبایی دارند، حتماً به دقت همیشه آنها را اپیلاسیون کنند تا بتوانند با پوشیدن دامن یا شلوارکهای زیبا آنها را برجسته تر نشان دهند. آنها که شانه ها و استخوان بندی زیبایی دارند می توانند از تاپ ها و بلوزهایی استفاده کنند که زیبایی اندامشان را بیشتر جلوه گر کند. هر شب یک حمام طولانی اما نه خیلی داغ بکنید. اینکار به ریلکس کردنتان کمک می کند. هروقت که از وضعیت ظاهرتان ناراحت و غصه دار شدید، با چند نفر از دوستانتان برای شام بیرون بروید و با آنها دردودل کنید. اگر از درون شاد و خوشحال باشید، به بیرونتان هم منتقل خواهد شد. کارهایی انجام دهید که از آن لذت می برید، به کنسرت بروید، کفش بنفش بپوشید، با حیوانات بازی کنید و .... اعتماد به نفس یکی از جذابترین ترین چیزها در دنیاست. جسور باشید. پشتتان را صاف و سرتان را بالا نگه دارید. این حالت نشان می دهد که می دانید که هستید، چه می خواهید و کجا می روید. برای چشمهایتان از سایه های متفاوت و متنوع استفاده کنید. دکوراسیون اتاقتان را هر از گاهی تغییر دهید. با غریبه ها حرف بزنید. پر رو باشید اما نه بی ادب، محدوده خود را بشناسید. مطمئن باشید که زیبایید. خودتان باشید. بر حسادت خود و مقایسه کردن خود با دیگران غلبه کنید. ببینید چه چیز باعث می شود که دیگران اینقدر خوب به نظر برسند. ببینید چطور می توانند حواس همه را به نقاط مثبت خود جلب کنند و با این روش نقاط منفی خود را بپوشانند. اگر پوستتان بی عیب و هیکلتان زیبا نیست نگران نباشید. زیبایی به شکل ها و اندازه های مختلف می آید. و یادتان باشد زیبایی واقعی همان زیبایی درونی است. ابروهایی که شکل طبیعی داشته باشند همیشه زیباتر هستند اما دقت کنید که ابروهایتان را حتماً دست یک متخصص خبره بسپارید. گر سنتان پایین است، از رنگ های شادتر استفاده کنید. وانمود نکنید کسی هسیتید که واقعاً نیستید. خودتان بودن همیشه بهترین کار است. وقتی به خودتان در آینه نگاه میکنید، ببینید که چقدر زیبا هستید. اینکار اعتماد به نفس بیشتری به شما می دهد. زیبا بودن در درون همه دخترهاست. این شمایید که باید آمادگی نشان دادن آن را داشته باشید. همچنین یادتان باشد که باید همیشه زیبا به نظر برسید، نه فقط برای پسرها. هشدارها در آرایش کردن افراط نکنید. آرایش نکردن به شما نشان می دهد که بدون آن هم زیبا هستید و چندان به آن نیاز ندارید. یادتان باشد که یک لبخند زیبا بهترین دارایی شماست، پس مراقب دندانهایتان باشید و مرتب نزد دندانپزشک بروید. همیشه درمورد اینکه آیا لازم است در همه قسمت های صورت آرایش داشته باشید یا نه خوب فکر کنید. هیچوقت به خاطر ظاهرتان کارهایی که از آن لذت می برید را کنار نگذارید. لزومی ندارد چون هر روز موهایتان را صاف میکنید دیگر شیرینی نپزید. هیچوقت موی بالای لبتان را با تیغ اصلاح نکنید. بند انداختن یا استفاده از موبر برای آن بهتر است. مصرف مشروبات الکلی یا موادمخدر به هیچ وجه به زیباتر کردن شما کمک نمی کند. درواقع در طول زمان، دقیقاً نتیجه عکس روی شما خواهد داشت. اینکه مثل زن های هرزه به نظر برسید زیبایتان نمی کند. فقط شان شما را تا حد آن افراد پایین می آورد. بنا بر سنتان لباس بپوشید. هات و ی بودن همه چیز زندگی نیست. به توجه مردان سن بالا ارزش بگذارید اما محتاط باشید. یادتان باشد که آنها تجربه بیشتری دارند، خودشان را می شناسند و اعتماد به نفسشان بالاست. از طرف دیگر، بهتر هم می توانند از شما سوء استفاده کنند پس حسابی مراقب باشید. زیبایی یک نفر، یک هنر ساده مثل نقاشی یا مجسمه سازی نیست. اگر انسانیت، شجاعت، اعتماد به نفس و شوخ طبعی در چشمانتان بدرخشد، زیباتر به نظر خواهید آمد. پس قلب پاک، روح دلیر و همه خصوصیات مثبت خود را به نمایش بگذارید. هیچوقت خودتان را به پسرها نیندازید (آویزان آنها نشوید). چیزهایی که به آن نیاز دارید: یک کرم مرطوب کننده مناسب با پوستتان یک شامپو و نرم کننده مناسب با نوع موهایتان محصولات مربوط به مو برای از بین بردن وز کردن مو، خشکی مو و امثال این.

موچین و قیچی مو بر لیف یا محصولات مخصوص لایه برداری پوست محصولات مربوط به مراقبت از پوست مناسب با نوع پوستتان اعتماد به نفس میوه و سبزیجات روزانه لباسهای زیبا ریمل برق لب

لبخند

 

هر زني تمايل دارد تا صورتي زيبا و پوستي شفاف و خوب داشته ‏باشد. اغلب ما سريع آرايش مي‏کنيم اما  نکات مهم مراقبت از پوست را ناديده مي‏گيريم. شما مي‏توانيد با پيروي از يک سري نکات ساده، به زيبايي دست پيدا‏کنيد

 

 

1.تغذيه صحيح: براي داشتن پوست سالم، هميشه در نتيجه کاربرد درست وسايل آرايشي و حفظ يک رژيم غذايي سالم با استفاده مرتب از سبزيجات، ميوه‏هاي تازه، غلات، ماهي و غذاهايي که از لحاظ ويتامين A, B, C E و آنتي‏اکسيدان غني هستند، سلامت مي‌ماند. مصرف فراوان اين ويتامين‏ها، به جوان‏شدن، ترميم، توليد کلاژن، مرطوب شدن و سالم ماندن پوست کمک مي‏کند. تا آنجا که امکانش هست از غذاهاي طبيعي استفاده‏ کنيد و از غذاهاي آماده و به فرآوري شده خودداري كنيد.

 
 

 

 

2.مراقبت‏هاي اساسي پوست: مراقبت اساسي‏ و منظم از پوست براي هر خانمي هنگام صبح و شب، الزاما از سه مرحله تشکيل شده ‏است؛ تميز کردن پوست، مرطوب نگه‏داشتن پوست و استفاده از شيرپاک‏کن‏ها.حتي اگر وقت کافي نداريد، تميز‏کردن و مرطوب نگه‏داشتن پوستتان خيلي مهم است.

 
 

 

 

3.رژيم مناسب: در رابطه با رژيم‏هاي غذايي مرکب و مرتبط با مراقبت پوست، کارهاي زيادي مي‏توانيد انجام دهيد، همچون لايه‌برداري پوست بيروني براي از بين بردن سلول‌هاي کهنه و رويش سلول‌هاي تازه. اين فرآيند مي‏تواند با مالش صورت با دست يا به کاربردن حلال‏هاي الکلي ساخته شده از اسيدهاي ميوه‏اي انجام گيرد. ماسک‏هايي که ويتامين و مواد کاني دارند، مي‌توانند در از بين بردن چروک صورت، پوسته پوسته شدن پوست‏هاي خشک، التهابات پوستي و درمان پوست‏هايي که بي‏حال و فرسوده به نظر مي‏آيند موثر‏ باشند. پوست شما نرم‏تر و صاف‏تر خواهد ‏شد و احساس خواهيد ‏کرد جوان‌تر شده‏ايد. سرم‏ها، مواد ترکيبي قوي‌اي هستند که در محصولات زيبايي از آنها استفاده مي‏شود. مواد غليظي درون اين سرم‏ها قرار داده شده که مي‏تواند به صورت فشرده، سريع‌تر و عميق‌تر به پوست نفوذ کند. سرم‏ها مي‏توانند برخي از مشکلات پوستي را مثل مشکلات کم‏آبي پوست و کدر و بي‌حال بودن آن برطرف كنند.

 
 

 

 

4.ضدآفتاب: گفتن درباره اهميت کرم‏هاي ضدآفتاب نيازي به تکرار ندارد! علت اينکه کرم‏هاي ضدآفتاب مهم هستند، اين است که اولين عامل پيري و آسيب پوست به «در معرض نور خورشيد قرار گرفتن» مربوط مي‏شود! حفاظت از پوست در مقابل نور خورشيد، مهم‌ترين مراقبت از پوست است که به طور روزانه بايد مورد توجه قرار‏گيرد. در معرض نور خورشيد قرار گرفتن، موجب چروک صورت و ايجاد لکه‏هاي رنگي برجسته مي‌شود که به واسطه آسيبي که به غشاي مياني پوست وارد مي‏شود، به وجود مي‏آيند. آسيب‏هاي ناشي از نور خورشيد حتي مي‏تواند باعث سرطان‌هاي پوستي بشود.

 

 

 
 

5.آرايش صحيح: بهترين روش براي بهبود در وضعيت آرايشي شما، استفاده از مواد زيرساز آرايشي است که مي‏تواند پوست مرطوب شما را هموار و صاف کند. يک پوست مرطوب مي‏تواند چهره شما را به طور واقعي عالي بنماياند. هر آرايشگري به شما خواهد گفت که بسيار مهم است با يک پاک کننده نرم، کار آرايش روي صورت را شروع کنيد. از يک دستمال يا پارچه خوب، براي زيرسازي پوست يا پوشاندن لکه‌ها يا چيزهاي ديگر ناخوشايند روي پوست، استفاده کنيد. اين مهم است که از محصولات خوب و مناسب نوع و رنگ پوست خود استفاده كنيد. مراقبت مناسب پوست، از شناختن نوع پوستتان شروع مي‏شود. 5 نوع پوست وجود دارد: خشک، معمولي، چرب، حساس و پوست ترکيبي.

 

قبل از خريد هر نوع از محصولات آرايشي بايد‏ بدانيد که دقيقا نوع پوست شما چيست. اين به شما کمک خواهد‏ کرد که بهترين محصولات بهداشتي مناسب پوست خود را بخريد. سپس رنگ مناسب پوست خود را انتخاب کنيد. زيرسازي پوست با رنگ‌هاي نامناسب، پوستتان را ناسالم و خسته نشان مي‏دهد. هيچ گاه نبايد مواد زيرسازي پوست را به گونه‏اي استفاده‏ کنيد که به نظر برسد ماسک به صورت زده‏ايد. يک ترکيب مناسب مي‏تواند باعث تقويت پوستتان شود به طوري که طبيعي به نظر طبيعي برسد. براي اينکه مشخص شود استفاده از چه درجه رنگي براي زيرسازي پوستتان مناسب است، نخست آن را روي خطوط فک خود آزمايش کنيد. رنگ مناسب، آن است که روي پوست ناپديد مي‏شود

تاثیر باور نکردنی هفت میوه برپوست

دکتر حبیب انصارین، متخصص پوست و مو و عضو هیات علمی‌دانشگاه علوم پزشکی ایران می‌گوید: «متخصصان پوست گاهی به صورت تجربی و گاه به روش علمی‌فرمولاسیون مناسب پوست فرد را تجویز می‌کنند اما فرمولاسیون‌ ماسک‌های تجاری موجود در بازار ممکن است نه تنها برای پوست فرد مناسب نبوده بلکه آثار منفی به بار آورد.» وی در ادامه می‌افزاید: «برای مثال چنانچه پوست فردی خشک باشد و از دارویی حاوی الکل استفاده کند پوستش تحریک شده و حساس‌تر می‌شود. بنابراین شما که پوستی شاداب و با طراوت می‌خواهید و در این راه تا به حال پول فراوانی خرج کرده‌اید اما آن‌طور که انتظار داشته‌اید نتیجه نگرفته‌اید،

بهتر است پول و وقتتان را بیش از این بیهوده هدر ندهید. یادتان باشد که همیشه گران‌ترین و پرهزینه ترین راه بهترین راه نیست! بهترین، کم‌خطرترین و مقرون به صرفه‌ترین ماسک‌ها، در واقع همان ماسک‌های متشکل از آب‌میوه‌ها، پوست میوه‌ها یا بافت آنها هستند که در منزل می‌توان به راحتی آنها را تهیه و از آنها استفاده کرد اما اولین قدم این است که پوست خود را بشناسید تا بتوانید ماسکی مناسب برای پوست خود تهیه کنید.» حال که پوست خود را شناخته‌اید شما را با طرز تهیه چند ماسک مفید آشنا می‌کنیم. (این ماسک‌ها حتی اگر مفید واقع نشوند ضرری ندارند؛ امتحان کنید!)

● ماسک خرما یک عدد خیار با پوست، یک تکه سیب‌زمینی خام با پوست، یک قاشق غذاخوری جوانه ماش، دو قاشق غذاخوری ماست پرچرب و یک عدد خرمای بدون هسته را با هم در مخلوط کن بریزید. بعد بگذارید به مدت ۱۰ دقیقه ماسک روی صورت بماند و سپس با آب ملایم بشویید. (توجه داشته باشید این ماسک به علت گرمی‌خرما می‌تواند در بعضی افراد ایجاد حساسیت کند. (این ماسک یک التیام‌دهنده موثر است و افرادی که پوست چرب دارند می‌توانند از این ماسک یک تا دوبار در ماه استفاده کنند.)

● ماسک آناناس یک آناناس رسیده را پوست بکنید و در مخلوط کن بریزید تا به صورت مخلوط غلیظی در بیاید. سپس به همان اندازه الکل اتیلیک و یک لیوان روغن آفتابگردان به آن بیفزایید. حال روزی یک بار، هر بار ۲۰ تا ۳۰ دقیقه، این مخلوط را به صورت ماسک روی صورت خود قرار دهید و سپس با آب سرد بشویید. این ماسک تأثیر جالبی بر جوش‌های غرور به ویژه گلوله‌های چربی زیر پوستی دارد.

● ماسک هلو یکی از بهترین ماسک‌های زیبایی را می‌توانید از هلو تهیه کنید. کافی است سه یا چهار هلوی تازه را بشویید و هسته آنها را خارج کنید. (لازم نیست پوست هلوها را بکنید.) هلوها را له کنید و با یک زرده تخم‌مرغ و یک قاشق غذاخوری پودر جوانه گندم کاملا مخلوط کنید و روی پوست صورت بمالید و ۲۰ دقیقه بعد آن را با آب سرد یا پنبه آغشته به گلاب پاک کنید. این ماسک در رفع خشکی پوست و ایجاد طراوت و تازگی و جلوگیری از چروک صورت بسیار مؤثر است.

● ماسک گلابی یک گلابی رسیده را خرد کنید و روی پوست صورت بمالید و ۲۰ دقیقه بعد آن را با آب یا پنبه آغشته به گلاب از سطح پوست خود پاک کنید. این ماسک برای پوست‌های چرب و افرادی که منافذ پوستی آنها واضح و نازیبا شده بسیار مفید است.

● ماسک لیموترش آب یک لیموترش تازه را بگیرید و با یک زرده تخم‌مرغ و چند قطره روغن بادام یا آفتابگردان مخلوط کنید و روی پوست بمالید و ماساژ دهید و ۱۵ دقیقه بعد آن را بشویید. این ماسک برای پوست‌های خشک مفید است.

● ماسک پرتقال یک پرتقال را پوست بکنید. هسته‌ها و پوست‌های نازک پره‌های آن را جدا کنید و روی پوست صورت خود بخوابانید و پس از ۲۰ دقیقه با آب سرد بشویید. این ماسک برای درمان جوش‌های غرور جوانی مؤثر است ولی افرادی که پوست خشک دارند نباید آن را مصرف کنند.

● ماسک سفیده تخم‌مرغ سفیده تخم مرغ را با همان مقدار الکل سفید مخلوط کنید و آن را با نوک انگشتان خود بردارید و روی پوست بگذارید و ماساژ دهید. روش ماساژ باید از پایین به بالا و از سمت راست به چپ و چپ به راست باشد. سپس کمی‌صبر کنید تا ماسک خشک شود و ۲۰ دقیقه بعد بشویید. این ماسک برای رفع چین و چروک صورت مناسب است

 


دو شنبه 3 اسفند 1392برچسب:,

|
 

صفحه قبل 1 ... 14 15 16 17 18 ... 20 صفحه بعد

دوست داری هرجی میخواهی بدست بیاری این حتما بخون4

بزرگترین راز8

قدم سوم: تصمیم بگیرید واقعا چه چیزی می خواهید

یکی از قدمهای خلق خواسته هایتان تصمیم گیری در مورد خواسته است. گفته شد که مردم هر چیزی را که بخواهند می توانند داشته باشند، اما اغلب مردم نمی دانند واقعا چه می خواهند. ممکن است فکرهای مبهمی در مورد پول بیشتر، امنیت، رابطه، سلامتی داشته باشند اما مردم کمی هستند که خواسته های مشخصی دارند.

به یاد داشته باشید که کائنات مانند یک ماشین کپی بزرگ است و چیزی را که شما فکر می کنید کپی می کند و بر می گرداند. اگر افکار مبهمی در مورد خواسته تان دارید، آنوقت یک زندگی مبهم بدون هیچ اتفاقی خواهید داشت. برای استفاده از قدرت شگفت انگیز انرژی ذهن برای خلق خواسته هایتان، باید آنرا هدایت کنید. مثل این است که کسی را سوار ماشین کنید و او بپرسید کجا. ممکن از شما بپرسد کجا می خواهید بروید؟ و شما جواب دهید یه جایی. در اینصورت غیرممکن است که به جایی که می خواهید بروید هدایت شوید.

کائنات هم منتظر شماست که بگویید کجا می خواهید بروید آنوقت او به شما می گوید چگونه بروید. پس کجا می خواهید بروید؟ چه می خواهید بشوید؟ چه کار می خواهید انجام دهید؟ چه می خواهید داشته باشید؟ زندگی تان می خواهید چگونه باشد؟این سوال سختی برای اغلب مردم است. از دوستان یا خانواده تان بپرسید چه چیزی در زندگی شان می خواهند و اغلب آنها می گویند مطمئن نیستند یا حداقل خیلی مشخص نیستند. اغلب مردم در مورد خواسته هایشان گیج هستند. شما نمی توانید با رویاهایتان زندگی کنید مگر اینکه بدانید رویای شما چیست.بنابراین گاهی اوقات وقت بگذارید و فکر کنید که واقعا چه می خواهید باشید و در زندگی چی داشته باشید. با کمک راهنمایی های زیر می توانید به خواسته هایتان پی ببرید.

1 چه می خواهید باشید؟این بخش در مورد احساساتی است که شما دوست دارید در زندگی تجربه کنید. می خواهید شاد باشید، سلامت، خلاق، دوست داشتنی، آرام، بخشنده، با شکوه، پذیرا، هیجانی و ... چه احساسات و هیجاناتی را دوست دارید همیشه تجربه کنید؟ در مورد احساس هایی که بیشتر از همه در زندگی تان می خواهید فکر کنید و مهمترین آنها را بنویسید. وقتی که زندگی که دوست دارید را طراحی و خلق می کنید از این استفاده خواهید کرد.

2 در زندگی چه کاری می خواهید انجام دهید؟ این بخش در هدف و جهت زندیگ شما متمرکز است. در زندگی چه کاری می خواهید انجام دهید؟ چه شغلی، کاری یا موقعیتی را می خواهید؟ چطوری می خواهید وقتتان را بگذرانید؟ متعهد هستید چه کاری انجام دهید؟ شاید این بخش مشکل ترین قسمت برای مردم باشد. اکثر مردم از شغل یا نحوه زندگی شان ناراضی هستند، اما وقتی که از آنها پرسیده می شود چه کاری دوست دارید انجام دهید، اغلب مردم ایده ایی ندارند. من موقعی در رادیو برنامه ایی داشتم و به نظر می رسید اغلب مردم از کاری که انجام می دهند راضی نیستند، اما افراد کمی هم هستند که در این مورد فکر می کنند.

اول از همه، امیدوارم متوجه شده باشید که به خاطر داشتن قدرت خلق واقعیت هر چیزی ممکن است، بنابراین نباید هنگام فکر به راههای دیگر خودتان را محدود کنید. در این جا 2 سوال کمک می کند که به آنچه که در زندگی تان می خواهید فکر کنید:

1 اگر می دانستید هرگز شکست نمی خورید چه کاری می کردید؟

اگر خدا با شما تماس می گرفت و می گفت چه شغلی و هدفی داری و تضمین می داد که هر چه باشد انجام می شود، چه کاری را برای انجام دادن انتخاب می کردید؟ برای لحظه ایی فکر کنید و جوابتان را بنویسید. اگر می توانستید هرکاری انجام دهید چه کاری می کردید؟

2 اگر زمان و پول اهمیتی نداشتند، برای شغل یا هدف چه چیزی را انتخاب می کردید؟

اگر پول اهمیت نداشت شغل رویایی شما چه بود؟ چه هدفی برای زندگی تان انتخاب می کنید؟ در مورد زندگی تان و کارتان تجسم کنید. به چه کاری علاقه دارید؟ چه چیزی شما را به هیجان می آورد؟ همه را با جزئیات بنویسید. اگر تمام پولها و زمانهای دنیا را داشتید چه کاری می کردید؟ در آن غرق شوید و در نهایت خواسته هایتان فکر و تجسم کنید.

3 در زندگی چه می خواهید؟

این بخش در این مورد متمرکز است که در زندگی چه چیزها یا روابطی می خواهید. چقدر درآمد می خواهید؟ چه مایملکی داشته باشید؟ خانه جدید؟ ماشین جدید؟ چه نوع خانه یا ماشینی؟ چه نوع رابطه ای می خواهید؟ در این جا سوالاتی است که شما را راهنمایی می کند:

1 چقدر درآمد یا پول می خواهید؟

دوست دارید حساب بانکی تان چقدر باشد؟ ارزش خالص پولتان چقدر باشد؟ چقدر می خواهید در ماه، سال یا ... درآمد داشته باشید؟ اهداف مالی تان چیست؟ مشخص کنید. مهمترین ها را مشخص کنید (مثلا ارزش میزان درآمد یا پولی که در سال دارید مشخص کنید) و خواسته های مالی تان را بنویسید. مقدار را مشخص کنید مثلا 50 میلیون تومان موجودی بانکی، یا درآمد سالیانه 50 میلیون تومان یا درآمد ماهیانه 5 میلیون تومان. هرچه را که انتخاب می کنید، آنرا باور کنید که می توانید داشته باشید، و در ذهن داشته باشید که با این اصول هر چیزی ممکن است. اما اگر واقعا باور ندارید نگویید می خواهید یک میلیاردر شوید.

2 از داشتن چه مایملکی لذت می برید؟

خانه جدید می خواهید؟ چه شکلی است؟ چیدمانش چجوری است؟ داخل خانه چه چیزهایی است؟ چقدر بزرگ است؟ ماشین جدید دوست دارید؟ چه ماشینی؟ چه رنگی؟ با چه خصوصیاتی؟ ایا دوست دارید مالک زمین باشید؟ چند هکتار؟ کجا؟

3 چه نوع رابطه ای دوست دارید؟

به دنبال شریک زندگی هستید؟ دوست دارید چه شکلی باشد؟ چه ویژگیهایی برای شما مهم است؟ دوست دارید شخصیت، قد، وزن، علائق و ... او چگونه باشد؟ آیا به خانواده علاقمندید؟ چندتا بچه؟ چه نوع زندگی خانوادگی؟

در تمام زمینه های زندگی (مالی، سلامتی، نحوه زندگی، مایملک، وضعین روحی و ... ) تصمیم بگیرید چه چیزی می خواهید. منظور این است که هر آنچه که در زندگی می خواهید لیست کنید و تا آنجا که می توانید به طور مشخص بیان کنید. مبهم نباشید. اندازهف رنگ، شکل، طرح و غیره را یادداشت کنید. وانمود کنید کنید که آنرا قبل دارید و دقیقا تصور کنید که چه شکلی است و چه احساسی دارید. تمام خواسته ها و آرزوهایتان را بنویسید. در اینجا چند نکته در مورد تفکر در مورد تصمیم گیری و چیزهایی که می خواهید اشاره می شود:

1 مدتی را تنها بر روی حرفهایی که گفته شد فکر یا مدیتیشن کنید. به سرعت از آنها عبور نکنید. به آرامی بنشینید، ذهنتان را خالی کنید و در مورد چیزهایی که در زندگی تان می خواهید فکر کنید. هر چقدر بیتشر در تنهایی و تفکر باشید، بیشتر زندگی خود را می سازید.

2 همیشه این دو سوال را هنگام تصمیم گیری در مورد خواسته هایتان از خودتان بپرسید:

1 این چیزی است که من هستم؟

2 این چیزی است که انتخاب کردم باشم؟

3 - هنگام تصمیم گیری از راهنمای درونی کمک بگیرید. با الهام درونی یا خود برتر مشورت کنید.

4 از درخواست چیزهای بزرگ نترسید. کائنات لایتنهای و نامحدود است. آنرا به عهده قدرت خلاقیت کائنات بسپارید. همچنان که افرادی را دیدید که در استفاده از این قدرت، هیگونه ایده ایی نداشتند که چگونه به خواسته هایشان دست یابند. به سادگی درخواست کردند و معجزه هایشان را از راههای غیر منتظره دریافت کردند. معمولا این روش بدین نحو کار می کنید. چیزهایی که می خواهید به طور غیرمنتظره ظاهر می شوند. دوباره داستانهایی را که در بخش اول ذکر شده را بخوانید تا این واقعیت را بفهمید که لازم نیست چگونگی رسیدن به خواسته ها را بدانید، فقط در مورد چیزی که می خواهید مشخص باشید.

5 - در شرایط محدودیت یا رقابت فکر نکنید. هیچ محدودیتی هنگام خلق کردن از منبع نامحدود این نیروی زندگی وجود ندارد. شما با دیگران و شرکتهای دیگر رقابت نمی کنید، شما آنچه را می خواهید از اصل خلق می کنید. شما چیزی را از کسی کم نمی کنید. شما خلق می کنید و به دنیا اضافه می کنید. هرچه را که می خواهید بطلبید و بدانید که به دنیا اضافه می کنید نه آنکه از آن کم می کنید.

6 - در پی علایق خود باشید. علاقه یک حس قوی است و حس قوی انرژی در حرکت است. بنابراین علاقه انرژی زیادی را برای برآوردن خواسته تان به جریان می اندازد. بدون علاقه، باید انرژی بیشتری برای رسیدن به خواسته تان به کار ببرید. اگر واقعا علاقمند باشید و چیزی را که می خواهید خلق کنید دوست داشته باشید، در این حالت خواسته آنقدر قوی هست که توجه شما را بر روی هدف نگه دارد، پس باید دنبال چیزی باشید که آتش درونتان را شعله ور کند و شما را بر روی هدف قفل کند.

گاهی اوقات وقت بگذارید تا خواسته هایتان را در زندگی واضح تر کنید. وقتی لیستی از آنها تهیه کردید آنها را به ترتیب اهمیت کنید. اکنون چه چیزهایی برای شما اهمیت بیشتری دارند؟ چه نیازهایی ضروری تر است؟ چه چیزهایی را دوست دارید زودتر ظاهر شوند؟ آیا نیاز مبرم به پول دارید یا سلامتی یا نیاز مبرم به رابطه عاشقانه؟ چیزهایی که می خواهید در زندگی تان سریع اتفاق بیافتد را انتخاب کنید؟ آنها را بر روی یک کاغذ جداگانه بنویسید. اینها اولین چیزهایی هستند که در زندگی شما خلق خواهند شد

بزرگترین راز9

 قدم چهارم: عکس واضحی از چیزی که می خواهید درست کنید

قدم بعدی واضح کردن چیزی است که می خواهید در زندگی خلق کنید. همانطور که گفتم خواسته های مبهم موجب نتایج مبهم می شود. هرچه مشخص تر بخواهید جواب های شما هم مشخص تر می رسد. به یاد داشته باشید، کائنات مثل یک ماشین فتوکپی بزرگ است که هر آنچه شما فکر کنید همان را به شما برمی گرداند، پس اگر به او عکس واضحی از چیزی که می خواهید بدهید، آنوقت این تصاویر شگفت انگیز را در زندگی تجربه خواهید کرد.

4 روش موثر وجود دارد که می توانید خواسته هایتان را مشخص کنید:

1 چیزهایی را که می خواهید یادداشت کنید.
 لیستی از چیزهایی که می خواهید یادداشت کنید و جلوی هر کدام یک جمله مثبت بنویسید. برای نمونه اگر می خواهید 50 میلیون تومان موجودی بانکی داشته باشید، بدین نحو بنویسید: من 50 میلیون تومان موجودی بانکی دارم. دیلی نوشتن آن است که گویی شما آنرا قبلا دارید چون کائنات مثل یک دستگاه فتوکپی بزرگ است و اگر بگویید من 50 میلیون تومان موجودی بانکی می خواهم آنوقت تجربه خواستن پول را بدست خواهید آورد نه داشتن آن را. شاید اینکار سخت به نظر برسد اما خیلی مهم است. اکثر مردم چیزها را در زندگی شان می خواهند، چون در حال خلق تجربه خواستن هستند به جای خلق داشتن آنها. مردم موفق چیزهایی را که می طلبند خلق می کنند همیشه از عباراتی مثل می دانم که به آن می رسم، حس می کنم آنرا دارم، می بینم چیزی را که می خواهم دارم استفاده می کنند. چیزهایی را که می خواهند گدایی یا التماس نمی کنند، خودشان را می بینند در حالی که آنچه را می خواهند دارند، این موجب ارسال انرژی قدرتمند به کائنات و جذب آنها می شوند.
 بدین نحو فکر کنید، هر آنچه را بعد از کلمه من قرار دهید، به عنوان فرمانی برای کائنات محسوب می شود. پس اگر من می خواهم را بگوید آنگاه خواستن را دریافت می کنید. اگر من دارم، من هستم و غیره را بکار ببرید آنها را خلق می کنید. برای نمونه، من خانه داری که شبیه ...، من سالی 500 میلیون تومان درآمد دارم، من به دیگران کمک می کنم با ...، اینها فرمانهای خلق کننده هستند که به جای تجربه کردن چیزهای زندگی شما را خلق می کنند. بنابراین مهمترین چیزهای زندگی تا نرا به نحوی بنویسید که گویی قبلا آنها را دارید.
 2 تصویر ذهنی از خواسته هایتان ایجاد کنید.
 

بعد از بیان مثبت خواسته هایتان، برای هر کدام یک تصویر مشخص ایجاد کنید. هرچه جزئیات بیشتر باشد بهتر است. توضیح کاملی برای چیزهایی که می خواهید بنویسید. مثل رنگ، شکل، اندازه، بو، مزه، احساس و غیره. چشمهایتان را ببندید و آنها را تجسم کنید و شکل و احساس هر کدام را توصیف کنید. یک تصویر ذهنی کامل از آن ایجاد کنید. همه را با جزئیات ببینید. بازهم می گویم، انتقال یک خواسته اگر مبهم یا نامشخص باشد به طورکامل انجام نمی شود. باید در مورد چیزی که می خواهید کاملا شفاف باشید، چه شکلی هستند و چه حسی دارند. مشخص باشید ! واضح باشید ! اگر خانه ای می خواهید، چه رنگی، چه اندازه، چه شکلی، چه طراحی، چه سبکی، چه دکوراسیونی، چه منظره ای، کجا و غیره. برای مشخص کردن چیزهایی که می خواهید باید وقت بگذارید.

یک صحنه ایده آل خلق کنید

قدم بعدی خلق صحنه ایده آل است که در واقع چندین خواسته شما را در یک صحنه ترکیب می کند، صحنه ای ایده آل از زندگی که دوست دارید. برای نمونه، می توانید خودتان را در یک خانه زیبا تصور کنید که  بر روی مبل نشسته اید در حالی که موجودی بانکی دلخواه خود را دارید و در کنار همسر ایده آل تان هستید و غیره .. به معنی دیگر، خلق صحنه یا روزی از زندگی ای که در نهایت آرزوی شماست. تا می توانید آنرا با جزئیات ببینید و مهمترین خواسته هایتان را در آن ترکیب کنید. از آن لذت ببرید. صحنه ای خلق کنید که وقتی به آن فکر می کنید موی بدنتان سیخ شود. مطمئن شوید که صحنه شما را به حرکت می آورد، شما را هیجان زنده می کند و باعث شود بپرید و فریاد بزنید خدایا، من این را بیش از هر چیز دیگری می خواهم

یک صفحه خلق درست کنید.

روش دیگر که می تواند لذت بخش و موثر باشد ایجاد صفحه خلق است از چیزهایی که دوست دارید. صفحه خلق قطعاتی است که چیزهایی است که به شما آرزوها و خواسته هایتان را یادآوری می کند. می توانید قطعات بریده شده از مجلات باشد، جملات مثبت و الهام بخش در مورد آرزوهایتان باشد، اشیاء واقعی که بیانگر رویا و اهداف شما باشد یا هر چیز فیزیکی دیگر که شما در زندگی تان می خواهید. روش معمول ایجاد صفحه خلق چسباندن آیتمها بر روی یک صفحه بزرگ یا دیوار است به ترتیبی که کلاژی بزرگ و الهام بخش از خواسته های شما باشد. می توانید یک کلاژ بزرگ از تمام آرزوهایتان یا صفحات خلق مجزا در زمینه های مختلف (مثل سلامتی، خانه، پول، زندگی و غیر) ایجاد کنید. کافی است که هر چیزی که بیانگر بالاترین خواسته های شما باشد را جمع آوری و به صفحه خلقتان اضافه کنید. هر روز صفحه خلقتان را ببینید، بویژه وقتی که می خواهید بخوابید و وقتی که از خواب بلند می شوید. این باعث می شود که این تصاویر را در ذهن نگهدارید که موجب ارسال انرژی به کائنات برای جذب چیزهایی که می خواهید می شود.

 در اینجا چند نکته ذکر می شود تا این تکنیکها حتی موثرتر عمل کنند:
 1 مثل یک روبات یا ماشین آرزوهایتان را یادداشت یا اینکه صفحه خلق درست نکنید. با تمام وجود اینکار را انجام دهید. قصد و هدف جدی داشته باشید که شما اینها را به زندگی تان وارد خواهید کرد. باور قوی داشته باشید که آنها برای شما خلق شده اند. گفته می شود باور و نیت چیزی است که بین دانشمند و خیال باف تمایز ایجاد می کند. این رویابافی نیست. این خیال بافی نیست. این خواستن نیست. باید باور کنید چیزی را که می خواهید می توانید خلق کنید و برای آن هدف داشته باشید و ایمان داشته باشید که این کار انجام می شود. هر چیزی که دوست دارید ابتدا در فکر خلق می شود، سپس بر روی زمین ظاهر می گردد. در واقع هر آنچه که طلب کنید درواقع خلق شده است و تنها باید توجه خودتان را به مقدار کافی روی آن نگاه دارید تا به واقعیت تبدیل گردد. باید این باور را داشته باشید که آنچه می طلبید قبلا خلق شده است. چون اینگونه است ! و با این قصد و نیت، هیچ چیزی برای شما غیرممکن نیست. هیچ چیزی !
 2  چیزهایی که می طلبید در ذهن داشته باشید. اکنون صاحب آنها باشید. در آن خانه جدید زندگی کنید، با ماشین جدید رانندگی کنید و با همسر مورد علاقه تان بیرون بروید. در فکرتان در صحنه ایده آل تان زندگی کنید تا در اطراف شما شکل فیزیکی بگیرد. ببینید چیزهایی را که می طلبید همیشه در کنار شما وجود داشته اند. مالک آنها باشید، از آنها استفاده کنید و با آنها باشید. با تصاویر ذهنی تان باشید و سپس مالک آنها باشید. با ایمان کامل مالک آنها باشید. حتی برای لحظه ای هم شک نکنید که مال شما هستند. شما قبلا آنها را در ذهنتان خلق کرده اید. اکنون آنها مال شما هستند. باید باور کنید که اینها را خلق کرده اید و آنها را در زندگی تان دارید. حتی در انجیل، بیان شده است که دعا کردن کافی نیست، باید باور کنید که چیزی را که برای آن دعا می کنید قبلا دریافت کرده اید. در کتاب علم ثروتمند شدن، بسیار استادانه نوشته شده است: وقتی که نگرش خود را به وضوح خلق کردید آنها چیزهایی که می خواهید دریافت می شوند. وقتی تصویری را شکل داده اید، خوب است که کلامی آنرا بیان کنید، مثل دعا کردن. از این لحظه به بعد باید، در ذهن، چیزی را که می خواهید دریافت کنید. در خانه جدید زندگی کنید، لباسهای زیبا بپوشید، با ماشین جدید رانندگی کنید و با آن به سفر بروید. فکر کنید و در مورد تمام چیزهایی که طلب کرده اید در معنای واقعی داشتن آن صحبت کنید. دقیقا شرایط و وضعیت مالی را که می خواهید را تصور کنید و همیشه در آن شرایط و وضعیت مالی زندگی کنید. مراقب باشید که این کار را خیالبافی نکنید، باور داشته باشید که تصورات شما درک شده و با قصد و نیست باشید تا آنرا دریافت کنید.
3 برای دریافت چیزی که می طلبید انتظار داشته باشید. در زندگی چیزی را که می خواهید دریافت نمی کنید، چیزی را که انتظار دارید دریافت می کنید. پس اگر دوست دارید پول بیشتری داشته باشید، روابط بهتری داشته باشید، چیزهای بیشتری در زندگی تان باشد، تمام زمانی که تردید دارید یا انتظار دریافت آنها را ندارید، آنگاه آنها را دریافت نخواهید کرد. چرا؟ چون در درون، فکر کنترل کننده یا فکر ضمانت کننده می گوید من انتظار دریافت آنرا ندارم. من اینها را دریافت نخواهم کرد و همانطور که می دانیم، افکار سازنده هستند و این تردید به کائنات ارسال می گردد و تلاشهای شما را بی اثر می کند.
 باید صادقانه چیزهایی را که می خواهید انتظار دریافت داشته باشید. اگر تردید دارید، بخش اول کتاب را دوباره بخوانید تا به شما یادآوری گردد که هر چیزی امکان دارد. همچنین نگاهی مجدد به باورهای خود بیاندازید تا مبادا باورهایی داشته باشید که باعث تردید شما شوند. بالاتر از همه ایمان داشته باشید که آنچه می طلبید می تواند و در زندگی شما متجلی خواهد شد، اگر کارهایی را که در این کتاب گفتم انجام دهید، ایمان داشته باشید ! شما حق دارید زندگی با شکوهی داشته باشید. پس انتظارش را داشته باشید ! اکنون ابزارش را دارید. شما همان ابزارهایی را دارید که برای خلق بزرگترین پیشرفت ها در طول تاریخ استفاده شده است. تمام چیزی را که نیاز هست دارید. پس ایمان داشته بلاشید تا چیزهایی که الان خلق می کنید را در زندگی تان دریافت کنید.
بزرگترین راز10

 قدم پنجم: روی آرزو هایتان تمرکز کنید

باید بدانید، شما واقعیت خود را خلق می کنید، زندگی تان را با انتشار انرژی افکارتان در کائنات و خلق و جذب چیزهایی که همسان آن افکار هستند خلق می کنید. هرچه فکر کنید همان را می سازید. پس بسیار مهم است که مراقب افکارتان باشید چون این افکار همیشه جایی در زندگی تان رخ خواهند داد. پس اگر دوست چیزهایی که دوست دارید اتفاق بیفتد، پس باید فقط بر روی چیزهایی که آرزو دارید تمرکز کنید. چون مهم است که بدانید چه می خواهید، انجام دهید، داشته باشید، پس قدرت انرژی افکارتان را روی چیزهایی که می خواهید در زندگی داشته باشید متمرکز کنید.در این لحظه باید به طور واضح بدانید که در زندگی تان چی می خواهید و اکنون آماده خلق آن هستید. بخش اول این کتاب چگونگی خلق واقعیت کاملا توضیح داده شده و پیشنهاد می کنم آن را بارها بخوانید تا آنرا کاملا بفهمید. این باعث می شود که بر روی خواسته هایتان متمرکز باشید چون قدرت افکارتان را می دانید. در زندگی، کنترل زندگی همه چیز است. توانایی تمرکز بر روی افکار چیزهایی که می خواهید یک مهارت اصلی است که باید یاد بگیرید تا چیزهایی را که می طلبید خلق کنید. بر روی هر چیزی تمرکز کنید واقعیت شما می شود. پس قدم بعدی تمرکز افکار بر روی مهمترین خواسته ها که اکنون در زندگی تان می خواهید.

 در اینجا چند قدم که به تمرکز افکار شما کمک می کند توضیح داده می شود:
 1. آرزوهایی را که در بخش قبل نوشتید را مرور کنید و تصمیم بگیرید مهمترین آنها که الان لازم است رخ بدهند کدام است. حتما از عبارات مثبت برای بیان آنها استفاده کنید، شما یک تصویر ذهنی از آنها دارید و یک صحنه ایده آل یا صفحه خلق این آرزوهای مهم درست کرده اید.
 2  اکنون شروع کنید به تمرکز کردن بر روی این آرزوها. در مورد آنها فکر کنید. اغلب به آنها فکر کنید. طوری آنها را تجربه کنید که قبلا بدست آوردید.
 3 وقت بگذارید و عبارات مثبت خود را بنویسید، آنهارا بلند بخوانید و آنها را باطنی کنید.
 4  برای تجسم و تصویر سازی آرزوها و صحنه ایده آل وقت بگذارید، بویژه در صبح وقتی که از خواب بلند می شوید و شب قبل از رفتن به خواب. اینها بهترین زمان برای رسیدن به ضمیر نا خودآگاه است که در عوض برای شما افکار و انرژی بیشتر برای جذب آرزوهایتان ایجاد می کند.
 5 فراموش نکنید که کلاژی از چیزهایی که می خواهید یا صفحه خلق درست کنید و هر روز به آنها نگاه کنید تا بتدریج قدرت انرژی آنها در ذهنتان بیشتر شود.
 نکته اینجاست تا آتجا که می توانید بر روی چیزهایی که می خواهید در زندگی داشته باشید تمرکز کنید. بازهم می گویم، روی آنچه تمرکز می کنید واقعیت شما می شود. باید پشت کار داشته باشید تا افکارتان را بر روی آرزوها و اهدافتان نگه دارید. هر چه افکارتان را بیشتر بر روی آرزوهایتان نگه دارید، انرژی بیشتری به کائنات می فرستید و چیزهایی را که آرزو دارید سریع تر و موثر تر در زندگی تان جذب می شوند.
بزرگترین راز11
قدم ششم:  بطور پیوسته بر روی آرزوهایتان تمرکز کنید
 شاید این بخش مشابه فصل قبل باشد اما به خاطر اهمیت آن آنرا در یک بخش جداگانه آوردم. شاید بسیاری از برنامه های خودسازی مثل مدیتیشن، تلقین، نماز و غیره وقت خاصی را برای خودسازی کنار بگذارند و همه اینها بسیار عالی هستند، اما اگر در بقیه زمانها به افکار منفی در مورد اینکه چرا یا به چیزی که می خواهید نمی رسید فکر کنید چی؟ به عبارت دیگر، اگر هر روز زمان به خصوصی برای آرزوهایتان کنار بگذارید، در حالی که بقیه روز در حالت ترس و نگرانی هستید، آنگاه آن چیزی را که بیشتر می اندیشید بدست میآورید که نتیجه ترس و نگرانی خواهد بود.
 باید تا آنجا که می توانید بر روی آرزوهایتان، بویژه در ابتدای فکر، وقتی که در حالت مثبت هستید تمرکز کنید. شاید نگرانی و آشفتگی به افکارتان بیاید در این صورت به این سمت کشیده خواهید شد. پیوسته و مدام افکارتان را باید به کائنات بفرستید تا آرزوهایتان زودتر و راحت تر محقق شود. تا آنجا که می توانید اوقات فراغت را در دیدن تصاویر آرزوهایتان صرف کنید. در طول روز در حالی که کارهای دیگری انجام می دهید بر روی آنها تمرکز کنید. تا آنجا که امکان دارد بر روی آرزوهایتان تمرکز کنید بویژه در ابتدای فکر کردن، حرف زدن، تجسم کردن و حس کردن آرزوهای قلبی.
 در این روش اگر گاهگاهی بر روی آرزوهایتان فکر کنید در حالی که در ترس و تردید هستید عمل نمی کند. همواره تجسم کنید، تلقین کنید و نماز (عبادت کنید) بخوانید. برای اینکه به چیزی که می خواهید برسید. گفته میشود که لازم نیست که ساعت خاصی را کنار بگذارید بلکه لازم است بی وقفه عبادت (نماز خواندن) کنید. {منظور از نماز خواندن در اینجا یعنی انجام آدابی خاص برای شکر نعمتهای خداوند (رکوع و سجود) و گفتن آرزوهایتان (قنوت) و دیدن و دریافت آرزوهایتان (تشهد) است. در حمد می خوانیم صراط الذین انعمت علیهم = راهی که به آنها نعمت دادی (مترجم) }. تمام عباداتتان باید بر روی آرزوهایتان متمرکز باشد، با قصد و نیت خلق آن و ایمانی که قبلا این آرزوها با افکار شما خلق شده اند.
 کلید اصلی تکرار است. وقتی که بچه بودید بسیاری از مهارتها را با تکرار و تکرار آموختید تا به صورت عادت درآمد. همین روش هم اینجا کاربرد دارد. باید به صورت مکرر به آرزوهایتان بیاندیشید تا به صورت عادت درآید و از روی عادت به چیزهایی که می خواهید بیاندیشید نه به چیزهایی که نمی خواهید. اگر به طور مداوم به آرزوهایتان فکر کنید، دو اتفاق مهم میافتد:
 1 ارسال مدان و پیوسته انرژی به کائنات برای خلق و جذب چیزهایی که می خواهید بدون هر گونه پیامی در تضاد آن.
 2 ضمیر ناخودآگاه خود را متقاعد می کنید که تمام اینها حقیقت است، که باعث ایجاد افکار مثبت بیشتر و ارسال انرژی بیشتر به کائنات می گردد تا آرزوهای قلبی تان جذب گردند.
 برنامه خودسازی من اینگونه به نظر میرسد که باید تکنیکهای متعددی را بکار ببرید آن گاه است که دنیا به سمت شما می آید. حقیقت این است که همواره در حال خلق هستید، هر چه بیشتر درباره آرزوهایتان بیاندیشید، افکارتان حقیقت بیشتری در زندگی تان تولید می کنند. برای اکثر مردم لازم است که اکثر توجه شان متمرکز شود بر روی چیزهایی که می خواهند نه چیزهایی که نمی خواهد.
 نکته مهم دیگر آن است که همواره بر روی همان آرزوهایتان متمرکز باشید.
 تمرکز بر روی همان آرزو: اگرچه خوب است که آرزو و اهدافتان را بازبینی کنید و گاهگاهی آنها را اصلاح کنید اما به یاد داشته باشید که: هربار که آرزوهایتان را تغییر دهید، دوباره از اول در حال پروسه خلق هستید. به عبارت دیگر، اگر روزها و هفته ها توجه خود را بر روی یک تصویر، آرزو و فکر مشخص متمرکز کردید و سپس فکرتان را برای خلق چیز دیگری تغییر دادید، تمام انرژی که برای آرزوی قبلی تان صرف کردید همه به هدر می رود و باید دوباره پروسه تمرکز بر روی خواسته جدید را شروع کنید. بازهم شما در مرحله اول هستید.
 دوباره، اگر بعد از مدتی فهمیدید که هدف یا آرزویتان را نمی خواهید خوب البته لازم نیست که خودتان را برای خلق آن مجبور کنید. سعی کنید افکارتان را تغییر دهید. اکثر مردم چیزی را که می خواهند خلق نمی کنند چون اولا نمی دانند چی می خواهند یا اینکه فکرشان را تغییر می دهند. وقتی که فکرتان را عوض می کنید هرگز به اندازه برای خلق آن همراهی نمی کنید. یک پیام جزیی ارسال می کنید و شما هم یک زندگی جزیی دریافت می کنید. برای همین بسیار مهم است که بدانید واقعا چه می خواهید سپس به آن بچسبید.
 کلید اصلی نگهداشتن همان چیز است. با یک چیز بمانید. ذهنتان را از آن بر نگردانید. متمرکز ادامه دهید تا به واقعیت تبدیل گردد. یک استاد چیزی را برای بدست آوردن انتخاب می کند و به شاخه دیگر نمی پرد تا آن را به طور کامل بدست آورد.
 اگر چیزی را برای خلق انتخاب کردید به آن بچسبید. با تمام وجود با آن باشید. متعهد، ثابت قدم و متمرکز باشید. نه را به عنوان پاسخ انتخاب نکنید ! به شاخه دیگر نپرید تا به طور کامل به آرزو یا هدفتان برسید. اگر می خواهید زندگی تان آرام باشد و به چیزی که می خواهید برسید، دست از تغییر متناوب ذهن بردارید. باشه؟

 


شنبه 3 اسفند 1392برچسب:,

|
 

صفحه قبل 1 ... 14 15 16 17 18 ... 20 صفحه بعد

دوست داری هرجی میخواهی بدست بیاری این حتما بخون3

بزرگترین راز5

تنها یک روش برای خلق هر چیزی در زندگی وجود دارد. هر چیزی در زندگی از انرژی خلق می شود. این انرژی توسط شما به صورت افکار، کلمات و رفتارها در کائنات منتشر و جریانات و اتفاقات چه خوب یا بد زندگی شما را جذب و خلق می کند. اگرچه وضعیت شما ممکن است خارج از کنترل شما به نظر آید، آخرین اثباتهای علمی نشان می دهد که این نگرش صحیح نیست.امروزه دانشمندان معتقدند که شما اساسی ترین حس و خالق هر چیزی که اتفاق افتاده هستید. مدرکی که اکنون اثبات می کنیم شما خالق واقعیت هستید.هر آنچه که در مرکز توجه شما باشد آن چیزی است که در دنیای مادی شما خلق می شود. تمرکز بر روی آنچه که می خواهید خلق کنید به عنوان راز مکانیسم خلقت نامیده می شود. این کیمیای کائنات راز زندگی است.این اساس هر چیزی است. اگر در کل زندگی تان در مهارتی باید استاد باشید، این همان مهارت است. برای اینکه این اساس هر چیزی است که رخ داده و در حال رخ دادن است و رخ خواهد داد. این نحوه عملکرد کائنات است. این طرح و نمونه هر چیزی است. در بخش دوم این کتاب یکبار و برای همیشه قدمهای لازم جهت استادی در این مهارت گفته می شود.این مهمترین چیزی است که تا حال آموخته اید، بنابراین آنرا جدی بگیرید. این روشی نیست که باید سعی کنید، این روشی است که زندگی شما بر اساس آن عمل می کند. من بیشتر از این دیگه نمی توانم تاکید کنم. شما قبلا از این روش استفاده کرده اید چه آگاهانه یا غافل، با قصد یا بدون اختیار. شما نمی توانید از این قانون خارج شوید. تنها یک سوال است که آیا شما مایل هستید این راز را آگاهانه استفاده کنید تا چیزهایی را که می خواهید بدست آورید یا به خاطر ترس ها و نگرانی ها زندگی تان را به دست شانس می سپارید.این روش صد درصد همیشه و همه جا کار می کند. نمی تواند کار نکند. این یک قانون جهانی است مثل جاذبه. اما، بدین معنا نیست که برای شما کار می کند که هر چه بخواهید فراهم کند. بسته به میزان آگاهی شما، این قانون وقتی کار می کند که چیز خوب یا بدی برای شما فراهم کند و اگر اگاهانه از آن استفاده کنید چیزی را که شما می خواهید فراهم می کند. بیشتر مردم زندگی شان را به افکار نا آگاهانه، ترس، نگرانی، تردید، آشفتگی و ... می سپارند و قدرت انرژی افکار همان چیزها را در زندگی شان فراهم می کند.

همانطور که گفتم، این همیشه عمل می کند چه خوب چه بد، بستگی به آن دارد که چقدر آن را می شناسید و بکار می گیرید. اگر فقط چیزهای خوب در زندگی تان می خواهید باید استاد این مهارت شوید، آنوقت می توانید در زندگی آرزوهایتان زندگی کنید. و تنها یک راه برای این کار است و باید این کار را به خوبی بیاموزید تا مجبور نباشید سالها آزمایش و خطا کنید. مسیر این است. چیز جدیدی نیست. از ما قبل تاریخ وجود دارد. تنها تفاوت این است که اکنون می دانیم چگونه آنرا با دقت بکار ببریم تا چیزی را که می خواهیم بدست آوریم.

علم نه تنها اثبات کرده که همه ما این قدرت انرژی فکر را برای خلق آرزوهایمان داریم، بلکه به ما قدمهای صحیح برای بکارگیری صحیح این نیرو را نیز به ما نشان داده است. قدمهای دقیقی وجود دارد که باید برداشته شوند تا مطمئن شویم این قدرت همیشه برای ما کار می کند و من این قدمها را به شما در بخش دوم این کتاب کامل توضیح می دهم.

 چرا باید این کتاب معجزه زندگی را در میان انبوهی از دیگر کتابها در این زمینه انتخاب کرد؟چون در بخش اول و دوم کتاب به شما تنها راه شناخته شده برای دستیابی به آرزوهایتان گفته می شود. وقتی اصول را فرا گرفتید و بکار بستید، می توانید هر آنچه را که در زندگی می خواهید با دقت ریاضیات به دست آورید. زمینه های رشد شخصی و روانی نمونه هایی از کاربردهای این قدرت هستند. رهبران روحانی و مذهبی در این زمینه استاد هستند. در متافیزیک این موضوع کاملا شناخته شده است و علم امروزی آنرا اثبات کرده است. تمام اینها به یک موضوع مشترک میرسند که: تمام ما این توانایی را داریم که هر چیزی را آرزو داریم داشته باشیم به شرطی که قدمهای صحیح را بیاموزیم و بکار بگیریم.در ریشه هر مشکل یا فرصتی فقط انرژی فکر یا هوشیاری نهفته است. هوشیاری ریشه هر چیزی است. از هوشیاری همه چیز جریان پیدا می کند.

در فهم و درک این نیروی زندگی به دروغ بگویید که توانایی درمان تمام بیماریها، محو فقر، اجرای عشق، عدالت و شادی را به دنیا دارید. دنیای علم، روانشناسی، پزشکی، مذهب، معنویت، متافیزیک و توسعه انسانی همه یک حقیقت جهانی را اثبات می کنند که: آگاهی ما، فکر ما حقیقت ما را خلق می کند.

هر کدام از ما سرنوشت خودمان و سرنوشت سیاره مان را رقم می زنیم. با درک چگونگی استفاده از این قدرت شگفت انگیز، می توانیم مشکلات فردی و گروهی مان را حل کنیم، فرصتهای جدید خلق کنیم و صلح دائمی و خوشبختی را برای بشریت تضمین کنیم.

اولین فوریتی که باید انجام دهید درک و استفاده از این نیروی قدرتمند است. شما می توانید پست سر هم به سمینارهای موفقیت بروید کتابهای متعدد در این زمینه بخوانید و در این راه پول خرج کنید اما در نهایت در همان جا خواهید ماند یا پس رفت خواهید کرد. تنها جایی که باید وقت گذاشت، هزینه کرد و انرژی صرف کرد و در تمام زمینه ها نتایج دائمی کسب کرد در آگاهی است. در آگاهی خودتان هزینه کنید بقیه چیزها خودش رخ خواهد داد.

شما قبلا از این قدرت برای خلق زندگی تان استفاده کرده اید. هیچ حق انتخابی ندارید. این روشی است که واقعیت شما خلق می گردد. تنها مساله این است که آیا اجازه می دهید این قدرت نا آگاهانه سرنوشت شما را در ترسها و افکار کنترل نشده رقم بزند یا از این قدرت آگاهانه و با شناخت برای خلق آرامش، فراوانی، عشق و لذت استفاده می کنید. آیا در خواب قدم می زنید؟ یا آگاهانه در بزرگترین دورانی که بشریت شاهد آن است شرکت می کنید؟ آیا بازنده خواهید بود؟ یا استاد خلق خوشبختی، لذت و آرامش برای خودتان و دیگران. انتخاب با شماست...گفته شده که ما در علم و تکنولوژی رشد کرده ایم، اما حالا ما در آگاهی خودمان رشد خواهیم کرد. و این بزرگترین رشد همه ما خواهد بود، ساختن آینده به طور با شکوه و این بدین دلیل است که آگاهی هر چیزی را خلق و هدایت می کند. و با آگاهی هر چیزی ممکن است. برای رسیدن به نیروی شگفت انگیز تنها چیزی که خرج آن است آگاهی و بیدار فرد است که در همه ما وجود دارد.قدمهای خاصی طراحی و بررسی شده تا بتوان این نیروی شگفت انگیز را مهار کرد. من هم دوست دارم تا قدمها را به شما بگویم تا شما هم بتوانید از این نیرو برای خلق آرزوهایتان، بهبود سلامتی، رفاه زندگی، روابطتان یا عافیت خانواده استفاده کنید. این راز می تواند در زندگی شما و دنیا معجزه ایجاد کند.من تمام مطالب و قدمها را در این زمینه به شما خواهم گفت و شما می توانید قدرت جادویی این راز را تجربه کنید. با این کشفیات و حمایت شما، می توانیم حقیقت را به بشریت نشان دهیم و دنیا را برای همیشه تغییر دهیم. اگر آگاهی و قانون جذب را بفهمید آنگاه متوجه خواهید شد که این کتاب به دلیلی به دست شما رسیده است. دلیلی که فقط شما آنرا می دانید ...

بزرگترین راز6

رازی برای داشتن هر آنچه می خواهید ...بهبخش دوم این کتاب خوش آمدید. در این بخش قدمهای صحیح لازم برای مهار کردن قدرت شگفت انگیز راز را توضیح می دهم. امیدوارم که قدرت انرژی را فهمیده و باور داشته باشید که در درون همه ما وجود دارد و با ما اجازه می دهد که هرچه آرزو داریم خلق کنیم. من بارها در راههای مختلف این نکته را اثبات کرده ام. در بخش اول این کتاب فهمیدید تنها یک راه برای خلق آرزوهایتان وجود دارد و شما قدرتی دارید که می توانید با آن به هر چه می خواهید برسید. چیز پیچیده و عجیب غریبی نیست. فقط باید قدمهای لازم را برداری و شروع کنید به خلق آرزوهایتان.بخش دوم این کتاب جزئیات علمی و قدمهای لازم برای استفاده از قدرت انرژی را توضیح می دهد. یادگیری قدمها ساده و به ترتیب اصول است. اینها تکنیک یا تئوریهایی برای آزمایش کردن نیستند. اینها قدمهای اثبات شده ای بر اساس آخرین یافته های علمی، معنوی، روانشناسی و رشد شخصیتی است. پس آنها را بیاموزید و از سالها زندگی کسالت بار رها شوید. همانطور که قبلا گفتم تنها یک راه صحیح و در مقابل راههای بیشمار وجود دارد.باز هم تاکید می کنم که اگر ندانید چگونه از این قدرت انرژی استفاده کنید، باعث می شوید که چیزهایی که می خواهید از شما دور شوند یا حداقل به هیچ نتیجه ای نرسید. اکثر مردم در این گروه هستند. راههای بیشماری را برای رسیدن به مطلوبشان امتحان می کنند، اما چیزهایی که می خواهند از دستشان دور می شود. حتی اگر راههای مشابه ای را هم امتحان کرده اید و به نتیجه ای نرسیده اید این فرصتی دوباره برای تغییر است. در واقع اگر این اطلاعات برای شما آشنا به نظر می رسد یا فکر می کنید آنرا قبلا شنیده اید یا بکار برده اید، خودتان را گول نزنید. تفاوتهای کلیدی در این کتاب وجود دارد که بین موفقیت و شکست با این اصول تفاوت ایجاد می کند. اگرچه روش ساده است، اما یک علم محض است. ترک کردن یک مرحله یا برداشتن قدمی اشتباه باعث گمراهی شما می شود. بخش دوم این قدمهای صحیح برای رسیدن به آرزوهایتان را بیان می کند. به شما تنها راهی که از زمان پیدایش خلقت تمام موفقیتها و نتایج خلق می شود گفته می شود ... به سادگی می گویم راه دیگری وجود ندارد. این نحوه عملکرد کائنات است. این راهی است که کائنات را برای خود به کار می گیرید.

توجه: یک لیست برای خلق چیزی که می خواهید در آخر کتاب وجود دارد که تمام قدمها را خلاصه می کند. می توانید این لیست را همراه خود داشته باشید تا مطمئن باشید که در مسیر صحیح هستید.

قدم اول این حقیقت را بپذیرید که : فکر واقعیت خلق می کند

اولین قدم این است که باور کنید انرژی قدرت فکر وجود دارد و بپذیرید که اگر آنرا به کار گیرید برای شما عمل می کند. امیدوارم با خواندن بخش اول به شما کمک شده باشد که باور کنید این نیرو در هر کسی وجود دارد تا هر آنچه که می خواهد خلق کند. توصیه می کنم بارها بخش اول را بخوانید تا به این نیروی شگفت انگیز ایمان بیاورید. هدف این کتاب درک این قدرت، چگونگی کار آن و نحوه استفاده از آن است. باید قدمها را آنقدر خوب بدانید که بتوانید از حفظ برای کسی بیان کنید. هرچه درک شما از آن بهتر باشد بهتر می توانید از آن استفاده کنید. پس با چی و چگونگی خلق انرژی فکر آشنا شوید به حدی که با خودتان و دیگران مثل یک استاد صحبت کنید. آنوقت متوجه می شوید که آنرا فرا گرفته اید.

این نکات کلیدی را به یاد داشته باشید:    

اکنون علم اثبات کرده که تنها یک راه برای خلق هر چیزی وجود دارد، وقتی این راه را یاد گرفتید، شما هم می توانید آرزوهایتان را خلق کنید.

 هر چیزی از انرژی ساخته شده است.

فکر انرژی خالص است و هر کسی انرژی فکر منتشر می کند.

انرژی تنها راه برای ایجاد ماده یا واقعیت است، بنابراین تفکرات ما این توانایی را دارند تا هر چیزی را در جهان خلق کنند.

انرژی مغناطیس است، وقتی به چیزی در مدت طولانی فکر کنیم در حال جذب آن هستیم. این بدین دلیل است که هر چیزی از انرژی ساخته شده است و انرژی فکر ما خاصیت مغناطیس برای جذب چیزهایی که می اندیشیم دارد.

بر روی هر چیزی تمرکز کنیم، آنرا بدست میاوریم. به هر چه فکر کنیم آنرا خواهیم داشت.

 این اساس هر چیزی است. در زندگی باید در مهارت استفاده از این راز استاد شوید. چون اساس هر چیزی است که رخ داده، می دهد و خواهد داد. این شیوه کار کائنات است. این طرح کلی است. این تکنیکی برای آزمایش کردن نیست، این نحوه کار جهان است. شما قبلا از این قدرت استفاده کرده اید آگاهانه یا غیر آگاهانه و با خواست یا بدون خواست شما. شما راه خروجی ندارید. تنها مساله این است که آیا آنرا آگاهانه استفاده می کنید یا زندگی خود را به دست شانس و نگرانی و ترسهایتان می سپارید.

و اولین قدم این است که این قدرت را بپذیرید و بدانید که واقعی است و کار آن برآورده کردن خواسته های واقعی شما در زندگی است. بازهم بخش اول را بخوانید تا به حقیقت این قدرت ایمان بیاورید. از این بعد این یکی از باورهای زندگی شما باشد.پیشنهاد می کنم هر روز بخشی از این کتاب را بخوانید و آنرا به خاطر بسپارید. این کتاب را مطالعه کنید و همراه همیشگی خود داشته باشید تا در تمامی قدمها و ایده ها استاد شوید. حتی دست از بعضی از تفریحاتتان بردارید و تمرکزتان را روی آن بگذارید تا به مهارت کامل برسید. همچنین از آدمها، فیلم های منفی و تلویزیون و ... دوری کنید. از هرچیزی که باعث تردید یا کم توجهی شما به این اصول شود دوری کنید. این اصول بر اساس یک حقیقت مطلق است. اجازه ندهید کسی یا چیزی شما را نا امید کند. این اساس هر چیزی است که در زندگی شما وجود دارد و از این به بعد با چیزهایی زندگی کنید که خودتان می خواهید

بزرگترین راز7

 خانه تمیز : اتاقی برای خلق کردنقبل از استفاده از این اصول قدرتمند برای خلق خواسته هایتان، باید خانه را تمیز کنید و مطمئن شوید که افکار یا اعتقادات کهنه ای را نگه نمی دارید تا باعث تخریب تلاش های شما نشود. اعتقادات افکاری هستند که به عنوان حقیقت آنها را نگه می دارید. برای نمونه شاید سالها شما این گونه فکر می کرده اید که هرگز به آنچه که می خواهید نمی رسید و چون می دانیم افکار واقعیت ایجاد می کند، شاید شما تجربه کرده اید که هر چرا که می خواهید بدست نمی آورید. حالا، هر کاری که انجام می دهید این باور که من هرگز چیزی را که می خواهم بدست نمی آورم باعث می شود به هر آنچه که می خواهید نرسید. چرا؟چون اعتقادات همان افکار هستند و افکار قدرت خلق دارند. در واقع باورها قدرت فوق العاده ای برای چون نه تنها افکار هستند (که انرژی ر ابرای جذب هم جنسش به کار می برد)، همچنین حقیقت های شما هستند، یعنی اگر مطمئن هستید که چیزی را که می خواهید بدست نمی آورید تنها انرژی که دارید منتشر می کنید حقیقت است. پس چگونه می توانید چیزی را داشته باشید با چنین قدرتی که جلوتر از شما و متضاد شما حرکت می کند؟ شما در جهت مخالف زندگی تان حرکت می کنید. وقت آن است که خانه را تمیز کنید.بسیار مهم است که اعتقادات خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید باورهایی وجود نداشته باشد که باعث تخریب آرزوها و اهدافتان شود. برای نمونه شما از این راز برای خرید خانه رویایی خود می کنید و شما توجه خود را روی خانه رویاییتان می کنید، در حالی که در تمام این مدت باور اولیه شما این است که من به چیزی که می خواهم نمی رسم. فکر می کنید چه اتفاقی خواهد افتاد؟ به احتمال زیاد تجربه نرسیدن به آن خانه، تا زمانی که از آن فکر قدیمی خلاص نشوید. ابتدا ببینید باورهای پنهان شما چیست و سپس برای حذف هر گونه باور منفی که دارید اقدام کنید.

 یافتن باورهایتان:راههای سریع و موثری برای تشخصی باورهای پنهان است که به شما توضیح می دهیم. اولین روش نگاهی صادقانه به زندگی تان است و توجه به باورهایتان که چه نقشیدر آن داشته است. برای مثال، اگر چیزهایی هستند که در زندگی تان دوست دارید یا ندارید آنها را بنویسید. یک تکه کاغذ بردارید و چیزهایی که دوست دارید یا ندارید را یادداشت کنید. شاید لیست شما این چنین باشد:
 چیزهایی که دوست دارم:
 یک زندگی خانوادگی عالی دارم ،از گلف لذت می برم و یک گلف باز حرفه ایی هستم،من آدم خوبی هستم ،من دوست،خوبی هستم
 چیزهایی که دوست ندارم:
 از نظر مالی تامین نیستم ،از شغلم ناراضی هستم،هرگز چیزی که می خواهم بدست نمی آورم،اضافه وزن دارم و ناخوشم
 
حال به لیست نگاهی بیاندازید و از خودتان بپرسید:
 کسی که این چیزها را خلق کرده باید چه باورهایی داشته باشد؟
 اهمیت این لیست در چیزهایی است که دوست ندارید. برای مثال، کسی که امنیت مالی ندارد، کارش را دوست ندارد، چیزهایی را که می خواهد بدست نمی آورد، اضافه وزن دارد یا مریض است ... این شخص باید چه افکار و باورهایی داشته باشد؟ به احتمال زیاد این شخص اعتقاد دارد که از نظر مالی تامین نیست یا توانایی مالی ندارد، نمی تواند شغل مورد نظرش را پیدا کند، باور دارد که هر چه را می خواهد نمی تواند بدست آورد یا اینکه نمی تواند وزنش را کم کند و غیره. چرا اینگونه است؟ برای اینکه اگر این شخص باور داشت که می تواند از نظر مالی تامین باشد، شغل رویایی اش را داشته باشد، هر چه می خواهد بدست آورد و سلامت باشد این افکار به کائنات منتشر می شد و زندگی کاملا متفاوتی را تجربه می کرد.
 بنابراین لازم است که صادقانه نگاهی به زندگی خود بیاندازید. به لیستی که به ویژه دوست ندارید نگاهی بیاندازید و بنویسید چه باورهایی وجود دارد که آن واقعیت خلق شده است. می توانید این کار را مجددا زمانی که می خواهید آرزوهایی که دوست دارید خلق شوند را هم انجام دهید. وقتی چیزی را که می خواهید می نویسید، واضح است که معنایش آن است که الان آن را ندارید.
 برای نمونه، اگر دوست دارید 1 میلیون تومان درآمد داشته باشید به احتمال قوی الان این درآمد را ندارید. پس شما اعتقادی دارید که باعث شده الان درآمد 1 میلیون تومانی نداشته باشید. چون اگر چنین اعتقادی داشتید الان این درآمد را داشتید.
 همچنین می توانید با کامل کردن جملات زیر به کشف باورهایتان برسید. برای نمونه:
 پول این گونه است ................................
 روابط من ................................................
 من اینگونه هستم .................................
 من نمی توانم ........................................
 می توانید لیستی از تمام چیزهایی که ناراضی هستید ولی در زندگی تان وجو دارد تهیه کنید و هر کدام را به کلمه ای شروع کنید و جمله را با باور و حس تان در مورد آن تکمیل کنید. هدف از این کار آشکار کردن باورهای محدودی هستند که باعث عقب نگه داشتن شما شده اند.
 
حذف باورهای محدود کننده:
 وقتی باروهایی را که شما را محدود می کنند شناختید باید آنها را حذف کنید و با باوری مثبت جایگزین کنید. روش کار بسیار ساده است، باید مطمئن شوید که باور قدیمی را حذف کردید و سپس باور مثبت جدید را شروع کنید. روش حذف باورهای مخرب بدین گونه است:
 1  باورهای قدیمی و محدود کننده را روی یک کاغذ یادداشت کنید.
 2  باور جدید را با همان نحو و ساختار جمله بنویسید.
طی فعالیت های خاص (مدیتیشن ، تلقین) باور قدیمی را حذف کنید.
 برای نمونه، فرض کنیم این باور محدود کننده شماست:من هر چه بخواهم بدست نمی آورم.
 
باور جدید و مثبت را بدین گونه بنویسید:
 من همیشه هر چه بخواهم بدست می آورم.
 آنگاه بیان کنید که باور قدیمی دیگر پاک شده و شما آنرا با یک باور جدید جایگزین کرده اید. می توانید بگوید من اعتقاد داشتم که من هرگز چیزی را که می خواهم بدست نمی آورم و اکنون انتخاب می کنم تا آنرا از سیستم باورم حذف کنم چون من را محدود می کند. من آنرا با من همیشه چیزی را که می خواهم بدست می آورم جایگزین می کنم.
 می توانید این کار را با هر باور محدود کننده ادامه دهید تا آنکه به طور کامل تمام باورهای مخرب را جایگزین کنید. سپس انرژی و توجه تان را روی باور جدید قراردهید و اجازه دهید شما را هدایت کند.
 امیدوارم بخش اول افکار شما به این موضوع که می توان باورهای مخرب را حذف کرد روشن کرده باشد. برای مثال، اگر فکر می کند چون بدشانس هستید این اتفاقها برای شما می افتد و شما کنترلی بر روی اتفاقات زندگی ندارید، امیدوارم درک جدید شما از خلق واقعیت از طریق فکر به شما کمک کند باورهای منفی را ببینید و بتوانید به طور صحیح سرنوشت و زندگی خود را کنترل کنید. این اطلاعات قدرت بخش می تواند تا از بین بردن باورهای قدیمی که موجب زندگی کنونی شما شده است ادامه پیدا کند.
 اگر حس می کنید هنوز باورهای منفی جریان دارند بخش اول را بارها بخوانید، قوی کردن اطلاعات می تواند به غلبه بر افکار محدود کننده کمک کند. شما با هیچ چیزی به جز افکار محدود کننده خودتان محدود نمی شوید. تنها محدودیت، محدودیتهای خودتان است.
 شما قدرت خلق هر آنچه به خواهید را دارید. هر کسی این توانایی را دارد. شما قبلا یک استاد بودید. فقط از آن اطلاع نداشتید. می توانید هر آنچه بخواهید داشته باشید. این یک قانون جهانی است. در مورد باور جدید چطور؟ این هم درست است ! وقتی چیزی را باور و درک کردید می توانید هر چیزی را داشته باشید (همین موضوع را باور جدید خود کنید)، سپس  قدمهای لازم برای عمل کردن را بردارید.
 قدم اول باور و پذیرفتن حقیقت
 قدم دوم خلاص شدن از هرگونه فکر متضاد
 هر نوع باوری را که با این حقیقت جهانی که می توانید هر آنچه بخواهید با افکار خود خلق کنید متضاد است نابود کنید. شما می توانید ! هر کسی می تواند !
 یادتان باشد، این روش کار جهان است. در کتاب گفتگو با خدا نوشته شده است:تمام عملکردهای فیزیکی زندگی منطبق با قوانین طبیعی است. وقتی این قوانین را به یاد داشته باشید و بکار ببرید، در زندگی در سطح فیزیکی استاد هستید. پس چیزی که به نظر بدشانسی می آید چیزی بیش از قانون طبیعی در بیان خودش نیست. وقتی این قوانین را شناختید هیچگاه دیگر تجربه مشکلات را نخواهید داشت. به همه نگرانی،  تردید و ترس ها خاتمه خواهید داد. شما دارای تمام آزادی، لذت، آرامش، عقلانیت و درک قدرت روحیتان خواهید شد. شما به معنای کامل یک موجود درک شده خواهید شد. این هدف روح شماست. این هدفش است تا خودش را به طور کامل در حالی که در بدن است درک کند، تا تجسمی از تمام واقعیتی که هست شود.این قوانین طبیعی توسط علم اثبات شده و اکنون شما می توانید با استفاده از افکارتان چیزهایی را که سالها منتظرش بودید به زندگی تان بیاورید. وقتی که باور کردید اینگونه است، آنگاه سیستم باور جدید شما تمام خواسته های شما را به راحتی و آرامش برایتان می آورد. دوباره، شما قبلا از قدرت انرژی برای خلق زندگی تان آنچنان که هست استفاده کرده اید. اگر آنچه را که می بینید دوست ندارید، از همین قدرت برای عوض کردن آن به زندگی که همیشه آرزویش را داشتید استفاده کنید.

 بزرگترین راز8

قدم سوم: تصمیم بگیرید واقعا چه چیزی می خواهید

بفیه در4 

 


شنبه 3 اسفند 1392برچسب:,

|
 
{background:url('http://upload7.ir/imgs/2014-03/42176368880498725927.jpg') no-repeat center top


به وبلاگ خودتون خوش آمدید

http://upload7.ir/imgs/2014-03/42176368880498725927.jpg

 

 

مریم

 

5 ارديبهشت 1393
7 فروردين 1393
2 فروردين 1393
1 فروردين 1393
7 اسفند 1392
6 اسفند 1392
4 اسفند 1392
3 اسفند 1392
2 اسفند 1392
1 اسفند 1392

 

تفاوتهای جالب چپ دست ها وراست دستها
آموزش فال قهوه
سخت افزار نورومورفیک‌ جدید، مغز انسان را شبیه‌سازی خواهد کرد
دانستیهای جالب در مورد گیتار
بهترین روش برای حرف زدن با همسر
شگفتی های خلقت
اشعار حسین پناهی
سخنان حکیمانه از بزرگان4
سخنان حکیمانه از بزرگان3
سخنان حکیمانه از بزرگان2

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق شکسته و آدرس maryam856.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





عاشقانه علیرضا
فارین
پرنیا
سروش
فوژان
سر دنده ال ای دی led
ردیاب مخفی خودرو

 

ارسال دستگاه از چین به ایران
حمل از دبی
قلاده اتوماتیک ضد پارس
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

جوک و اس ام اس

نازترین عکسهای ایرانی

 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 100
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



قالب وبلاگ
گالری عکس
دریافت همین آهنگ

Up Page

.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->