عشــــــــــــق شکستـــــــــــــه
درد ودل عاشقانه


صفحه قبل 1 ... 15 16 17 18 19 ... 20 صفحه بعد

دوست داری هرجی میخواهی بدست بیاری این حتما بخون2

بزرگترین راز1

می توانید هرچیزی را که می خواهید داشته باشید: ثروت، رابطه عاشقانه، سلامتی، شادی واقعی، زندگی مرفه، هرچیزی که از ته دل خواهان آن هستید، وقتی که بزرگترین راز را بدانید ...برای اولین بار در تاریخ، متخصصان از سراسر دنیا در زمینه های مختلف علمی، روانشناسی، پزشکی، روحی، متافیزیک و توانایی های بشری، همه عقیده دارند که تنها یک راه، یک روش، یک راز برای خلق هر آنچه که در زندگی می خواهید مثل شادی، ثروت، سلامتی و غیره وجود دارد.

این راز تنها راه شناخته شده ای است که تا حال خلق شده و شما هم می توانید با آن به خواسته های قلبی و آرزوهایتان برسید...

افرادی مثل بیل گیتس، استیون اسپیلبرگ، تایگر وودز، راکفلر، انیشتین، گاندی و حتی مسیح و بودا از این راز برای خلق معجزه استفاده کرده اند. رازی که امروزه آن را راز زندگی می نامند، کیمیای کائنات، چیزی که مسئول همه چیز است در همه جا و شما با آن می توانید در زندگی تان معجزه خلق کنید.

بسیاری از مفاهیمی که ما به عنوان واقعیت قبول داریم دیگر مورد پذیرش نیستند و علم جدید می گوید که هرکسی قدرت آن را دارد که هرآنچه را می خواهد خلق کند ... اگر این راز را بداند و آن را به کار بیاندازد.خوب قبل از آنکه کار دیگری انجام دهید، مطلب دیگری بخوانید و قبل از کاری بکنید، لطفا همه چیز را کنار بگذارید و این کتاب را کامل بخوانید چون از امروز به بعد بر هر کاری که انجام می دهید تاثیر می گذارد. چرا؟... چون آنچه که می خوانید اساس هر چیزی است که در زندگی شما رخ داده یا در حال رخ دادن است و یا رخ خواهد داد. این عامل اصلی موقعیت کنونی شماست و راهی برای هر چیزی که در آینده طلب می کنید. در واقع ...می توانید باقی زندگی تان را دنبال چیزی که می خواهید باشید و هرگز آنرا پیدا نکنید مگر آنکه این راز را بفهمید. بزرگان، متخصصان و تمام رهبران عقیده دارند: تنها یک حقیقت وجود دارد، یک آموزش، یک راز زندگی و آن این است ...آیا آماده هستید این راز را کشف کنید؟ خوب شروع کنید ...

بزرگترین راز فاش شد

اکنون علم ثابت کرده است که تنها یک راه برای خلق هرچیزی وجود دارد، خلق شادی، فراوانی، روابط و موقعیتها و ... تنها یک راه و یک روش و یک راز برای خلق هرچیزی در زندگی در دنیا و کائنات وجود دارد. می توانید برای رسیدن به آرزوهایتان آنرا بیاموزید و بکار ببرید یا می توانید زندگی تان را به شانس و تقدیر بسپارید. انتخاب با شماست...

اگر اکنون برای یادگیری راز وقت گذاشته اید شما به طور بالقوه توانایی خلق آنچه می خواهید دارید. یعنی می توانید آنچه را که می خواهید در دنیای مادی در هر جایی خلق کنید. شاید مضحک و غیرقابل باور به نظر آید. اما امروزه علم آنچه که بسیاری از رهبران روحانی و عارفان سالها تلاش کرده اند به ما بیاموزند را ثابت کرده ... اینکه قدرت خلق آرزوهای قلبی خود را داریم به شرط آنکه قدرت را بکار ببریم.

پس آرام باشید و دیگر لازم نیست روشهای متعدد و تکنیکهای مختلف را یکی پس از دیگری بررسی کنید، رفتن از این سمینار به سمینار دیگر و خواندن کتابهای متعدد اینقدر که در آنها دفن شوید.

فقط یک راه برای خلق هرچیزی وجود دارد، وقتی آنرا آموختید و بکار بستید، دقیقا آنچه را که خلق کرده اید بدست خواهید آورد. این یک علم دقیق است. روشها و تکنیکهای دیگر شکلهای دیگری از این حقیقت شگفت انگیز جهانی است ... و یک راه موثر برای استفاده از آن و داشتن آنچه که می خواهید وجود دارد، و راههای غیر موثر دیگر ممکن است علیه شما عمل کند.

پس بسیار مهم است که نحوه عملکرد آنرا بفهمید و اینکه چگونه بطور موثر و آگاهانه برای خلق آرزوهایتان از آن استفاده کنید. در واقع، این یکی از مهمترین درسهای زندگی است که در طول زندگی تان خواهید آموخت پس کاملا به آن توجه کنید. بقیه زندگی شما وابسته به آن است ....از اینجا به بعد یکی از مهمترین کشفیات زمان خودمان را می آموزیم. اینجاست که بزرگترین راز عمل می کند ....

بزرگترین راز2

دانش پشت این راز

1 علم ثابت کرده که جهان مادی ما از انرژی ساخته شده است. اگر تمام اشیا اطرافتان از جمله خودتان را به قطعات کوچکتر تبدیل کنید، به ذرات کوچکتر و کوچکتر (اتم، الکترون، پروتون و غیره)، در نهایت به ذرات زیر اتمی خواهید رسید که انرژی خالص است.

هرچیزی که در جهان وجود دارد از جمله صندلی یا مبلی که بر روی آن نشسته اید، اطرافیان، پول داخل جیب یا کیفتان، ساختمانی که در آن هستید ... هرچیزی از انرژی ساخته شده است. اگرچه به نظر می رسد که اشیاء اطراف شما مستقل و مجزا هستند، در سطوح اتمی و درون اتمی، هرچیزی باهم در یک سوپ بزرگ انرژی ترکیب می شوند.

چون هر چیزی از جمله خودتان، سلامتی، روابط، پول، موفقیت و شادی تان از انرژی ساخته شده است، بنابراین همه چیز تحت تاثیر قوانین فیزیک یا قوانین طبیعی کائنات است همچنان که رهبران روحانی جهان قرنها به آن اشاره کرده اند. مهمتر، هنگامی که این قوانین را فهمیدید، می توانید بر روی اشیاء مثل پول، روابط و سلامتی آنگونه که می خواهید تاثیر بگذارید. شاید جادو به نظر آید، اما این چیزی بیش از کاربرد قوانین علمی و طبیعی نیست.

2 ما انرژی فکر منتشر می کنیم

کشف مهم دیگر این است که افکار داخل سرمان، در داخل سرمان نمی مانند. دانشمندان کشف کرده اند که فکر در واقع همان انرژی خالص است که از طریق بدن ما در کائنات منتشر می شود. افکار از بدن ما مثل یک رادیو منتشر شده و این انرژی به سمت خارج حرکت می کند. هر چیزی و هرکسی در این سیاره و کائنات از خود انرژی منتشر می کند و یکی از راههای اصلی انتشار این انرژی از طریق افکار ماست و این انرژی فکر قدرت خلق واقعیت دارد. و علم این موضوع را اثبات کرده است...

3 افکار تاثیرگذار و خالق واقعیت فیزیکی هستند

اکنون علم ثابت کرده که افکار ما توانایی خلق در کائنات را دارند. در گذشته، ابزاری برای اندازه گیری هرگونه تغییر یا خلق های انجام شده توسط افکار ما وجود نداشت. اما اکنون، با اختراع دستگاهی بنام شتاب دهنده های ذرات (دستگاه هایی که با آن می توانیم ریزترین ذرات را ببینیم)، می توانیم شاهد تغییراتی که افکار ما در دنیای مادی ایجاد می کنند باشیم.

با استفاده از شتاب دهنده های ذرات، دانشمندان فیزیک کشف کردند که ذرات درون اتمی (جوهر یا انرژیی که دنیای مادی ما را ساخته اند) وقتی ظاهر می شوند که شخصی درباره آنها می اندیشد یا تلاش می کند آنها را مشاهده کند. وقتی دانشمندی توجه اش را روی آنها معطوف می کند، آنها ظاهر می شوند. این بدان معنی است که ذرات درون اتمی با ارسال افکار در جهت آنها خلق می شوند.

بنابراین وقتی دانشمندی در حال بررسی است، ذرات یا جوهر تمام ماده فیزیکی شکل می گیرد. توجه ما در جهت موج انرژی بی شکل چیزی است که واقعیت را خلق می کند که آنرا ذره یا دنیای مادی می نامیم. به معنای دیگر، شما با افکارتان واقعیت را خلق می کنید.

یکی دیگر از کشفیات تکان دهنده این است که وقتی دانشمندی فکر کرد که ذرات درون اتمی باید در یک جهت مشخص عمل کنند، آنها اینطور عمل کردند. اگر دانشمندی فکر کند که آنها باید در جهات مختلف عمل کنند، آنها نیز اینطور عمل کردند. به معنای دیگر، ذراتی که حقیقت ما را می سازند، بسته به افکار آن دانشمند تغییر یا واکنش نشان می دادند.

نتیجه شگفت انگیز این مشاهده این است که: خلق هر چیزی در جهان مادی توسط نوع توجه شما به آن تعیین می گردد. به معنای دیگر، شما به بیشترین چیزی که می اندیشید آنرا خلق می کنید. به هر چیزی که تمرکز کنید خوب یا بد آنرا خلق می کنید.

اما منتظر باشید، حتی اوضاع بهتر هم میشه ......

 4  انرژی های همسان دیگر را جذب می کنند.
 افکار انرژی خالص هستند و انرژی مغناطیس است. یکی از قوانین انرژی این است که: انرژی دارای ارتعاش یا کیفیت خاص متمایل به این است که انرژی ایی با کیفیت و ارتعاش مشابه خودش جذب کند. به این، قانون جذب گفته می شود. در این قانون، هم جنس، هم جنس خودش را جذب می کند. بنابراین افکار هم، افکار یا رخ دادهای همجنس اش را جذب می کند.
 قانون جذب بیان می کند که انرژی های یکسان جذب یکدیگر می شوند، مثل یک آهن ربا و چون فکر انرژی است، افکار آنچه را که یکسان است جذب می کنند. بنابراین، اگر به چیزی به مدت طولانی بیاندیشید، در واقع چیزهایی مربوط به آن فکر را جذب می کنید. این قانون علت اینکه وقتی عمیقا به شخصی فکر می کنیم و آن شخص را ملاقات می کنیم یا با ما تماس می گیرد را نشان می دهد. اما این چگونه ممکن است؟به یاد داشته باشید، هر چیزی از انرژی ساخته شده است. مردم، پول و هر چیزی از انرژی ساخته شده است و وقتی بر روی چیزی تمرکز می کنید، شما انرژی را منتشر می کنید که انرژی مشابه خودش را جذب می کند. بنابراین اگر به طور پیوسته به پول و ثروت فکر کنید و اگر به مدت طولانی بر روی آن تمرکز کنید، شما آنرا جذب خواهید کرد.
 قانون جذب می گوید: بر روی هر چیزی تمرکز کنید، آنرا جذب می کنید... اگر بدانید که اینکار را چگونه به درستی انجام دهید. بسیاری از مردم سعی می کنند از افکارشان استفاده کنند اما از جذب چیزهایی که دوست دارند در زندگی شان رخ دهد شکست می خورند. در واقع آنها هم از تکنیکهای ذهنی همچون تلقین، تصویرسازی، تفکر مثبت، هدف گذاری، ان ال پی و بسیاری دیگر از تکنیکهای ذهنی استفاده می کنند اما خودشان را در وضعیتی بدتر از آنچه که شروع کردند می یابند. برای این دلیلی وجود دارد و یک راه حل ساده که در این کتاب به آن پی خواهید برد.
بزرگترین راز تنها دانستن راز نیست، برای اینکه خیلی از مردم با آن آشنا هستند. بزرگترین راز در دانستن آن است که چگونه به درستی آن را در زندگی به کار بیاندازید. باید بدانید چگونه با دقت صد در صد از آن استفاده کنید. وقتی به درستی به کار رود، قطعا صد در صد درست و غیرقابل لغزش است مثل جاذبه، چون این یک قانون جهانی است که قابل شکست نیست. مثل طلوع خورشید در صبح و یا افتادن سنگ به پایین به جای افتادن به هوا است. این یک علم محض است. اما این بدان معنی نیست که همانطور که شما می خواهید عمل می کند.

این یک علم محض است که در سطح درون اتمی عمل می کند و افکار، کلمات و رفتارتان را کپی و به شما بر می گرداند. اگر از نحوه عملکرد آن بی خبر باشید، ممکن است متضاد چیزهایی را که می خواهید بدست آورید. در واقع اگر اکنون زندگی تان چیزی نیست که شما می خواهید، به خاطر این است که این پروسه در پشت صحنه متضاد شما عمل می کند.

 بزرگترین راز3

به یاد داشته باشید ...شما قبلا در هر ثانیه از هر روز زندگی تان از انرژی استفاده کرده اید تا موقعیت کنونی زندگی تان را خلق کنید. اگر این روش را درک کنید، می توانید از آن برای خلق فقط چیزهایی که در زندگی می خواهید استفاده کنید. اگر از روش آن بی خبر بمانید، آنوقت مجبورید چیزهایی را که نمی خواهید بپذیرید، مانند نداشتن امکانات مالی، روابط آشفته، نا امیدی، بیماری و غیره. پروسه خلق انجام می شود چه شما بخواهید چه نخواهید، بنابراین بسیار مهم است که آنرا بفهمید تا زندگی که همیشه آرزو داشتید بدست آورید.با فهمیدن اینکه هر چیزی از انرژی ساخته شده است و درک قوانین انرژی که حوادث و جریانات مادی را کنترل می کنند و شکل می دهند، می توانید چیزی را که می خواهید مثل سلامتی، ثروت، شادی، موفقیت یا هر چیز دیگری را خلق کنید. اما باید بدانید که آنرا چگونه به درستی به کار ببندید.اخطار: فعلا استفاده از این اطلاعات اولیه را برای خلق چیزهایی که با افکارتان می خواهید بکار نگیرید. چون همان رازی که می تواند به شما آنچه را که می خواهید بدهد، می تواند آنرا از شما دور کند. اگر این روش به درستی به کار گرفته نشود، ممکن است در وضعیتی بدتر از شرایط شروع قراربگیرید. لطفا حتما کتاب را (دو بخش) تا آخر بخوانید بعد شروع کنید به عمل کردن.این یک علم محض است و باید به روش کاملا دقیق استفاده شود. تنها به سادگی تجسم کردن موفقیت هایتان نیست. باید دقیقا بدانید چه چیزی می خواهید و چه چیزی نمی خواهید. اصلا پیچیده نیست. در واقع، پسر 9 ساله من استفاده از آنرا یادگرفته است. اما باید روش استفاده صحیح از آنرا بیاموزید تا نتایج درستی بگیرید (قدمهای دقیق علمی را در بخش دوم توضیح خواهم داد). وقتی که قدمها را آموختید و آنها را به درستی بکار گرفتید، آنوقت چیزهایی را که همیشه آرزو داشتید در زندگی تان بدست خواهید آورد.اما از کجا بدانیم این راز واقعا عمل میکند؟

اگرچه علم به وضوح قدرت افکار ما را در خلق زندگی مان اثبات کرده، اما مردم به دنبال شواهدی بر تایید این پدیده هستند.
 برای قرنها، در بین ما مردمی بوده اند که با الهام درونی قدرت افکار را می شناختند. فیلسوفان و روحانیون شرقی از توانایی ما برای خلق هر چیزی که می خواهیم بر اساس افکار خودآگاه مان صحبت می کردند.
 متفکران بزرگی همچون ارسطو و افلاطون و نویسندگان دیگر و شاعران از قدرت درون ذهن ما صحبت می کردند. تجار، روسای جمهور و رهبران دنیا همه از اعتقادشان به قدرت افکار در خلق زندگی صحبت می کردند. در این چند نمونه را ذکر می کنیم:
 زندگی عمدتا از اتفاقات و رخدادها تشکیل نشده است. عمدتا از جریان افکاری که دائما از ذهن کسی خارج می شود تشکیل شده است. (مارک تواین)
  این را درک کنید که ماده صرفا یک توده از پروتونها و الکترونهایی هستند که همه در کنترل ذهن هستند، محیط شما، موفقیت شما، شادی شما و تمام چیزهایی که می سازید ... تمام ثروتها بر اساس درک واضحی از این حقیقت است که ذهن تنها خالق است. بزرگترین تجارت زندگی فکر کردن است. ذهنتان را کنترل کنید آنوقت شرایط زندگی تان کنترل می شود. (رابرت کولیر)
  انسان چیزی است که همواره می اندیشد. (رالف والدو امرسون)
 ثروتمند شدن یک علم است، یک علم محض مثل ریاضی و جبر. قوانین معینی در کسب ثروت وجود دارند و وقتی این قوانین را آموختید و بکار گرفتید، با دقت ریاضی وار ثروتمند خواهید شد. ما یک ماده متفکر هستیم و ماده متفکر همیشه شکل آنچه را که می اندیشد به خود می گیرد. (والاس دی واتلز و دکتر جودیس پاول)
  کسانی که فکر می کنند می توانند و کسانی که فکر می کنند نمی توانند، هر دو درست فکر می کنند. (هنری فورد)
  هر فکری این قدرت را دارد که نامرئی را مرئی سازد. لازم است که همه بفهمیم هر چیزی که فکر می کنیم یا می گوییم به خودمان بر می گردد. هر فکری، کلمه یا عملی بدون استثناء خودش را به عنوان یک حقیقت مسلم بیان می کند. (آن ویگمور)
 در چشمهای ذهنتان یک تصویر را به مدت طولانی نگه دارید، آنوقت به آن سمت کشیده خواهید شد. (دکتر هری امرسون فاسدیک)
 بزرگترین کشف دوران من این است که انسان با تغییر درونی در نگرش ذهنش، می تواند  دنیای بیرونش را تغییر دهد. (ویلیام جیمز)
   فکر می کنم پس هستم. (رنه دکارت)
   همانی می شوید که می اندیشید. (اری نایتینگل)
و گفتارهای بیشماری مثل اینها.در اوایل قرن 19 بیشتر مطالعات بر روی انسانی های بود که گفته میشد موفق هستند و قدرت ذهن آنها اولین دلیل موفقیت آنها ذکر می شد. کسامی مثل ابراهام لینکلن، بنجامین فرانکلین، بیل گیتس، تایگر وودز، آلبرت انیشتین، مارتین لوتر کینگ، استیون اسپیلبرگ، دیپاک چوپرا، وین دایر، جان گلن، بودا، هنری دیوید تورو، هنری فورد، مسیح، راکفلر، گاندی، مایکل جوردن، تئودور روزولت، ادیسون و بیشمار دیگرانی که که همه با استفاده آگاهانه از ذهنشان و تجسم شان چیزی را که می طلبیدند خلق کرده اند.سالها، بسیاری روشهای متعددی برای دستیابی به نتایج معجزه واری را که این افراد با استفاده از افکارشان در رسیدن به طلب هایشان استفاده کرده اند را بکار برده اند. جنبش تفکر مثبت و خودسازی نتیجه این کنکاش برای درک آن و بعد استفاده از قدرت افکار برای خلق آرزوها به واقعیت بود. بسیاری از متخصصان می دانستند که روشهای ذهنی عمل می کند اما دلیل چرایی آن را تا حالا نمی دانستند. بدون اتکا به دانش در این روشها، نتایج در موفقیت افراد بگیر و نگیر بود. دانش امروزی نشان می دهد که چگونه شک کردن را از این روش بیرون بکشیم و آنچه را که می خواهیم با قطعیت ریاضی خلق کنیم.مرجع های مذهبی و روحانی حتی مرجع های روحانی و مذهبی متعددی برای قدرت افکار ما وجود دارند.کتابهای مقدس و تقریبا تمام فلسفه های شرق این اصول را برای سالها اشاعه می کردند:  ما همانی هستیم که می اندیشیم. وجود ما از افکار ماست و با افکارمان دنیا خویش را می سازیم. (بودا)
 انسان همانی است که در قلبش است. (کتاب مقدس)
 همه چیز برای کسی که باور دارد ممکن است.
 با ایمانتان آرامش بگیرید.
  اگر ایمان دارید، آنرا به کوه بگویید، به آنجا بروید، باید جابجا شده باشد، و هیچ چیز غیرممکن نیست.
 نگاه کن چکار می توان انجام دهم. و بدان که همه اینها و بیشتر تو هم می توانی انجام دهی. (مسیح)
 بپرس و دریافت کن. بگرد و پیدا کن. بکوب تا در باز شود. (مسیح)
 به شما می گویم، وقتی برای چیزی دعا می کنی، باور کن که آنرا دریافت کرده ای، آنوقت آنرا خواهی داشت. (مسیح)
 به عبارت آخر توجه کنید که می گوید بی تفکر عبادت نکنید، بلکه باور کن که آنرا داری (چیزی که می خواهی)، و تو آنرا دریافت خواهی کرد. مسیح درباره استفاده از ذهن (که رابط مستقیمی با خدا / کائنات / انرژی هر چیزی است) برای خلق آرزوها بر اساس افکار و تجسم اینکه تو قبلا چیزی را که می طلبی داری صحبت می کند. این قانون طبیعی کائنات و چگونگی خلق چیزهاست. {شاید جمله تفکر برانگیز 1 ساعت تفکر بالاتر از هزار سال عبادت رسول اکرم بیانگر این موضوع باشد. مترجم}
 ما در جایی هستیم که علم، معنویت و مذهب به یک نتیجه مشترک رسیده اند: ما واقعیت خودمان را با استفاده آگاهانه افکارمان می سازیم. در واقع برای اولین بار در تاریخ، جوامع علمی، مذهبی، معنوی، روانشناسی، متافیزیکی و انسانی همه یک حقیقت جهانی را می پذیرند که: افکار ما، واقعیت ما را خلق می کند.
 این اساس هر چیزی است که در زندگی ما رخ می دهد. افکار شما قدرت جذب افراد، اتفاقات و جریانات زندگی شما را دارد. حالا شما این امکان را دارید که از این قدرت برای خلق مطلوبتان استفاده کنید. اگر از این قدرت به درستی استفاده کنید می توانید در زندگیتان معجزه خلق کنید و آنگونه که همیشه آرزو داشته اید زندگی کنید. تنها چیزی که لازم است این است که از داشتن این قدرت آگاه باشید، که امیدوارم اکنون اینگونه باشد و دیگر آنکه قدمهای لازم برای استفاده از این قدرت را به درستی بیاموزید (که ما در بخش دوم این مجموعه آنرا بیان می کنیم).
 بسیار ضروری است که نحوه صحیح استفاده از این قدرت بی نهایت عظیم را بیاموزید. به یاد داشته باشید، که اگر این کار به درستی انجام نگیرد، ممکن است موجب دور شدن مطلوبتان از شما شود. این راز زمانی که به درستی به کار رود عمل می کند، اما لازم است که روش صحیح آنرا بیاموزید. اگر تا حالا از تجسم خلاق، تلقین مثبت، تفکر مثبت و غیره استفاده کرده اید ولی هیچ موفقیتی بدست نیاورده اید، در ادامه به شما اطمینان می دهیم که راه صحیحی برای هدایت نیروی قدرتمند انرژی فکر برای رسیدن به مطلوبتان وجود دارد. در بخش دوم این مجموعه تنها راه شناخته شده برای خلق هر چیزی که در زندگی تان می خواهید و قدمهای لازم برای رسیدن به آنرا توضیح می دهیم. سند می خواهید؟
 در اینجا چند نمونه از کسانی که قدمهای صحیح را آموخته و برای رسیدن به آرزوهایشان به کار برده اند بیان می کنیم....

 بزرگترین راز4

نمونه های زندگی واقعی من و بسیاری از دیگران با بکارگیری این راز زندگی، در زندگی مان معجزه کردیم. برای نمونه، من با بکارگیری اصولی که شما آموزش دادید روزی 70 هزار دلار درآمد دارم و میلیونها دلار پول دارم. اما، وقتی این اصول را فراموش کردم و اجازه دادم ترس و نگرانی بر من غلبه کنه کلی ضرر دیدم. قدرت به هر دو سو می رود و من آموختم که چگونه همیشه این قدرت را در جهت درست بکار گیرم.

ایجاد ارتعاش سلامتمن از این راز برای افزایش حیرت آور سلامتی ام استفاده کردم. من به سادگی توجهم را روی یک تصویر خاص و سنی که دوست داشتم حس کنم معطوف کردم. من الان 40 سال دارم و دوست داشتم حس دوران 20 سالگی را داشته باشم. بنابراین تمرکزم را روی آن قراردادم و جادو شروع کرد به رخ دادن. سالها تلاش کردم که چربیهای شکمم را آب کنم، اما در عرض 2 ماه استفاده از راز، من از شر چربیهایی که سالها در رنج بودم خلاص شدم. ظاهرم شروع کرد به تغییر کردن به نحوی که مردم مرا جوانتر از سنم می دانند. حتی جوانتر فعالیت می کنم.

همچنین از راز برای ایجاد ارتعاش، انرژی بالا در حالی که حس کنم 20 ساله هستم استفاده کردم. من انرژی فراوانی دارم و هیچ گاه چنین حس خوبی نداشتم. حتی جالب تر که، دکترم مرا کاملا چکاپ کرد و از جواب آزمایشات شگفت زده شد. به من گفت که فیزیولوژی یک جوان 20 ساله را دارم و فهمیدم که راز چقدر برای ایجاد سلامتی پایدار و طولانی قدرتمند است. من به قرص و رژیم احتیاجی ندارم، فقط از قدرت انرژی کائنات برای جذب و خلق آنچه می طلبیدم استفاده کردم. تمام چیزی که لازم است بدانید این است که قدمهای صحیح برای بکارگیری این قدرت را فرا بگیرید.

 یافتن عشق رومانتیک ...من از این قدرت برای جذب یک رابطه خوب شخصی استفاده کردم. تصویر دقیقی از شخص، شخصیت، علایق، خصوصیات و غیره کسی که می طلبیدم ساختم و بر روی آن به طور دقیق تمرکز کردم و مثل اشعه ای از بهشت، او در زندگی من ظاهر شد. وی دقیقا همان خصوصاتی را دارد که من طلبیدم و هر چند که می دانم این قدرت چگونه عمل می کند هر وقت به یاد آن می افتم نفسم به شماره می افتد. حتی جالبتر که او گفت به دنبال خصوصیات شخصی با مشخصات من بوده است.
 همچنین دکتر معروفی وجود دارد که برای بیمارانش نسخه آموزش راز را می نویسد. در زندگی اش وی به دنبال شخصی بود که 16 خصصیه از سن، قد، وزن، رنگ چشمها و ... داشته باشد و هم دانشکده ایی هایش می گفتند پیدا کردن چنین شخصی سخت در حد غیر ممکن است. خوب، شما می توانید حدس بزنید که وی او را در مدت کمی به دوستانش معرفی کرد. کسی که همه خصوصیات را بدون استثنا داشت. اینگونه است که قدرت عمل می کند.
 پیدا کردن شغل، کار یا تفریحاتی که می خواهید ...دیگران هم با استفاده از این اصول به معجزاتی در زندگی شان دست یافتند. خدمت کاری از اوضاع زندگی اش ناراضی بود و دوست داشت که کارش مربوط به حیوانات باشد.نه وقت داشت و پول که به دانشکده دامپزشکی برود، اما به او گفته شد که چگونه بر روی علاقه اش در کار با حیوانات عمل کند و بقیه اش را به کائنات بسپارد. چند هفته بعد، در یک مهمانی با مردی آشنا شد که دامپزشک بود، آنها عاشق یکدیگر شدند. حدود 6 هفته بعد دستیار آن دامپزشک کارش را ترک کرد و او این خانم عاشق کار با حیوانات را استخدام کرد. آنها با یکدیگر ازدواج کردند و با کمک آن مرد به دانشکده دامپزشکی رفت. رویایش محقق شد و این امر چنان انجام شد که هیچ برنامه و مشارکتی در آن نداشت. نگران اینکه اینکار چگونه انجام می شود نبود، فقط از قدرت انرژی که در وی و هر کسی وجود دارد برای خلق معجزه استفاده کرد.
 پرستاری بود که از کارش خسته شده بود. به سیاست علاقه داشت. هیچ فکری هم نداشت که این کار را چگونه انجام دهد، اما شروع کرد، به او گفته شد که توجهش را دقیقا بر روی چیزی که می خواهد به شیوه درست معطوف کند و بقیه را به کائنات بسپارد. وی از پیرزنی که دچار بیماری سختی بود در بیمارستان مراقبت می کرد. آن پرستار در حالی که به شیوه صحیح به رویایش می اندیشید از آن زن با مهربانی و عشق مراقبت می کرد. مریض به طور معجزه آسایی خوب شد و پرستار را به عنوان منشی اش با دو برابر حقوق استخدام کرد. با داشتن پشتوانه مالی و با کمک بیمار سابق اش اکنون او دفتر خود را دارد، وی هیچ برنامه ای برای این مسیر نداشت. وی اجازه داد که قدرت فکر برای او کارش را انجام دهد. این بدان گونه است که وقتی بدانید کائنات چگونه عمل می کند آنوقت می داند که چگونه برایتان عمل کند. وقتی یاد گرفتید که انرژی موجود در هر چیزی را هدایت کنید آنوقت آنچه را می خواهید تولید می کنید.
ثروتمند شدن ...همانطور که قبلا گفتم، من از این راز برای کسب میلیون ها دلار استفاده کردم، نه به خاطر شغل و کاری که انجام می دادم، فقط به خاطر انرژی عظیمی که بر روی موفقیت و ثروت متمرکز کرده بودم. مهم نبود که چکار می کردم، من در هرکاری موفق بودم چون این نیرو برای من کار می کرد نه علیه من. متاسفانه، بسیاری از مردم نیرو علیه آنها کار می کند و مهم نیست که چه کاری انجام می دهند، سرانجام کار آنها شکست است. این کتاب همه آنها را تغییر خواهد داد.
 مردی بود که شغلش را از دست داده بود و به نادرست به کلاهبرداری متهم شده بود. پولهایش در حال تمام شدن بودند. بجای غرق شدن در این وضعیت، به او گفته شد که توجه اش را به شیوه صحیح روی وضعیت متضاد موقعیتش قراردهد. از راز برای خودش استفاده کرد نه علیه خودش و در مدت کوتاهی از یک ورشکسته کامل به دو میلیون دلار ثروت رسید.
 خرید خانه رویایی ...
 زن کارگری بعد از بیوه شدن بدون هیچ گونه دارایی بود و با دوستانش در یک خانه اجاره ای زندگی می کرد. با حقوق بخور و نمیر چگونه می توانست برنامه ای داشته باشد که به یک خانه جدید جابجا شود. به او آموزش داده شد که بر روی چیزی که می خواهد به شیوه صحیح تمرکز کند، وی شروع کرد به استفاده از راز با دریافت پول بیشتر. در عرض یک ماه دریافتی اش بیشتر شد. و شروع کرد به استفاده از راز برای خانه رویایی اش. تصویر کاملی از این خانه ساخت و توجه اش را به شیوه صحیح بر روی آن متمرکز ساخت. در عرض کمتر از یکسال وی در خانه رویایی اش بود در حالی که حقوق اش از سطح پایین به میزان بالایی افزایش یافته بود. چنان هیجان زده شده بود که به دنبال چیزهای بهتر و بهتر بود ... و می دانید که به همه آنها رسید! و این حقیقت است که شما هم می توانید!
 خلق زندگی رویایی ...حتی اگر در یک شهر کوچک زندگی می کنید، با فرصتهای کوچک، شما هم می توانید با استفاده از این قدرت زندگی رویایی تان را داشته باشید. زنی در شهر کوچکی زندگی می کرد که همسر و کارش را از دست داده بود و مجبور بود خانه اش را ترک کند. صاحب فرزند بود و از آینده می ترسید. او به راز پی برد و سعی کرد آنرا به کار ببرد چون چیزی برای از دست دادن نداشت. رویایش این بود که یک بوتیک داشته باشد و در یک خانه حیاط دار که کودکانش بتوانند بازی کنند زندگی کند.
 وی تکنیکی که در بخش دوم این کتاب ذکر می شود را بکار برد. چند هفته بعد یکی از دوستان قدیمی همسرش را دید که برای مسافرت چند ماهه ای که داشت از او خواست تا از خانه اش بجای کرایه آن مراقبت کند. یک هفته بعد وی به آن خانه رفت، بله همان خانه ای که تجسم می کرد.
 بعد از مدتی، یک آگهی را در روزنامه محلی دید که برای بوتیک یک خانم استخدام می کرد. مالک فروشگاه به خاطر مریضی اش توانایی اداره آنجا را نداشت، و وی مسئولیت اداره آنجا را به عهده گرفت.
 بعد از 6 ماه استفاده از راز با شیوه صحیح وی به رویاهایش رسیده بود. مالک خانه برگشت و به او کمک کرد تا آنجا را بخرد. صاحب بوتیک هم تصمیم گرفت مغازه اش را به او بفروشد. حالا وی در یک خانه حیاط دار زیبا زندگی می کرد و صاحب یک بوتیک بود. این زن قدرت شگفت انگیز و معجزه وار این انرژی، نیروی حیات، این راز زندگی را تجربه کرد.
 خلق هر چیزی که دوست دارید...بسیاری از این راز برای خلق ثروت، بهبود سلامتی، معالجه ناخوشی، جذب فرد دلخواه، پیدا کردت شغل، موفقیت ورزشی، مشهور شدن، پیدا کردن همسر، کسب شادی و آرامش ذهنی، کمک به دیگران، خلق موسیقی و هنرهای الهام بخش، موفقیت، خرید خانه، کم کردن وزن، رشد شخصیت، غلبه بر ترس یا فوبیا، خلق زندگی رویایی و ... غیره استفاده کرده اند.
 ثروتمندترین افراد مثل بیل گیتس، راکفلر، کارنگی و بسیاری دیگر از این راز استفاده کرده اند. رهبران روحانی و و اندیشمندانی مثل گاندی، بودا، مسیح، مارتین لوتر کینگ، روزولت و بسیاری دیگر از رهبران از این قانون استفاده کرده اند. متفکران بزرگی مثل ارسطو، افلاطون، انیشتین و افراد موفق دیگری در طول تاریخ از این قانون بهره جسته اند. حقیقت این است که هر کسی از این قانون استفاده میکند، اما فقط بعضی از مردم می دانند چگونه این قدرت را برای خلق چیزهای بزرگ هدایت کنند.
 داستانهای بیشماری وجود دارد، اما همه یک نقطه مشترک دارند: هرکسی که از این قانون استفاده کرده یکی از میان ما بوده تا دقیقا آنچه را که آرزویش را در زندگی داشته خلق کرده. تنها سوال این است که آیا شما آنرا آگاهانه و از روی فکر استفاده می کنید یا همه چیز را به شانس واگذار می کنید. انتخاب با شماست.
 


ادامه مطلب

شنبه 3 اسفند 1392برچسب:,

|
 

صفحه قبل 1 ... 15 16 17 18 19 ... 20 صفحه بعد

دوست داری هرجی میخواهی بدست بیاری این حتما بخون1

قانون علت و معلول: هر چیز به دلیلی رخ‌می‌دهد. برای هر علتی، معلولی هست و برای هر معلولی، علت یا علت‌های به‌خصوصی وجود دارد، چه از آن‌ها اطلاع داشته باشید چه نداشته باشید.
چیزی به اسم اتفاق وجود ندارد. در زندگی هر کاری را بخواهید، می‌توانید انجام دهید به شرط آن‌که:
- تصمیم بگیرید دقیقا ًچه می‌خواهید.
- همان‌کاری را انجام دهید که کسانی‌که در این راه موفق شده اند، انجام داده‌اند.
۲) قانون ذهن:
همه‌ی علت و معلول‌ها، ذهنی هستند. افکار شما تبدیل به واقعیت می‌شوند. افکار شما آفریننده‌اند. شما تبدیل به همان چیزی می‌شوید که درباره‌ی آن بیش‌تر فکر می‌کنید.همیشه درباره‌ی چیزهایی فکر کنید که به‌طور واقعی طالب آن‌ها هستید و از فکر‌کردن درباره‌ی چیزهایی که خواستار آن‌ها نیستید، اجتناب کنید.

۳) قانون عینیت‌یافتن ذهنیات:
دنیای پیرامون شما، تجلی فیزیکی دنیای درون شماست. کار شما در زندگی، این است که زندگی مورد علاقه‌ی خود را در درون خلق کنید. زندگی ایده‌آل خود را با تمام جزئیات آن مجسم کنید و این تصویر ذهنی را تا زمانی‌که در دنیای پیرامون‌تان تحقق پیدا کند، حفظ کنید.
۴) قانون رابطه‌ی مستقیم:
زندگی بیرونی شما، بازتاب زندگی درونی‌تان است. بین طرز فکر و احساسات درونی شما از یک‌طرف و عملکرد و تجارب بیرونی شما از طرف دیگر، رابطه‌ای مستقیم وجود دارد.روابط اجتماعی، وضعیت جسمانی، شرایط مالی و موفقیت اجتماعی شما، بازتاب دنیای درونی‌تان است.
۵) قانون باور:
هر چیزی را که عمیقاً باور داشته باشید، برای‌تان به ‌واقعیت تبدیل می‌شود. شما آن‌چه را که می‌بینید، باور نمی‌کنید بلکه آن‌چیزی را می‌بینید که قبلاً به‌عنوان یک باور انتخاب کرده‌اید. پس باید :
- باورهای محدودکننده‌ای را که مانع موفقیت شما هستند، شناسایی کنید.
- آن‌ها را از بین ببرید.
۶) قانون ارزش‌ها:
نحوه‌ی عملکرد شما، همیشه با زیر‌بنایی‌ترین ارزش‌ها و اعتقادات شما هماهنگ است.ارزش‌هایی که واقعاً به‌ ‌آن‌ها اعتقاد دارید، ادعاهای شما نیست بلکه گفته‌ها، اعمال و انتخاب‌های شما به‌ویژه در هنگام ناراحتی و عصبانیت است.
۷) قانون انگیزه:
هر‌چه می‌گویید یا انجام می‌دهید، از تمایلات درونی، خواسته‌ها و غرایز شما سرچشمه می‌گیرد. این‌کار ممکن است به‌صورت خود‌آگاه یا ناخودآگاه انجام شود.
رمز موفقیت دو چیز است:
- تعیین اهداف و برنامه‌ریزی برای آن‌ها
- مشخص‌کردن انگیزه‌ها

۸) قانون فعالیت ذهن ناخودآگاه:
ناخودآگاه شما موجب می‌شود همه‌ی گفته‌ها و اعمال‌تان، مطابق با الگویی انجام پذیرد که با تصویر ذهنی و باورهای زیر‌بنایی شما هماهنگ است. ذهن ناخودآگاه شما، بسته به این‌که چگونه آن‌را برنامه‌ریزی کنید، می‌تواند شما را به‌پیش ببرد و یا از پیشرفت بازدارد.
۹) قانون انتظارات:
اگر با اعتمادبه‌نفس، انتظار وقوع چیزی را داشته‌ باشید، در جهان پیرامون‌تان، امکان وقوع پیدا می‌کند. شما همیشه هماهنگ با انتظارات‌تان عمل می‌کنید و انتظارات شما، بر رفتار و طرز برخورد اطرافیان‌تان تأثیر می‌گذارد.
۱۰) قانون تمرکز:
هر چیزی که ذهن خود را به آن مشغول سازید، در زندگی واقعیت پیدا می‌کند. هر چیزی‌که روی آن تمرکز کنید و مرتب به ‌آن فکر کنید، در زندگی واقعی شکل می‌گیرد و گسترش پیدا می‌کند. بنابراین باید فکر خود را بر چیزهایی متمرکز کنید که در زندگی، واقعاً طالب آن‌ها هستید.
۱۱) قانون عادت:
دست‌کم ۹۵درصد از کارهایی که انجام می‌دهید، از روی عادت است، خواه عادت‌های مفید و خواه عادت‌های مضر. شما می‌توانید عادت‌هایی که موفقیت‌تان را تضمین می‌کند، در خود پرورش دهید؛ به‌ این‌صورت که تا هنگامی‌که رفتار مورد نظر، به‌صورت غیر‌ارادی انجام نشود، تمرین و تکرار آگاهانه و مداوم آن را ادامه دهید.
۱۲) قانون جذب:
شما به‌طور مرتب افکار، ایده‌ها و موفقیت‌هایی را که با افکار غالب شما هماهنگ هستند، به خود جذب می‌کنید؛ خواه افکار منفی و خواه افکار مثبت. شما می‌توانید بهتر از‌ این‌که هستید، باشید. ثروتمند‌تر از اکنون باشید و توانایی‌های بیش‌تری داشته‌ باشید چون می‌توانید افکار غالب خود را تغییر دهید.
۱۳) قانون انتخاب:
زندگی شما، نتیجه‌ی انتخاب‌های شما تا این لحظه است. چون همیشه در انتخاب افکار خود آزاد هستید، کنترل کامل زندگی‌تان و تمامی آن‌چه برای‌تان اتفاق می‌افتد نیز در دست شماست.
۱۴) قانون تفکر مثبت:
برای موفقیت و شادی در تمام جنبه‌های زندگی، تفکر مثبت، امری ضروری است. شیوه‌ی تفکر شما، نشاندهنده‌ی ارزشها، اعتقادات و انتظارات شماست.
۱۵) قانون تغییر:
تغییر، غیرقابل اجتناب است و چون با دانش روزافزون و تکنولوژی رو به پیشرفت هدایت می‌شود، با سرعتی غیرقابل قیاس با گذشته، در حال حرکت است. کار شما این است که استاد تغییر باشید نه قربانی آن.
۱۶) قانون کنترل:
این‌که تا چه حد در مورد خودتان مثبت فکر می‌کنید، بستگی به این دارد که فکر می‌کنید تا چه حد زندگی‌تان را تحت کنترل دارید. سلامتی، شادی و عملکرد عالی، از طریق کنترل کامل افکار، اعمال و شرایط پیرامون‌تان به‌وجود می‌آید.
۱۷) قانون مسؤولیت:
هرجا که هستید و هر‌چه که هستید، به‌خاطر آن است که خودتان این‌طور خواسته‌اید.مسؤولیت کامل آن‌چه که هستید، آن‌چه که به‌دست آورده‌اید و آن‌چه که خواهید شد، بر عهده‌ی خود شماست.
۱۸) قانون پاداش:
عالم در نظم و تعادل کامل به‌سر می‌برد. شما همیشه پاداش کامل اعمال‌تان را می‌گیرید.همیشه از همان دست که می‌دهید، از همان دست هم می‌گیرید. اگر از عالم بیش‌تر دریافت می‌کنید، به‌ این دلیل است که بیش‌تر می‌بخشید.
۱۹) قانون خدمت:
پاداش‌هایی که در زندگی می‌گیرید، با میزان خدمت‌تان به دیگران، رابطه‌ی مستقیم دارد. هر‌چه بیش‌تر برای بهبود زندگی و سعادت دیگران، کار و مطالعه کنید و توانایی‌های خود را افزایش دهید، در عرصه‌های مختلف زندگی خود نیز پیشرفت می‌کنید.
۲۰) قانون تأثیر تلاش:
همه‌ی امیدها، رؤیاها، هدف‌ها و آرمان‌های شما، در گرو سخت‌کوشی شماست. هرچه بیش‌تر تلاش کنید، بخت و اقبال بهتری پیدا می‌کنید. هیچ راه میان‌بری وجود ندارد . تمام اتفاق هایی که دور و بر ما میوفته، نتیجه ی انرژی هاست. دوست مون انرژی! شغل مون انرژی! همسر مون انرژی! اتفاقات، دونه دونه، انرژی! دوستان عزیز قانونی داریم در فیزیک به اسم قانون "دوبروی"!قانون دوبروی به زبان ساده میگه که:هر ذره در حال ساطع کردن مدام انرژی از خود است. خودکار ، مداد، پرده، بدن من و شما و خلاصه همه چیز در حال ساطع کردن مداوم انرژی از خودشون هستند. این انرژی ها چه هستند؟ چه کار می کنند؟ 1) انرژی بدن من و شما قابل هدایت به یک سمت مشخص است.اگر به چیز مشخصی فکر کنیم انرژی ما به سمت اون چیز مشخص میره. خیلی وقت ها میشه که به کسی زنگ می زنیم و میگه: - "چه خوب شد زنگ زدی!" - " داشتم بهت زنگ می زدم!" - "داشتم بهت فکر می کردم!" - "حلال زاده!" - "دل به دل لوله کشی شده ونکته فوق العاده جالبش اینه که من به محض اینکه به شخص خاصی در هر جای دنیا که فکر کنم انرژی های من بلافاصله به سمت اون حرکت می کنه و بلافاصله به او میرسد بدون سپری شدن زمان. اصلا مهم نیست که من ایران باشم و طرف مقابل آمریکا باشه. در فیزیک به این میگن "جهش کوانتومی".یعنی انرژی ما از زمان عبور می کند. پس به محض اینکه ما به چیزی فکر کنیم انرژی ما پیش او حاضر است.
یه وقتایی دارین تو خیابون راه میرید. حس می کنید که یکی داره نگاه تون می کنه.برمی گردید می بینید که واقعا داره نگاه تون می کنه. شما چطور حس کردی که یکی داره نگاه تون می کنه؟ قبول دارین کسی که به شما نگاه می کنه، داره به شما فکر هم می کنه؟
انرژی اون شخص رو دریافت می کنید و نتیجه ی تحلیلی که مغز شما از اون انرژی می کنه، میشه حس شما. شکل پر رنگ این رو میگن "تله پاتی" که آدم ها یاد می گیرن با تبادل انرژی فکر همدیگه رو بخونن.
2) انرژی من و شما مثبت و منفی میشه ولی انرژی اجسام همیشه خنثی است.اگر ما حالمون خوب باشه، اگر آرام باشیم، اگر داریم مهر ورزی می کنیم، اگر داریم لطفی می کنیم، اگر داریم دعا می خونیمانرژی ما مثبت است.
اگر حالمون بد باشه، اگه داریم غر میزنیم، اگه داریم بد و بی راه میگیم، اگه عصبانی هستیم، اگه استرس داریم، اگه نگران هستیم، اگه اضطراب داریم
انرژی ما منفی است. و اما انرژی اجسام خنثی است ولی انرژی من و شما میتونه انرژی اجسام رو هم مثبت و منفی بکنه.آدم هایی که مثبت هستن (فکر های خوب می کنن – روحیه عالی دارن) انرژی شون مثبت است.آدم هایی که منفی هستن (روحیه داغونی دارن) انرژی شون منفی است یکی از بحث های مهم موفقیت اینه که:تا جایی که میتونی "از آدم های منفی حذر کن"و تا جایی که می تونی "بچسب به آدم های مثبت"چرا؟
چون انرژی اونها روی من و شما اثر می گذارد.آدم مثبت دیدی، چی کار می کنی؟ بچسب بهش! آدم منفی هم دیدی، در رو!چون "افسرده دل، افسرده کند انجمنی را"یک ماه با یه آدم غرغرو راه برو، بعد از یک ماه خودت هم راه میری، غر میزنی.
قدیم یه موضوعی بود به نام "مجاورت". اگر عارفی و یا پهلوانی بود، عده ای به نام "مرید و نوچه" دور و بر اینها بودن. این مرید ها و نوچه ها همش حس خوبی داشتن. این حس خوب به خاطر چی بود؟ به خاطر انرژی فوق العاده مثبت اون عارف و پهلوان! هاله های انرژی در پیرامون دو قسمت از بدن ما تراکم بیشتری دارند.چشم ها و دست ها. دوست من زمانی که: - حالمون خوب نیست - عصبانیم - غر میزنیم چشم های ما دروازه ی انتقال انرژی منفی اند. دوست من وقتی حالت خوب نیست حق نداری وارد خونه بشی. به محض اینکه شما با حالت منفی وارد خونه میشی و شروع به سلام کردن به دیگران می کنید، انرژی منفی رو از طریق چشم هاتون به اعضای خونه منتقل می کنید. نتیجه این میشه که نیم ساعت بعد یا دارید میزنید تو سر همدیگه یا هر کدوم خسته و کوفته و داغون یه گوشه خونه ولو شدید! اول کیسه زباله انرژی های منفی رو بذار پشت در، بعد وارد شو.
یه خانمی در تهران تعریف می کرد می گفت: " من تو خونه مون یه دونه گلدون داشتم و این گلدون رو خیلی دوست داشتم. یه سفر 4ماهه پیش اومد که من مجبور شدم برم آمریکا و به خواهرم گفتم که من که میرم مسافرت تو هر روز بیا و این گلدون رو آب بده. خواهرم هم قبول کرد. من رفتم سفر و اومدم دیدم گلدون خشک شده! من به خواهرم میگم تو گلدون رو آب ندادی و اون میگه به خدا آب دادم! " من گفتم: " من حق رو به خواهرتون میدم. قول میدم که به گلدونه آب داده. " بعد از خواهرش پرسیدم: " خانم محترم، از خونه تون که بیرون میومدی و یه مسافت طولانی رو می رفتی که بری و یه گلدون رو آب بدی، خداییش چپ چپ گلدونه رو نگاه نمی کردی؟ " خواهرش گفت: "دقیقا یه همچین حالتی داشتم." گفتم "شما با انرژی منفی چشمت، گل رو خشک کردی!" انرژی های مثبت است. وقتی حالتون بده، به عزیزاتون نگاه نکنید. وقتی حالتون خوبه، تا می تونید به عزیزاتون نگاه کنید. هلند بزرگترین صادر کننده ی گل جهان است. دانشمندای هلندی تستی رو انجام دادن. بچه های مهد کودکی رو بردند در مزارع گل و گفتن شما در بین مسیر هایی که بین ردیف های گل وجود داره بازی کنید و راه برید و بدوید ولی به گل ها صدمه نزنید. دیدند جاهایی که بچه ها رو بردن و بچه ها اونجا بازی کردند، گل های اونجا هم با نشاط تر شدند و هم شاداب تر، و زود تر هم رشد کردند. نتیجه ی تحقیقات شون رو به دولت هلند اعلام کردند. هلند بخشنامه ای رو داد به مهد کودک ها که هر مهد کودک موظف است هفته ای یک روز، مهد کودک رو تعطیل کنه و بچه ها رو ببره در مراکز پرورش گل و بچه ها اونجا بازی کنن. دوستان عزیز، چشم های ما اگه حالمون خوب باشه، دروازه ی انتقال انرژی مثبت است و اگر حالمون بد باشه، دروازه ی انتقال انرژی منفی است.و اما چشم زخم چیست؟
وقتی ما از درون حالمون خراب و از بیرون می خوایم نشون بدیم حالمون خوبه، نتیجه چیزی میشه به نام چشم زخم!مثلا: من یه نوزاد دارم، هر چی میدم میخوره، لپ از لپ دونش نمیزنه بیرون! مثل آدم های استخونی. میرم خونه فامیل. اون ها یه نوزاد دارن هم سن نوزاد من، ولی لپش مثل دو تا هلو! اونم از این هلو زعفرونی ها! میرم لپش رو میکشم و میگم "تپل مپل عمو چطوره؟" ولی تو دلم میگم "بچه بترکی! چی میدن تو میخوری! وقتی از درون حالتون بد باشه و از بیرون بخواید نشون بدید که حالتون خوبه، چشم های ما منفی ترین انرژی های ممکن رو از خودشون ساطع می کنن. من 20 ساله کارمند یک اداره ام. همین جور کارمند موندم. پسر عموم 5 ساله اومده توی اون اداره استخدام شده. پسر عموی من پارتی داره توی اون اداره و بعد از 5 سال بهش حکم "معاون مدیر کل" دادن! من 20 ساله اونجام ولی هنوزم کارمندم! از این گل ها دیدین که انقدر بزرگه که آدم پشتش دیده نمیشه! یه دونه از اون گل ها میخرم و میرم دم در اتاق پسر عمو، در میزنم میگم: "پسر عمو مبارکه! حقت بود! لیاقتش رو داری! خدا رو شکر یکی از خاندان ما به جایی رسید!" تو دلم دارم چی میگم؟ "بمیری الهی! حق من رو خوردی!" زمانی که از درون حال مون خراب و از بیرون میخوایم نشون بدیم که حال مون خوبه، چشم های ما منفی ترین انرژی های ممکن رو از خودشون ساطع می کنه و اون انرژی منفی یه اتفاقاتی رو رقم می زند که ما بهش میگیم "چشم زخم"! دوستان چشم خیلی قدرتمند است. مرتاض ها یه کارایی می کنن با چشم! مثلا با چشم به قطاری که داره با سرعت 80 کیلومتر میره نگاه می کنن و قطار یه دفعه متوقف میشه!این توقف ناگهانی قطار هم چشم زخم است!
و اما انرژی دست ها بیشترین مقدار انرژی در دست ها است. بیشترین مقدار انرژی رو اول دست ها دارن و بعد چشم ها. تا به حال کسانی رو که انرژی درمانی می کنن دیدید؟
با چی انجام میدن؟ با دست. چرا؟ چون بیشترین مقدار انرژی در کف دو دست است.ما وقتی یه جایی از بدن مون درد می گیره، روش دست میزاریم و بعدش هم درد مون آروم میشه.
در حقیقت خودمون داریم به خودمون انرژی میدیم، بدون اینکه متوجه بشیم! در آمریکا یه عده نوزادانی رو انتخاب کردن و به مادرها شون گفتن که روزانه حداقل 20 دقیقه این بچه ها رو نوازش کنید. بچه هایی که نوازش میشدن نفخ شکمشون، بی تابی هاشون، چیزهایی که بچه های کوچک رو در این سن اذیت میکنه و باعث گریه شون میشه، به شدت کمتر از بقیه بچه ها شد!
دوستان بچه هایی که زود به دنیا میان رو میگن "نارس" و این بچه ها رو میزارن توی دستگاه تا به رشد مطلوبی برسن و زنده بمونن. اما متاسفانه بیشتر این بچه ها می میرند!
در آمریکا تحقیق جالبی شد، از مادران بچه های نارس خواستند که روزانه در کنار محفظه ی شیشه ای قرار بگیرند و از سوراخ هایی که در محفظه وجود داره سر و بدن بچه شون رو نوازش کنن. نتیجه تحقیق نشون داد که مرگ و میر بچه های نارسی که توسط مادرشون نوازش میشدن فوق العاده کمتر از بچه های نارسی بود که نوازش نمی شدند! چرا؟ چون این بچه ها انرژی مثبت رو از طریق دست های مادرانشون دریافت می کردن. و این قضیه به صورت کاملا علمی اثبات شده که نوازش سر کودکان در رشد مغز اون ها شدیدا تاثیر مثبت دارد.ناشکر نباشیدهمیشه در فکر بهترین ها باشید و برای خود و جامعه خود آنها را بخواهید ولی ناشکر نباشید. اگر فکر مى‌کنید درس خواندن سخت است، به این بچه نگاه کنید
هرگاه احساس کردید که دیگر باید تسلیم شوید، به این مرد فکر کنید
اگر فکر مى‌کنید کارتان سخت است، به این مرد نگاه کنید
اگر از سیستم حمل و نقل گله دارید، به این‌ها نگاه کنید
اگر فکر مى‌کنید جامعه با شما رفتارى ناعادلانه دارد، به این پیر زن نگاه کنید
اگر فکر مى‌کنید حقوقتان کم است، پس این دختر بچه چه بگوید؟
اگر فکر مى‌کنید دوستان زیادى ندارید ... از زندگى لذت ببرید، همان‌گونه که هست و همان‌گونه که پیش مى‌آید ما از خیلى‌ها خوشبخت‌تریم بسیارى چیزها در زندگى هستند که چشم شما را به خود جلب مى‌کنند اما چیزهاى کمى هستند که این کار را با قلب شما مى‌کنند ... دنبال آن‌ها باشید مراحل رسیدن به خواسته ها تو بخشی ازوجود خداهستی :
شما بخش خاصی ازجوهره خداهستید چرا ازاصالت وجود خود غافلید؟ چرافکرنمی کنیدکه ازکجا آمدید وبه کجا میرید ؟ تصورکنیدکه اگربه طورکامل ازملکوتی که درذات خود دارید آگاه بودید باچه تغییرعمده وبنیادی درزندگیتون روبرومی شدید .همیشه می تو نیم باخوندن دعاو انجام فرایض مذهبی خواسته خود رو ازخدا تقاضاکنیم .وقتی بامشکلاتی مواجه میشید که ازتوان شماخارجه و وقتی این باور رو داشته باشید که خداوندکنارشماست هیچوقت دچااضطراب ودستپاچگی نمیشید. باید درهمه حال بیادداشته باشیم که خداوند ازرگ های گردنمان به مانزدیکتره .همیشه به مالطف داره ولحظه ای مارو به خودمان وانمی گذاره باید اعتقاد داشته باشیم که خداوند صلاح ما را بهتراز خود ما می دونه چه بسا چیزهایی برمبنای احساسات ماتنظیم شده وازدوراندیشی لازم برخوردارنیست ولی وقتی به لطف وحکمت خدااعتماد داشته باشیم به اتفاقات زندگی بادیدی بازترنگاه می کنیم وهمیشه تسلیم رضای خداوند میشیم وتسلیم شدن برای خدا رو انتخاب می کنیم . هرکس برخداوندتوکل کند خداونداورابس است پس همیشه باخودت بگو" توکلت علی الحی الذی لایموت " .

همیشه به آینده درخشان وروشن امیدوارباش :
مهم نیست درکجائید چه می کنید ودرچه شرایطی قرارگرفتید مهم اینه است که هیچ وقت اجازه ندید چیزی یا کسی اشتیاق سوزان برای دستیابی به موفقیت درونتون رو خاموش کند. هیچوقت انتظارنداشته باشید که خیلی فوری نتیجه کارها وزحماتتان راببینید درسته که میل به دستیابی هرچه سریعتر به آرزو درنهاد بشر وجود داره اما باید اندکی تعدیل بشه .درامرموفقیت محوریت باخودتونه. تاشمانخواهید علی رغم هرگونه امکاناتی هیچ اتفاقی نمی افتد .بهتره فراموش نکنیم که انسانهای بزرگ عادت های بزرگتری نیزدارند .کافیه نگاهی اجمالی به پیرامون وزندگی شخصیت های بزرگ وبرترداشته باشیم تامتوجه این اصل طلایی بشیم که انضباط وسخت کوشی اولین شاخصه زندگی انسانهای بزرگه.اونها هرگز زمان رو ازدست نمی دهند به خوبی میدونند که درچه شرایطی واقع شده وچه باید بکنند . نکته بعدی قاعده ای است که میگه اگربدون چشمداشت به دیگران خدمت کنید یادرجهت مثبتی شروع به فعالیت نمایید قطعا درروزی وجایی که انتظارش راندارید وکمانش رانمی کنید نتیجه اش به شما بازگردانده خواهدشد .این وعده خداونداست که بندگانش رو ازراه هایی که گمانش رانمی برند روزی می ده بنابراین مطمئن باش هیچ تلاشی گم نمی شود درست همانند بذری که درزمین کاشته می شود بسته به نوع وگونه اش زمان لازمه تا به باربنشینه. تماس ها وارتباط های مختلف نیز همین گونه اند وهرکدوم باطی شدن زمان لازم به مرحله فایده خواهند رسید .همنشینی باانسان های شاد وخوشبین ومصمم وپرانرژی طبیعتا شماراباخودهمسو کرده و رویتان تاثیرخواهد گذاشت روشهای آرام سازی ذهن
با رعایت توصیه‌هایی بسیار ساده می‌توانید همواره زندگی سالم و شادابی داشته باشید. این توصیه‌ها می‌تواند برای هر سن و سالی مفید باشد. به یاد داشته باشید که هیچ وقت برای اصلاح و بهبود روش زندگی دیر نیست. زمانی که دچار استرش یا اضطراب و دلشوره می‌شوید اقدامات زیر را انجام دهید:
- درخواست کمک از دیگران در صورت نیاز
- مشغول شدن به انجام کاری ترجیحا کار مورد علاقه مانند کتاب خواندن، باغبانی و …
- صحبت کردن با دوستان و اقوام و دیدار با دوستان و آشنایان
- خارج شدن از خانه برای مدت کوتاه و یا قدم زدن در پارک
- ورزش کردن
- انجام تمرینات آرام سازی: در این تمرین، عضلات به ترتیب از سر به طرف پا یا برعکس سفت می‌شود ۱۰ تا ۱۵ ثانیه در این حالت نگه داشته و بعد به آرامی شل می‌شود. این سفت و شل شدن عضلات تاثیر خوبی بر آرامش ذهن می‌گذارد.
روش تمرینات آرام‌سازی
- ابتدا به یک مکان خلوت بروید، روی صندلی بنشینید و پشت خود را صاف نگه دارید. کف پاها را روی زمین بگذارید و دست‌ها را روی ران قرار دهید.
- ابروها را تا جایی که می‌توانید به طرف بالا بکشید و در این حالت نگه دارید و سپس به آهستگی رها کنید.
- چشم‌ها را محکم ببندید و پلک‌ها را روی هم فشار دهید و در این حالت نگه دارید.سپس به آهستگی چشم‌ها را باز کنید.
- زبان خود را به سقف دهان فشار دهید آن را چند ثانیه نگه دارید و سپس به آهستگی رها کنید.
- لب‌ها را به هم فشار دهید و چروک کنید. چند ثانیه نگه دارید و سپس به آهستگی رها کنید.
- شانه‌ها را بالا بکشید و سفت نگه دارید و سپس به آهستگی رها کنید.
- دست راست را مشت کنید و ساعد را روی بازو خم کنید و محکم فشار دهید. در این حالت نگه دارید و سپس به آهستگی رها کنید. این حرکت را با دست چپ نیز انجام دهید. یک نفس عمیق بکشید و ریه خود را از هوا پر کنید و نفس خود را حبس کنید و در این حالت به شکم خود فشار آورید. سپس به آهستگی نفس خود را بیرون دهید و ریه را کاملا خالی کنید.
- کتف‌ها را تا جایی که می‌توانید به عقب ببرید و فشار دهید و در این حالت سفت نگه دارید، سپس به آرامی رها کنید.
- پای راست را صاف نگه دارید و پنجه پا را به طرف بیرون بکشید و در این حالت نگه دارید. بعد پنجه پا را به طرف خود خم کنید و پا را سفت در این حالت نگه دارید. سپس به آهستگی پا را زمین بگذارید. این حرکت را با پای چپ تکرار کنید.
- زانوی راست را خم کنید و ران را تا جایی که می‌توانید بالا بیاورید و سفت نگه دارید، سپس به آهستگی پا را زمین بگذارید. این حرکت را با پای چپ تکرار کنید.
این تمرینات را روزی یک تا دو بار انجام دهید.
قانون جذب یا Law of Attraction (میل به اهداف)
قانون جذب یکی از سلسله قوانینی است که بر زندگی ما جاری بوده ولی بسیاری از افراد از آن بی‏خبرند. همانند قانون جاذبه زمین که تا قبل از آنکه نیوتن آنرا کشف کند هیچ کس از آن خبری نداشت اما آن قانون به قوت خود بر طبیعت جاری بود. قانون جذب بر زندگی ما جاری و ساری است چه بدانیم و چه ندانیم، ما از آن استفاده می‏کنیم به صورت خودآگاه یا ناخودآگاه ولی چه بهتر که آنرا بشناسیم و اهداف خود را طبق این قانون برنامه‏ریزی کنیم. پیشینیان ما از این قانون در زندگی خود استفاده می‏کرده‏اند بدون آنکه از آن خبری داشته باشند و به صورت ناخودآگاه خواسته‏ های خود را برآورده شده می‏دیدند پس ما هم می‏توانیم به راحتی از این قانون در زندگی خود کمک بگیریم. قانون جذب می‏گوید :هر فکر و نیتی که ما در ذهن و دلمان می‏گذرانیم دارای انرژی است پس ما با فکر کردن و نیت کردن در ذهن و دل، یک پرتو انرژی به کائنات ساتع می‏نماییم که آن انرژی به صورت تجسم یافته به ما بازخواهد گشت و ما در واقع شکل تجسم یافته و مادی آن انرژی (فکر و نیت) را جذب می‏کنیم. به عبارت ساده تر: هرآنچه که ما تصور کنیم، آنرا تجسم یاقته (به شکل مادی) خواهیم داشت. (=عینیت یافتن ذهنیات) و یا هر آنچه که در مورد آن فکر کنیم، آنرا به زندگی خود وارد کرده‏ایم؛ تمرکز بیشتر، ورود آن به زندگی قطعی‏تر. اما کیفیت شکل تجسم یافتۀ آنچه که ما تصورش را کرده بودیم بستگی به شدت تمرکز و توجه ما به نیت و خواسته‏مان دارد. به عنوان مثال اگر ما خواهان یک عدد دوچرخه هستیم، بسته به میزان توجه ما به خواسته‏مان، یعنی در طول روز دنبال آن بودن و پی آنرا از دوست و آشنا گرفتن، خریدن آن، شکل آنرا ترسیم کردن و خیابانها را با آن دور زدن و تمیز کردن آن و …آنرا به شکل بهتر و کاملتر – یا حتی سریعتر – جذب می‏کنیم. چگونه جذب کنیم؟ اینکه چگونه می‏توان خواسته‏ها و نیات را با کمک این قانون برآورد و در واقع آنها را جذب کرد خود ساعتها جای بحث و گفتگو توسط افراد متخصص و صابنظر دارد که در این پست به ۴ مورد کلی اشاره می‏شود اما به زودی در پستی با مضمون “چگونه جذب کنیم و هدف گزینی و دستیابی به اهداف” به طور کامل مطرح خواهد شد. ۱ – دقیقا بدانیم چه می‏خواهیم (با جزئیات و مختصات). ۲ – از کائنات خواستۀ خود را بخواهیم. ۳ – چنان رفتار کنیم که گویا هم اکنون و مدتی است که این خواسته برآورده شده است. ۴ – آمادۀ دریافت خواستۀ خود باشیم و خواسته را بحال خود رها کنیم (وابسته نشویم). چه چیزهایی در روند قانون جذب تاثیرگذارند؟ چندین عامل وجود دارد که بر رویۀ جذب خواسته‏ها و نیات ما تاثیرگذارند و در اینجا به چند مورد آن اشاره می‏نمایم. ۱ – اعتقاد کامل به قانون جذب و قدرت فکر: به این معنا که هر چقدر اعتقاد ما به این قانون عمقی‏تر و شدیدتر باشد، روند نیل به اهداف و خواسته‏ها سریعتر و با کیفیت‏تر بوده و باعث برانگیختن کمک کائنات می‏شویم. ۲ – اعتقاد به اینکه در این هستی هرشخصی و هرچیزی در روند نیل به اهداف و خواسته‏ها به کمک ما می‏آیند : این مسئله خیلی مهم است. وقتی ما بدانیم که از لحظه‏ای که سرمان را از بالشت جدا می‏کنیم تمام هستی منتظر ارادۀ ماست تا به کمکمان بیاید، خیلی بهتر جذب می‏کنیم. اصلا باید مطمئن باشیم که تمام کائنات دوست دارند که ما به خواستۀ مثبتمان برسیم. هیچ چیزی و هیچ شخصی و هیچ جریانی نیست که در جهت مخالف ما حرکت کند. مخالفت‏های سطحی هم در جریان موافق ما هستند. برای مثال حتی کلاغ روی درخت هم به ما کمک می‏کند تا کاغذ آگهی فروش اقساطی دوچرخه را برایمان پایین بیندازد. حتی همسایه‏ای که عمری با او مشاجره داشته‏ایم نیز یک روز دوچرخه‏اش را به خاطر گم کردن کلیدش در خانۀ ما ‏می‏گذارد… ۳ – نیت و هدف ما باید مثبت و در جهتی بوده که به ضرر کائنات نباشد : این قسمت نیاز به توضیح خاصی ندارد ولی برای مثال ما به ندرت خواستۀ دزدی بانک سر کوچه را با کمک قانون جذب طلب می‏کنیم! ۴ – خالق کائنات را فراموش نکنیم : بعضی اوقات ما به شدت مطمئنیم که فقط و فقط باید به خواسته‏ای که مد نظرمان بوده برسیم اما می‏بینیم که خواستۀ خود را به نوعی دیگر دریافت نموده‏ایم. مثلا به جای دوچرخه سه چرخه گیرمان آمد و یا یک موتورسیکلت که این قضیه به صلاح ما شکل خواهد گرفت ( تشخیص خالق کائنات و او که بهتر از هرکسی خیر و شر ما را می‏داند).

انرژی مثبت در صحبت کردن
نحوه تکلم انسانها بیانگر نحوه تفکر آنهاست. مثبت بیندیشیم و مثبت بگوییم تا انرژی مثبت خود را به دیگران منتقل کنیم.


- بگوییم ازاینکه وقتتون رو در اختیارم گذاشتید ممنون ...
نگوییم ببخشید مزاحمتون شدم !
- بگوییم طول میکشه تا یاد بگیری ...
نگوییم هیچ وقت یاد نمیگیری !
- بگوییم مسئله دارم ...
نگوییم مشکل دارم !
- بگوییم مسئله رو خودم حل میکنم ...
نگوییم مسئله به تو ربطی نداره !
- بگوییم شاد و پر انرژی باشید ...
نگوییم خسته نباشید !
- بگوییم این کار را بعدا انجام میدهم ...
نگوییم دچار یاس شدم !
- بگوییم صد در صد خواهد شد ...
نگوییم ای کاش میشد !
- بگوییم حتما موفق میشوی ...
نگوییم موفق میشوی !
- بگوییم عالی هستم ...
نگوییم خوب هستم ! اولین قانون طبیعت این است که تو از هر چه هراس داشته باشی همان را به طرف خودت جلب میکنی. هیجان قدرتی دارد که جذب میکند . تو از هر چه شدیدا بترسی آن را تجربه خواهی کرد . مثلا حیوان فورا متوجه میشود که تو از او وحشت داری. هیچکدام از این ها تصادفی اتفاق نمی افتد . تصادفی در عالم هستی وجود ندارد. هیجان انرژی در حرکت است. وقتی تو انرژی را جا به جا می کنی انرژی ایجاد میکنی. اگر به اندازه کافی انرژی جا به جا کنی ماده به وجود می آوری . ماده انرژی متراکم است که جا به جا شده و به آن فشار وارد شده است. فکر انرژی خالص است . هر فکری که تو اکنون داری یا قبلا داشتی یا در آینده خواهی داشت خلاق است. انرژی حاصل از فکر هرگز نمی میرد .این انرژی از فکر تو و ذهن تو وارد عالم هستی می شود و برای ابد ادامه پیدا می کند. همه افکار به هم مربوط هستند. افکار با هم تلاقی پیدا می کنند. در مسیر اعجاب انگیزی از انرژی با هم تقاطع پیدا می کنند و نقش بدیع و زیبایی از پیچیدگیهای غیر قابل باور به وجود می آورند. همات طور که دو چیز مشابه همدیگر را جذب می کنند دو انرژی مشابه هم یکدیگر را جذب می کنند .و توده ای از انرژی مشابه به وجود می آورند. بنابراین حتی افراد معمولی اگر فکرشان(دعا. امید. آرزو . .رویا .ترس) به اندازه کافی قوی باشد میتوانند نتایج شگفت انگیزی را به وجود آورند. زندگی نمیتواند به هیچ طریق دیگری خودش را نشان دهد جز آن طریقی که تو تصور میکنی خودش را نشان خواهد داد .تو با فکر کردن خلق می کنی. پس همیشه به بهترینها فکر کن جدب ثروت سلامتی آکواریوم استفاده کنید تا انرژی مثبت موجود در خانه یا محل کارتان را تقویت کند و ثروت و سلامتی بیشتری را به سمت شما جذب نماید. محل قرارگرفتن آکواریوم بهترین مکان قرار گرفتن آکواریوم در هر محیط، اعم از منزل یا محل کار جنوب شرقی یا همان محل ثروت و فراوانی از نظر فنگ شویی می باشد . این مکان هر دو ناحیه جنوب (شهرت) و شرق (سلامتی و خانواده) بر اساس منطقه بندی فنگ شویی را به همراه دارد. بر اساس این سبک آکواریوم ها شادی آفرینند. آنها ترکیبی هماهنگ از چندین عامل افزایش ثروت و همچنین هر پنج عنصر اصلی فنگ شویی را دارا می باشند که در کمتر موردی پیدا می شودآب آکواریوم به عنوان عنصر آب گیاهان آکواریوم به عنوان عنصر چوب شن کف آکواریوم و سنگ های کوچک دکوری به عنوان عنصر زمین ماهیهای زرد،نارنجی،قرمز آکواریوم و نور آن به عنوان عنصر آتش سازه آکواریوم به عنوان عنصر فلز روش های زندگی شادتر همه ما میدونیم برای اثربخش بودن قوانین راز در زندگی بایستی زمینه اون فراهم بشه و اون چیزی نیست جز وجود عشق، احساس رضایت دورنی، مثبت بودن و مثبت فکر کردن، دوری از عوامل منفی، شاد بودن و اعتماد کامل به خداوند و شکرگذاری برای همه داشته ها و برکاتی که در زندگی داریم. به همین جهت برای ورود به حیطه قوانین راز و عملکرد مطلوب اون نیاز به ایجاد اون زمینه ها در خودمون و زندگیمون داریم.امیدوارم همیشه شاد باشید دوازده روش برای زندگی شادتر
خـوشحالی یک وضعیت خاص ذهـنـی اسـت. هـر فـردی درزنـدگی خـود روزهـایی را تجربه نموده که برایش خوشایندنبوده است. اما ناخرسندی مزمن میتواند سلامتی، شغل و روابط شما را تحت تاثیر قرار دهد.بجزهـرگونه مشکـلات پزشکی یا افسردگی های بلندمـدت که نیازمند تجویزهای طبی و مساعدت حرفه ای می باشند، می توانـیـد مـیزان خوشحالی خود را کنترل نمایید. بـه خـوشـحال بـودن فـکر کـنـیــد تا احساس و ظاهر بهتری بدست آورید. دراین قسمت نکته های وجود دارند که شما را در این کار یاری می نمایند:
۱- خوش بین باشید بـه زنـدگی با دیـدی مثـبـت نگـاه کـنـید تـا خـود را بـه دلیل احساس انرژی و خوشحالی بسیار زیادی کـه نصیبتان خواهـد شد، متعجب سازید. بـه یاد داشته باشید که افراد شاد و مثبت بیشتر می توانند دیگران را مجذوب خود کنند.
۲- دید وسیعی داشته باشید اجازه ندهید مسائل کوچک شما را آشفته نمایـد. بـرای رسیـدن بـه هـدف خـود پـایدار و مـقاوم باشید، خـواه آن هـدف ریاست، پرداخت رهن و یا یک ازدواج طولانی مدت باشد.در ایـن راه بـا موانـعی مواجه خواهید شد؛ به سرانجام و پـاداش تلاشـتان فکر کـرده و از ناخرسندی بخاطر مسائل کم اهمیت دوری نمایید.
۳- سپاسگزار باشید از دیگران قدردانی کنید. از همکار خود بخاطر کمکش بشما تشکر کرده و بدلیل موفقیت در انـجـام کـارش بـه او تـبریک بـگویید. به شخص درمانده ای کـه در خـیـابان از مـقـابـلـش رد میشوید، چند سکه کمک نموده و از اینکه زندگی مسرت بخشی دارید شکرگزار باشید.
۴- از زندگی لذت ببرید به کارهایی مبادرت نمایید که از انجام دادن آنها لذت میبرید: اتومبیلتان را بـشوییـد، بـه برخی تعمیرات جزئی در منزل بپردازید، تلویزیون تماشا کنـیـد، خرید بروید. برای خود یک اولویت قائل شده و آنچه را که دوست دارید انجام دهید.
۵- از جسم خود مراقبت نمایید خوب بخورید و ورزش کنید. به باشگاه رفته و کمی بدوید یـا در یـک بازی ورزشی شرکت کنید. هـمراهی نمودن یـک تـیم به عنـوان یـک عضـو و بیرون رفتن با هم تیمی ها بعد از بازی، برای جسم و فکر شما مفید خواهد بود.
۶- برنامه های خود را تغییر دهید برنامه های روزانه خود را عوض نموده تا انرژی جـدیدی پیدا کنید. مرز مشخصی بین کار و تـفریح ایـجاد نـمایید. بـرای فـعالیتهای ســرگرم کننده و یا تفکر در محیطی آرام از خانه خارج شوید.
۷- با مردم در تماس باشید آیا بخاطر می آورید زمانـی کـه یک دوست قدیمی بطور غیر منتظره با شما تماس گرفت چه احساسی داشتید؟ برای یکی از آشنایان ایمیلی ارسال نمـوده یا با افراد فامیل و یا دوستان قدیمی خود تماس گرفته و از حال آنها باخبر شوید.
۸- خـــــــلاق باشید این ممکن است شـامـل کـاردسـتـی، باز سازی، نقاشی، ترسیم کاریکاتور، نویسندگی و یا حتی باغداری باشد. مهم نیست که چــقدر مشغله داشته باشید ، اگـر زمـانی را برای انـجـام فـعـالیت های خلاق اختصاص دهید، احساسی شادتر و سالم تر خواهید نمود.
۹- برای خود همدمی پیدا کنید تقسیم نمـودن تجربیات با کسی که به او عشق می ورزید، خوشحالی شما را افزایش خـواهـد داد. عـشـق مـطلق باعث بوجود آمدن احـسـاس امنیت، رضایت و شادمانی در شما می گردد.
۱۰- با کسی صحبت نمایید یکی از دوستان خود را برای هم صحبتی و بیان احساسات و عقاید خود انتـخـاب کـنید.او در مـورد شما قضاوت ننموده و مشکلات شما را حل نخـواهد کرد. وی بـه حـرفهایـتـان گوش می دهد چرا که می داند شما نیز همین کار را برایش انجام خواهید داد.
۱۱- تخــــــیل کنید آرزوها و بلند پـروازی های خود را یادداشت نموده و به تدریج آنها را واقعیت بخشید آنگاه همیشه چـیزهایی بـرای انــتظار کشیدن، و جایی برای متمرکز کردن انرژی خود خواهید داشت.
۱۲- بخشنده باشید شاید زمان آن فرا رسیده باشد که کسـی ( یـا خودتان ) را بخاطر چیزی که اتفاق افتاده و یا گفتـه شـده مـورد بـخشایـش قـرار دهــید. اتفاقات و اشتباهات گذشته را پـذیرفته و فراموش کنید. بدانید که نمیـتوانید زمان را بـه عـقب برگردانید.شادمانی خود را با از یاد بردن نومیدی ها و شکستهای گذشته دوباره بدست آورید. در دنـیای واقعی نمی توانیم از دیگران انتظار داشته باشیم تا برای ما شادمانـی ایـجـاد کنند. خوشحالی حالتی از ذهن است که کاملا میتواند تحت کنترل شما باشد. محیط پیرامون خود را به گونه ای مهیا سازید که فرصتـهایـی بـرای شناختن و لذت بردن از جنبه های مثبت و خوشایند زندگی را فراهم آورد. برای شاد بودن تلاش کنید.
عالی ترین هدف خلفت هر لحظه به سفر ابدی ات نزدیکتر میشوی
به جان خودت بیفت خودت خودت را بساز
باید بتونی قبل از مرگ
لایق ملاقات خدا بشی ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ نفرین دامـن خـودت رو مـیگـیـره - نفرت و کینه وقـتـی کــسـی رو نفرین مـی کـنی - شـایـد داری خـودت رو نفرین مـی کـنی از خدا عـاجـزانـه مـیـخـوای خطاهای خـودت رو بـبـخـشـه و بـه هـیـچ وجـه عـذابــت نکــنـه امـا خودت بـنـده هاش رو لعـنت می کـنی و عـلاقـه داری بخاطر اشتباهشون به شـدت عـذاب شوند اگـه بـنـده هـای خـطـاکـار خـدا رو نـفـریـن کـنـی بـا خـطـاهـای خـودت بـا هـمـیـن خـشـونـت بـرخـورد مـیـشـه و اگـر بـبـخـشـی خـدا رو بـخـشـنـده تـر خـواهـی یـافـت ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ آدمک های اطـرافـت رو خـودت خلق مـی کـنـی کردار ناپـسند تـو ، وقـتـی بـسـوی تـو بـاز می گـردنـد گـاهـی در رفتار اطـرافـیـانـت نـمـود پـیـدا می کـنـنـد یـعـنـی در شـخـصـیـت اون هـا مـتـجـلـی مـیـشـونـد یکـدفـعـه خـدمـتکـار مـنـزلـت تـبـدیـل بـه یک خـون آشـام مـیـشـه و مـثـل مـامـور جهـنـم کـه مـامـوریـت خـاصـی داره بــا چـاقـو بـه جـونـت می افـتـه یـا هـمـسـایـه ات در یک اتـفـاق سـاده - دشـمـنـت مـیـشـه و مـثـل مـامـور جـهـنـم کـه مـامـوریـت خـاصی داره یک عـمـر آزارت مـیـده یـا یک هـمـسـر بـی اخـلاق وارد زنـدگـیـت مـیـشـه و روزگارت رو سـیـاه مـیـکـنـه آگـاه بـاش خالـق رفـتـار آدمک هـای اطـرافـت کـسـی نـیـسـت جـز کردار خـودت ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ پـشـت پـرده دنیا کـیـه ؟ مـیـتـونـی بگی سیل خونه اش رو ویران کـرد - یـا بگی خـدا بـوسـیـلـه سیل خونه اش رو ویران کرد مـیـتـونـی بگـی کائنات از طـرف انـتـقـام گـرفـت یـا بگی خـدا بـوسـیـلـه کائنات ازش انتقام گرفـت چـون کـائـنـات هـم مـخـلـوق و ابـزار خـداسـت مـیـتـونـی بگـی فـلان اتـفـاق بـدادش رسـیـد - مـیـتـونـی بگی خـدا بـوسـیـلـه فـلان اتـفـاق بـدادش رسـیـد مــیـتـونـی بگـی انرژی منفی در زنـدگـیـشـه - یـا بگـی بـخاطـر ظـلـمـش ، چوب خدا تـو زنـدگـیـشـه مـیـتـونـی بگـی ماشین زد تـوی کـمـرش - یـا بگی خـدا زد تـوی کـمـرش ( بـوسـیـلـه مـاشـیـن ) نقش خالق عالم رو ــــ در جهانی که آفریده ، نادیده نگـیـر ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ صـیـد در دسـتـرس تـو پـیـر مـرد هـمـسـایـه کـه مـرگـش فـرا رسـیـده ، راه دیگـه ای نـداره جـز ایـنکـه ۵۰ مـلـیـون تـومان پول نـقـد رو که بـایـد بـه فـرزنـدش “که در خارجه” بـده بـه تـو امانـت بـده تـا فـرزنـدش بـیـاد و از تـو بگـیـره چـیـزی رو که بـاورت نـمـیـشـد بـدست بـیـاری در یک اتـفـاق کـه اصلا اتـفـاقـی نـیـسـت و کاملا حساب شـده اسـت در دستـرس تـو قـرار مـیگـیـره تـا آزمـایـش بـشـی تـا میزان ارزش خودت رو به خدا نـشـون بـدی الـبـتـه شایـد هـم موفق بـشـی در اون صورت مـیـتـونـی انتظار یک عـمـر آرامـش خاطر رو ، از روزگار داشته بـاشی این آیه با معـنا رو بخون خدا شما را به چیزی از صید ، که در دسترستان قرار میدهد می آزماید “ تا معـلوم کـنـد “ چه کسی در باطن از خدا میترسد ( نه به زبان )

 



ادامه مطلب

شنبه 3 اسفند 1392برچسب:,

|
 

صفحه قبل 1 ... 15 16 17 18 19 ... 20 صفحه بعد

روش عالی برای لاغر شدن

25 ترفند برای لاغر شدن !

 

۱) هر روز ۵ وعده غذا میل کنید(۳  وعده کامل و ۲ وعده میان وعده صبح تا ظهر و ظهر تا شب. در این صورت متابولیسم بدن  افزایش یافته و کالری ها سوخته می شود.)

 

 

 

۲) وقتی احساس کردید که اشتهایتان برطرف شده است، از روی  میز بلند شوید، در این صورت شما معده خود را آموزش می دهید که به یک چاه بدون انتها  تبدیل نشود.

 

 

 

۳) غذایتان را با سبزیجاتی مثل جعفری، ترخون و آویشن  مخلوط کنید و با چاشنی های خوشبویی مثل پیاز، سیر، لیمو، سرکه یا ادویه هایی مثل  زعفران، دارچین و کاری آن را میل کنید.

 

 

 

۴) گوشت و ماهی باید در کباب پز پخته شوند و با کمی روغن و مواد معطر آب پز  شوند.

 

 

 

۵) از برنامه غذایی تان، مواد غذایی شور را حذف  کنید(پنیر، گوشت و ماهی دودی…)

 

 

 

۶) یک لیوان آب پرتقال، لیمو، گریپ فروت و… قبل از غذا میل کنید. آزمایش  نشان می دهد که این موضوع به حفظ اندام کمک می کند زیرا دستگاه گوارش را آرام کرده  اشتها را کاهش می دهد.

 

 

 

۷) خوردن سبزیجات به صورت خام ضروریست، خصوصاً کاهو، پیاز، رازیانه،  مارچوبه، کدوحلوایی، لوبیازمینی، فلفل و قارچ.

 

 

 

۸) به مقدار زیاد آب بنوشید، زیرا سموم زائد بدن و  باقیمانده نمک موجود در بدن را دفع می کند. بهتر است یک لیوان آب قبل از خواب  نوشیده شود، زیرا اسید اوریک بدن را رقیق می کند. همچنین هر روز صبح بلافاصله بعد  از بیداری، خوردن یک لیوان آب برای مبارزه با یبوست ضروری است.

 

 

 

۹) برای پختن سبزیجات از زودپز استفاده کنید، زیرا طعم و رنگ و بوی آنها را  حفظ می کند.

 

 

 

۱۰) اگر در حال عبور از یک بحران هستید، سعی کنید  یخچال خودتان را با مواد غذایی کم کالری پر کنید.

 

 

 


 

اگر می‌خواهید وزنتان را کاهش دهید بهتر است بدانید که فقط با کم خوردن این کار میسر نمی‌شود بلکه می‌توانید با افزودن برخی از مواد خوراکی موثر، وزن خود را بیشتر و سریعتر کم کنید.

 

کارشناسان تغذیه در این مقاله جدید ۱۰ ماده خوراکی را معرفی کرده‌اند که اگر آنها را به رژیم غذایی روزانه خود اضافه کنید موفق می‌شوید تا چند کیلو اضافه وزن خود را کاهش دهید و زودتر لاغر شوید.

 

در این مقاله که در مجله تغذیه به چاپ رسیده فهرست این ۱۰ ماده معجزه‌گر منتشر شده است:

 

 

 

فلفل تند افزودن مقداری فلفل تند به غذای روزانه به کم کردن وزن کمک می‌کند. مطالعات نشان می‌دهد که اگر در هنگام صبح یک صبحانه تند و فلفلی را انتخاب کنید در وعده ناهار حجم غذای کمتری را تهیه کرده و می‌خورید. به نظر می‌رسد ماده موجود در فلفل تند و قرمز موسوم به « کاپسایسین » این تاثیر را بر جای می‌گذارد. بررسی‌ها نشان می‌دهد که این ماده در واقع اشتها را کاهش می‌دهد. به گفته کارشناسان؛ تخم مرغ فلفلی در وعده غذایی صبحانه می‌تواند گزینه مناسبی برای این منظور باشد.

 

 

 

گریپ فروت کارشناسان در آزمایشات خود دریافته‌اند که خوردن نصف میوه گریب فروت قبل از هر وعده غذایی و یا نوشیدن آب این میوه سه نوبت در روز می‌تواند به کاهش وزن کمک کند. این میوه سحرآمیز حاوی فیتو موادشیمیایی است که باعث کاهش میزان انسولین می‌شوند و بدن را ترغیب می‌کنند که به جای ذخیره چربی، کالری‌ها را سوزانده و به انرژی تبدیل کند.

 

 

 

دارچین این ادویه مفید و بی‌نظیر نه تنها به کاهش وزن کمک می‌کند بلکه خواص بسیار دیگری نیز برای سلامتی دارد. این ادویه روی ترشحات انسولینی تاثیر می‌گذارد. بعلاوه برای بهره‌مندشدن از مزایای دارچین نیازی به مصرف مقدار زیاد آن نیست بلکه با خوردن مقادیر بسیار کمی می‌توان از این خواص سودمند بهره‌مند شد. مطالعات نشان می‌دهد که مصرف فقط یک چهارم قاشق چایخوری دارچین در روزبرای پایین آوردن قندخون، کلسترول و چربی تری گلیسیرید کافی است.

 

 

 

چای رازیانه رازیانه نیز علاوه بر کمک به کاهش وزن مزایای بسیاری برای بدن دارد. رازیانه نیز علاوه بر کمک به کاهش وزن مزایای بسیاری برای بدن دارد. این گیاه منبع غنی از املاحی چون پتاسیم، منگنز و کلسیم و همچنین ویتامین‌های B و C است. اما در مورد کاهش وزن این گیاه تاثیر دوگانه دارد به طوری که هم اشتها را کاهش می‌دهد و هم متابولیسم و سوخت وساز مواد غذایی را در بدن افزایش می‌دهد که هر دو فرآیند برای از دست دادن وزن اضافی مفید هستند.

 

 

 

سالاد مصرف سالاد حاوی کالری اندک قبل از خوردن هر وعده غذایی به کاهش وزن کمک می‌کند. در واقع سالاد پیش از غذا حجم زیادی از معده را پر می‌کند و باعث می‌شود که زودتر احساس سیری کنید که به این ترتیب از حجم غذایتان کاسته می‌شود.

 

 

 

چای سبز این نوشیدنی اثرات مطلوب چندگانه روی بدن دارد. مطالعات نشان می‌دهد کهنوشیدن ۵ فنجان چای سبز در روز کمک می‌کند که وزنتان را به میزان زیادی کم کنید و نکته جالب اینکه بیشتر این کاهش وزن در ناحیه دور شکم اتفاق می‌افتد.

 

 

 

کرفس این سبزی منبع غنی از فیبر خوراکی و فولیت است که مصرف آن به همراه سالاد یا بعنوان میان وعده برای کم کردن وزن توصیه می‌شود.

 

 

 

عدس این ماده غذایی در عین حال که شما را خوب سیر می‌کند اما معده‌تان را انباشته از کالری نخواهد کرد و البته ارزش غذایی بالایی نیز دارد. اغلب اوقات می‌توان عدس را جایگزین گوشت گرد. عدس هم مانند کرفس حاوی فیبر و فولیت زیاد است کهاحساس سیری را در مصرف کننده ایجاد می‌کند.

 

 

 

شکلات تلخ شکلات تلخ بر خلاف سایر انواع شکلات هم کالری پایین و هم چربی اندکی دارد لذا مصرف آن در طولانی مدت می‌تواند به کاهش وزن کمک کند. بعلاوه شکلات تلخ حاوی مقدار زیادی از انواع آنتی اکسیدان‌هاست که برای بدن مفید هستند. شما می‌توانید از شکلات تلخ بعنوان زرهی برای کاهش وزن در برابر میل شدید به خوردن شکلات و هر نوع شیرینی استفاده کنید.

 

 

 

کونیوآ این خوردنی نوعی غلات اصلی و بومی کشور پرو است. این غلات حاوی پروتئین بالا است و به همین خاطر می‌تواند تا مدت طولانی احساس سیری را در شما نگه دارید. همچنین کربوهیدرات‌های موجود در آن به کندی در بدن آزاد می‌شوند و در نتیجه انرژی را تا مدت طولانی برای بدن تامین می‌کند. با توجه به این مزایا به عنوان یک خوراکی مناسب برای کاهش وزن توصیه می‌شود.

 

 

 

بیست و پنچ ترفند برای لاغر شدن

وزن اضافه بر معمول یا همان چاقی که غالباً ناشی ازکم تحرکی و سوء تغذیه در جهان امروزی است در حال تبدیل به یک معضل اجتماعی است. فراهم شدن وسایل رفاه و پی آمد آن تنبل شدن افراد در انجام بعضی از کارها و کم شدن ترددها از یک طرف و شتاب در امور از جمله

صرف غذا

باعث مشکلات عدیده گوارشی و لاجرم چاقی شده است. عواملی از این دست و عوامل استرس زای دیگر که منجر به اضافه وزن در افراد شده است، آنها را به حل این نقیصه یا بیماری هدایت می کند. پناه بردن به دارو درمانی و یا پرداختن به ورزش و شبه ورزش هایی از جمله حمام سونا و استخر جکوزی، معمول ترین روش هایی است که افراد مبتلا چاقی  به آنها می پردازند.

 

ورزشهای سنگین و کم کردن وزن با عمل از دست دادن آب بدن در زمان کوتاه و پناه بردن به انواع داروها، ممکن است در کوتاه مدت پاسخی رضایت برانگیز به فرد بدهد، اما در درازمدت علاوه بر عودت بیماری، ممکن است مسبب بیماری های دیگر در استخوان ها و مفاصل نیز گردد. بعد روانی چاقی که همانا جامعه گریزی و لاجرم افسردگی است، خطری به مراتب بیشتر از جنبه های جسمی آن دارد. این که چگونه برنامه هایی را در کارهای روزانه مان بگنجانیم که در سایه برنامه معمول و متعارف زندگی مان گم شده، ضمناً در کنترل وزن کمک مان کنند، همان دستورالعملی است که ما به آن ترفند های لاغری می گوییم، اتخاذ چنین روش هایی ارزان، شدنی و مفید است. ۱) هر روز ۵ وعده غذا میل کنید(۳ وعده کامل و ۲ وعده میان وعده صبح تا ظهر و ظهر تا شب. در این صورت متابولیسم بدن افزایش یافته و کالری ها سوخته می شود.) ۲) وقتی احساس کردید که اشتهایتان برطرف شده است، از روی میز بلند شوید، در این صورت شما معده خود را آموزش می دهید که به یک چاه بدون انتها تبدیل نشود. ۳) غذایتان را با سبزیجاتی مثل جعفری، ترخون و آویشن مخلوط کنید و با چاشنی های خوشبویی مثل پیاز، سیر، لیمو، سرکه یا ادویه هایی مثل زعفران، دارچین و کاری آن را میل کنید. ۴) گوشت و ماهی باید در کباب پز پخته شوند و با کمی روغن و مواد معطر آب پز شوند. ۵) از برنامه غذایی تان، مواد غذایی شور را حذف کنید(پنیر، گوشت و ماهی دودی…) ۶) یک لیوان آب پرتقال، لیمو، گریپ فروت و… قبل از غذا میل کنید. آزمایش نشان می دهد که این موضوع به حفظ اندام کمک می کند زیرا دستگاه گوارش را آرام کرده اشتها را کاهش می دهد. ۷) خوردن سبزیجات به صورت خام ضروریست، خصوصاً کاهو، پیاز،

رازیانه

، مارچوبه، کدوحلوایی، لوبیازمینی، فلفل و قارچ. ۸) به مقدار زیاد آب بنوشید، زیرا سموم زائد بدن و باقیمانده نمک موجود در بدن را دفع می کند. بهتر است یک لیوان آب قبل از خواب نوشیده شود، زیرا اسید اوریک بدن را رقیق می کند. همچنین هر روز صبح بلافاصله بعد از بیداری، خوردن یک لیوان آب برای مبارزه با یبوست ضروری است. ۹) برای پختن سبزیجات از زودپز استفاده کنید، زیرا طعم و رنگ و بوی آنها را حفظ می کند. ۱۰) اگر در حال عبور از یک بحران هستید، سعی کنید یخچال خودتان را با مواد غذایی کم کالری پر کنید. ۱۱) از شیرینی ها و مارمالادهای صنعتی و کارخانه ای اجتناب کنید. ۱۲) از غذا خوردنتان لذت ببرید و در حین غذا خوردن سعی کنید آرامش داشته و با نشاط غذا بخورید. ۱۳) تلاش کنید بعد از شام چیزی میل نکنید، زیرا زمان لازم جهت هضم غذا قبل از خواب از میان می رود. ۱۴) بعد از خوردن هر غذا یا در هر موقعیتی پیاده روی کنید و بدانید که پیاده روی تنش و اضطراب را کاهش می دهد. ۱۵) خوردن میوه با پوست، راهی است برای مقابله با یبوست. در این ارتباط می توانید آلبالو، گیلاس، آلو، توت فرنگی، سیب،

انگور

و هلو بخورید. ۱۶) از آسانسور دوری کنید و از پله ها برای رسیدن به خانه یا اداره استفاده کنید. بالا رفتن از پله ها ۱۱۰۰ کالری در ساعت می سوزاند و همچنین ران ها را تقویت می کند. ۱۷) یک ایستگاه قبل از مقصد و یک ایستگاه بعد از مبدأ از اتوبوس سوار یا پیاده شوید. ۱۸) از نوشابه های گازدار اجتناب کنید و به جای آن از آب یا نوشیدنی بدون شکر استفاده کنید. ۱۹) از ماشین شخصی تان کمتر استفاده نموده، به جای آن پیاده طی طریق کنید. ۲۰) در مصرف نمک زیاد روی نکنید، چرا که نمک آب را در نسوج بدن نگاه می دارد. ۲۱) تنبل نباشید و از راه های میان بر و کوتاه برای رسیدن به مقصد خودداری کنید. بهتر است که از راه های طولانی تر استفاده کنید و در زمان تردد صرفه جو نباشید. ۲۲) کالری، پروتئین، چربی، شکر و چیزهایی را که می خورید با هم مقایسه کنید، در این صورت یک رژیم سالم غذایی به دست می آورید. ۲۳) از

غذاها

ی اشتهاآور دوری کنید و به جای آن تا می توانید از میوه یا مواد غذایی کم کالری در نیمروز استفاده کنید. ۲۴) یک روش خوب برای شروع یک روز خوب، انجام حرکات ورزشی به مدت ۲۵ دقیقه است. ۲۵) اگر فرزند کوچک دارید، بهانه خوبی است برای این که هر روز برای قدم زدن با او و رفتن به پارک از خانه خارج شوید. و اگر چنین نیست، شما می توانید از یک دوست و همسایه کمک بگیرید تا در پیاده روی شما را همراهی کند.

۱۷ روش دیگر برای لاغر شدن

نکته 1 -- چه مقدار کالری روزانه باید مصرف کنیم تا چاق نشویم؟

این سوال یک فرمول خیلی ساده دارد؛

1. وزنتان را به پوند (هر پوند= 453 گرم) در 2.2 تقسیم کنید.

2. آنرا در 24 ضرب کنید. (این مقدار کالری است که برای زنده ماندن باید استفاده کنید)

3. با ضرب عددی که در شماره 2 به دست آورده اید در 1.6 می توانید میزان کالری فعالیت خود را به دست آورید. این آن مقدار کالری است که باید روزانه مصرف کنید و چاق هم نخواهید شد. برای کاهش وزن، باید میزان کالری هایی که می سوزانید از مقدار کالری هایی که مصرف می کنید کمتر باشد، حال چه با ورزش کردن باشد چه با کمتر خوردن.

نکته 2 -- ساده ترین راه برای پایین آوردن کلسترول:

1. انگور بخورید. پوست انگور حاوی ترکیبی است که به پایین آوردن کلسترول کمک می کند.

2. سیر بخورید. سیر ماده ای است که به طرز نیرومندی کلسترول را پایین می آورد. همچنین به پایین آوردن فشارخون نیز کمک می کند.

3. در روز دو عدد هویج بخورید. همین به تنهایی کلسترول شما را 10 تا 20 درصد پایین خواهد آورد.

4. حداقل سه بار در هفته پیاده روی 30 دقیقه ای داشته باشید.

نکته 3 – 6 راز لاغری:

همه انسانها در طول زندگی خود یک رژیم غذایی را امتحان می کنند و تقریباً همه آنها در آن شکست می خورند. در دنیای واقعی، برای همه ما دشوار است که به یک رژیم غذایی پایبند بمانیم. آنها که از طریق رژیم غذایی وزن کم میکنند، بعد از مدتی بیشتر از آن وزن از دست رفته را اضافه می کنند. بهترین راه برای دستیابی به کاهش و کنترل وزن ایجاد تغییرات کوچکی در شیوه زندگی تان است.

در زیر به چند راه عالی اشاره می کنیم که به شما کمک میکند بدون هیچگونه رنج و عذاب وزن کم کنید.

1. از خوردن صبحانه غفلت نکنید.

تحقیقات ثابت کرده است که افرادیکه صبحانه می خورند، بیشترین موفقیت را در کنترل وزن خود دارند. خوردن صبحانه قند خون شما را تثبیت کرده، چربی سوزی شما را تقویت کرده و اشتهایتان را سرکوب می کند.

2. کمی طعم به زندگیتان بدهید.

خردل و فلفل قرمز را به برنامه غذاییتان اضافه کنید. همچنین سیر و پیاز را. این موادغذایی حس چشایی شما را ارضاء کرده و باعث می شود کمتر غذا بخورید. و بالاتر از همه اینها، این موادغذایی 45 تا 75 کالری از کالری های مصرفیتان را پس از هر غذا می سوزاند.

3. اشتهایتان را از بین ببرید.

30 دقیقه قبل از غذا، یک خوراک مختصر، سبک و کم کالری بخورید (یک برش طالبی، یک هویج، یک پرتقال، یک گلابی، یک تکه نان گندم کامل و ...). 20 دقیقه طول می کشد تا مغزتان از معده تان پیامی دریافت کند. زمانیکه برای خوردن غذا می نشینید، مغر شما این پیام را دریافت کرده است که دیگر گرسنه نیستید. و با این روش خیلی کمتر غذا خواهید خورد.

4. به موسیقی مناسب گوش کنید.

قبل از اینکه برای خوردن غذا پشت میز بنشینید، موسیقی آرامبخش را روشن کنید. تحقیقات ثابت می کند که با گوش دادن به موسیقی ملایم شما خیلی آرامتر غذا خواهید خورد. کمتر هم غذا خواهید خورد.

5. بلافاصله بعد از خوردن غذا دندانهایتان را مسواک کنید.

مسواک زدن دندانها بعد از خوردن غذا، اشتهایتان را فروخواهد نشاند. چرا؟ به خاطر اینکه خمیردندان نعنایی حس چشایی شما را ارضاء کرده و تمایل کمتری به غذا و تنقلات بیشتر پیدا خواهید کرد.

6. خواب کافی داشته باشید.

خیلی از آدم ها از روی گرسنگی غذا نمی خورند، بلکه از روی خستگی به سمت غذا روی می آورند. پس به جای اینکه 15 دقیقه برای خوردن یک کاسه بستنی وقت بگذارید آن 15 دقیقه را صرف یک استراحت کوتاه کنید. همچنین اطمینان یابید که 7 الی 8 ساعت خواب شب را به طور کامل داشته باشید.

نکته 4 –حرکات کششی:

اگر تصور می کنید که حرکات کششی بهترین راه برای شروع تمریناتتان است، کاملاً در اشتباهید. انجام حرکات کششی روی عضلات سرد ممکن است منجر به آسیب دیدگی شود. مهم نیست که چه ورزشی می خواهید انجام دهید، بهتر است قبل از شروع ابتدا بدنتان را گرم کنید و بعد حرکات کششی را انجام دهید. بهترین روش برای گرم کردن نوع سبکی از همان ورزشی است که می خواهید انجام دهید. مثلاً اگر میخواهید پیاده روی کنید، ورزشتان را با 5-3 دقیقه پیاده روی کند شروع کنید. تمرینات کششی ملایم را نیز بعد از تمریناتتان انجام دهید نه قبل از آن.

نکته 5 – برای متناسب شدن اندامتان هیچوقت دیر نیست.

اگر سنتان بالای 50 سال باشد دلیل بر این نیست که نمی توانید ورزش کنید، حتی اگر هیچوقت در طول عمرتان ورزش نکرده باشید. باوجود سالهای سال زندگی یکجانشینی، هنوز هم می توانید به ورزش و تناسب اندام روی بیاورید. در یک تحقیق مشخص شد افرادیکه در زندگی گذشته خود ندرتاً ورزش می کرده اند، به همان اندازه کسانیکه 10 سال به طور منظم ورزش می کرده اند، می توانند به تناسب اندام دست یابند.

نکته 6 – چرا با بالا رفتن سن کاهش وزن دشوارتر می شود؟

تغییراتی که با بالا رفتن سن در متابولیسم، ساخت بدن، نیازهای غذایی، و میزان فعالیت بدن ایجاد می شود، کاهش وزن را کمی دشوارتر می کند. با بالا رفتن سن، متابولیسم بدن کندتر می شود و بدن کالری کمتری می سوزاند. اما، دلیل دیگر این سوزاندن کمتر کالری، این است که میزان فعالیت ما نیز کاهش می یابد. فعالیت جسمانی و ورزش بدون شک بهترین راه برای مقابله با کند شدن متابولیسم بدن میباشد.

نکته 7 – چه مقدار باید ورزش کنیم تا بدن به چربی سوزی برسد؟

گرچه 15 دقیقه ورزش کمی چربی می سوزاند، به طور کل 30 دقیقه طول می کشد تا بدن به سراع ذخیره چربی های بدن برود. اگر قصد دارید وزنتان را پایین بیاورید، باید 30 دقیقه تمرین با شدت متوسط مثل پیاده روی، را سه روز در هفته در برنامه خود قرار دهید.

نکته 8 – بهترین ورزش برای کاهش وزن کدام است، پیاده روی یا دو؟

یک مایل پیاده روی به همان اندازه یک مایل دویدن کالری می سوزاند. بعلاوه، پیاده روی فواید خاصی برای کاهش وزن دارد. نیمی از سوخت بدن در حین پیاده روی از چربی ها تامین می شود. اما طی دویدن، کمتر از یک سوم کالری های سوخته شده از چربی ها تامین می شود.

نکته 9 – بیشترین منبع چربی برای خانم ها کدام است؟

برخلاف آنچه که تصور می کنید، چربی های بدن شما به خاطر خوردن گوشت یا شیرینی جات نیست. مقصر اصلی همان سس سالادتان است که %9 از چربی مصرفی شما را تشکیل می دهد. به جای سس سعی کنید از آبلیمو، فلفل و کمی نمک برای چاشنی سالاد استفاده کنید.

نکته 10 – سیریال: شکل هم اهمیت دارد.

فیبر موجود در پوست گندم سالیان سال است که دفاع مکمی در مقابل سرطان به ویژه سرطان روده بزرگ به حساب می آید. تحقیقات جدید نشان می دهد که در سیریال های صبحانه، شکل اهمیت بسیار زیادی دارد. بااینکه پوست گندم برای مقابله با سرطان روده آلت دفاعی خوبی است، این تحقیق دریافته است که پوست گندم گرم شده و فراورده ای تاثیر بیشتری دارد. پوست گندمی که برای مصارف تجاری به شکل نوارهای کوتاه و ترد درآمده است در جلوگیری از سرطان روده کارآمدتر است.

نکته 11 – سایز میانتنه تان را کم کنید.

خانم هایی که ورزش می کنند کمتر از خانم هایی که ورزش نمی کنند دچار چربی شکم می شوند. یک تحقیق جدید نشان داد که خانم هایی که 5 روز در هفته به مدت 30 دقیقه ورزش کرده اند، 17 درصد کمتر از خانم هایی که ورزش نکردند دچار چربی شکم شده اند. بهترین ورزش هم همانطور که قبلاً ذکر شد پیاده روی است.

نکته 12 – آیا عادت دارید شب ها غذا بخورید؟

شما می توانید هر وقت که میل داشتید غذا بخورید. اکثر خانم ها تصور می کنند که اگر شامشان را درهنگام بخورند مستقیماً در بدنشان تبدیل به چربی خواهد شد. طبق یک تحقیق جدید، هیچ جای نگرانی نیست. محققان دریافته اند، خانم هایی که بیش از %52 از کالری های مصرفیشان را بعد از ساعت 5 عصر مصرف می کنند، درمقایسه با افرادیکه بیشتر کالری های مصرفیشان را در طول روز مصرف می کنند، چربی بیشتری به دست نمی آورند. مهم مقدار کالری هایی است که در روز مصرف میکنید نه ساعت مصرف آن.

نکته 13 – آب بخورید....وزن کم کنید.

خیلی از افراد نمی دانند که آب راه بسیار خوبی برای از بین بردن اشتهاست. افراد زیادی تشنگی را با گرسنگی اشتباه می گیرند و درنتیجه پرخوری می کنند. دفعه بعد که خواستید به خوردن تنقلات روی بیاورید، به جای آن یک لیوان بزرگ آب بنوشید. اگر هنوز گرسنه تان بود، احتمالاً یک خوراک مختصر می تواند گرسنگیتان را تا وعده غذای بعد از بین ببرد.

نکته 14 – آجیل= قلبی سالم.

اکثر ما خوب می دانیم که آجیل حاوی میزان زیادی چربی است. از اینرو آنهایی که خیلی نگران وزنشان هستند، از خوردن آن خودداری می کنند. اما آیا می دانستید که چربی موجود در آجیل از جمله چربی های غیراشباع بسیار سالم است؟ تحقیقی جدید نشان می دهد که افرادیکه بیشترین میزان آجیل را می خورند، کمترین احتمال ابتلا به بیماری های قلبی را دارد.

نکته 15 – از خوردن چیپس اجتناب کنید.

چیپس ها هم مثل همان چیپس های سیب زمینی هستند شاید بدتر هم باشند. هر 30 گرم از این چیپس ها چیزی درحدود 150 کالری دارد که تقریباً 10 گرم آن چربی است.

نکته 16 – خمیر بادام زمینی و موز؟

درست است. خمیر سیب زمینی و ساندویچ موز که با نان گندم کامل درست شده باشد، برای سلامت قلب شما بسیار مفید است. بادام زمینی، موز و گندم حاوی میزان زیادی ویتامین B6 می باشند. طبق تحقیقات جدید، افرادیکه بالاترین میزان ویتامین B6 را دارا هستند، کمتر در معرض ابتلا به بیماری های قلبی قرار دارند. منابع خوب دیگر برای این ویتامین عبارت است از: سینه مرغ و سیب زمینی پخته.

نکته 17 – بهترین راه برای کسب آنتی اکسیدان های ضد پیری

آب انگور بنوشید. آنتی اکسیدان موجود در یک لیوان آب انگور معادل آنتی اکسیدان موجود در 12 موز، 11 هلو، و 41 فنجان کاهو می باشد

 

 

 

 


دو شنبه 2 اسفند 1392برچسب:,

|
 
{background:url('http://upload7.ir/imgs/2014-03/42176368880498725927.jpg') no-repeat center top


به وبلاگ خودتون خوش آمدید

http://upload7.ir/imgs/2014-03/42176368880498725927.jpg

 

 

مریم

 

5 ارديبهشت 1393
7 فروردين 1393
2 فروردين 1393
1 فروردين 1393
7 اسفند 1392
6 اسفند 1392
4 اسفند 1392
3 اسفند 1392
2 اسفند 1392
1 اسفند 1392

 

تفاوتهای جالب چپ دست ها وراست دستها
آموزش فال قهوه
سخت افزار نورومورفیک‌ جدید، مغز انسان را شبیه‌سازی خواهد کرد
دانستیهای جالب در مورد گیتار
بهترین روش برای حرف زدن با همسر
شگفتی های خلقت
اشعار حسین پناهی
سخنان حکیمانه از بزرگان4
سخنان حکیمانه از بزرگان3
سخنان حکیمانه از بزرگان2

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق شکسته و آدرس maryam856.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





عاشقانه علیرضا
فارین
پرنیا
سروش
فوژان
سر دنده ال ای دی led
ردیاب مخفی خودرو

 

ارسال دستگاه از چین به ایران
حمل از دبی
قلاده اتوماتیک ضد پارس
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

جوک و اس ام اس

نازترین عکسهای ایرانی

 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 40
بازدید دیروز : 73
بازدید هفته : 114
بازدید ماه : 113
بازدید کل : 42896
تعداد مطالب : 100
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



قالب وبلاگ
گالری عکس
دریافت همین آهنگ

Up Page

.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->